Matige OP.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef onlogisch het volgende:
Kabinet is gevallen, Wilders stapt uit de coalitie
Het kabinet is gevallen. Geert Wilders stapt uit de coalitie, waarmee het einde van het kabinet een feit is. Bondgenoot BBB haalt uit: „Hij is onverantwoord bezig.”
https://www.ad.nl/politie(...)e-coalitie~ae21bb87/
Ik snap niet wat hij hiermee wil.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:18 schreef Shotty het volgende:
En wilders stapt er uit.
https://x.com/geertwilderspvv/status/1929799143486017814
Zoals? Terug naar het milieu-woke-eenhoorntjesbeleid waar niemand tevreden over is?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, nu gaat er echt veel veranderen in Nederland!
Ik heb feitelijk niets anders gezien met het huidige beleidquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals? Terug naar het milieu-woke-eenhoorntjesbeleid waar niemand tevreden over is?
Ja balen zeg, nu krijgen we die genderneutrale toiletten helemaal niet meer weg.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals? Terug naar het milieu-woke-eenhoorntjesbeleid waar niemand tevreden over is?
De PVV is nu echt wel klaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou dit gaat zoden aan de dijk zetten hoor. Straks krijg je weer zo’n downie kabinet van VVD-PVV-CDA en gaan we op dezelfde voet verder want demagoogTimmermans gaat helemaal niks brengen en de SP kan maar geen sterke leider vinden. Waardeloos weer dit.
Dat zal wel meevallen, PVV zal vast nog wel een zooi zetels krijgen de volgende verkiezingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De PVV is nu echt wel klaar.
Het is te hopen dat VVD-PvdA/GL-CDA een meerderheid halen zodat er een 3-partijen kabinet kan komen.
Eens. Ik bedoelde: klaar in de zin van dat ze regeringsverantwoordelijkheid krijgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, PVV zal vast nog wel een zooi zetels krijgen de volgende verkiezingen.
Ik ben geen fan van GL/PvdA, maar allejezus, het zijn tenminste wel normale partijen bij elkaar met voldoende bestuurservaring.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De PVV is nu echt wel klaar.
Het is te hopen dat VVD-PvdA/GL-CDA een meerderheid halen zodat er een 3-partijen kabinet kan komen.
In een volgend kabinet zal de PVV weer tegen dezelfde dingen aanlopen, zoals het maken van wetten en een benodigde meerderheid in de 1e kamer om ze door te voeren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, PVV zal vast nog wel een zooi zetels krijgen de volgende verkiezingen.
Ik heb het flauwe idee dat Geert toch liever geen verantwoordelijk wil dragen. (en kan dragen).quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Eens. Ik bedoelde: klaar in de zin van dat ze regeringsverantwoordelijkheid krijgen.
Dit wordt idd een feestje, ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou dit gaat zoden aan de dijk zetten hoor. Straks krijg je weer zo’n downie kabinet van VVD-PVV-CDA en gaan we op dezelfde voet verder want demagoogTimmermans gaat helemaal niks brengen en de SP kan maar geen sterke leider vinden. Waardeloos weer dit.
PVVquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van GL/PvdA, maar allejezus, het zijn tenminste wel normale partijen bij elkaar met voldoende bestuurservaring.
Oprotten met al die andere, kleine en incompetente partijen. Ja, daar valt de PVV ook onder. Incompetente kutpartij dat het is.
Er is geen partij meer die nu nog met de PVV in zee gaat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar ze gaan gewoon weer 20+ zetels halenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Er is geen partij meer die nu nog met de PVV in zee gaat.
Toch zullen ze denken van wel toch? Anders zou ie het niet laten vallen...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Er is geen partij meer die nu nog met de PVV in zee gaat.
Die staan dan op de A12 of ze zijn gebouwen aan het vernielen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:31 schreef klipper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bevrijdingsdag voor Nederland
Nu maar hopen dat alle tokkies bij de komende verkiezingen thuis blijven.
Oh, PVV zal ongetwijfeld wel weer groot worden maar na 2x vroegtijdig geklapte kabinetten (1x gedogen, 1x meeregeren) is het wel een risico.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar ze gaan gewoon weer 20+ zetels halen
Ja, het zal mij benieuwen welke variant van VVD-beleid we nu gaan krijgen!quote:
Vuurwerkverbod toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Hieronder een lijst van de daadkracht van dit kabinet:
Dat was het.
Wilders heeft precies gedaan wat hij al die jaren in de oppositie heeft gedaan, een hoop roeptoeteren en dwarsliggen, zonder met echte, haalbare oplossingen te komen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef Montov het volgende:
Wilders kan weer de verantwoordelijkheid niet aan, net als met de gedoogconstructie jaren geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |