Jij stapt in je eentje op een groep raddraaiers af? En je vraagt of ze hier mee op willen houden?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik zou doen bij ieder groepje dat overlast veroorzaakt: vragen of ze er mee op kunnen houden.
Nee, bij mij niet want niet in Nederland haha.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je weet dat asielzoekers gratis wonen??
en dat er ook bij jouw in de buurt een COA gaat komen ??
En ik ben zat van jouw blinde haat naar vluchtelingen terwijl je er niets van weet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Asielzoekers hoeven geen huur, energiekosten, belasting en verzekeringen te betalen. Het bedrag wat ze wel krijgen is ruim voldoende om er voedsel etc van te kopen.
En ik vind dat jij zo onderhand stomvervelend begint te worden met je gesneer naar Jantje.
Getuigt niet echt van veel realiteitsbesef van de problemen die jouw ex-landgenoten hier dagelijks ondervinden.
Waarom moet je altijd op de man spelen en schelden?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:02 schreef DutchPandora het volgende:
[..]
Die woont niet eens in Nederland
Omdat je weet dat je er naast zit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik ben de discussie niet eens aangegaan
Alsof dat Ali uit Somalië wat boeit. Die heeft nog nooit zo'n luxe appartement gezien noch zoveel geld gehad.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je weet dat asielzoekers nog niet de helft krijgt van wat een Nederlander in bijstand heeft?
Ook echtparen.
Heel leuk voor Jantje, maar die heeft niets te zeiken. Dan woon je maar op jezelf op je 25e of later. Boeiend, ga je echt niet dood van.
Maar hè de Nederlander weet nooit hoe goed hij het heeft.
Dat jij dit zegt is.... euhm ok.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom moet je altijd op de man spelen en schelden?
Omdat je weet dat je geen argumenten hebt of wat?
Is uhm normaal want het is walgelijk. En nee ik scheld niet, dus jammer joh.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat jij dit zegt is.... euhm ok.
Heeeeel 'luxe''quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alsof dat Ali uit Somalië wat boeit. Die heeft nog nooit zo'n luxe appartement gezien noch zoveel geld gehad.
Een Nederlander ja. Dat is nou juist het hele punt...Voor een Somaliër is het goddelijke luxe.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heeeeel 'luxe''
Een Nederlander zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Tot ze voor de deur staanquote:Op maandag 2 juni 2025 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
Toch belangrijk om soms het goede nieuws te lezen tussen alle shit heen. Geeft wel mooi weer dat er een enorme groep weldenkende en empathische Nederlanders is.
Zelfs op dit forum ontkom je niet aan irritante Jehova getuigen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het niet zo had op het persoonlijk maken?
Mag dat eigenlijk wel van de Jehova Kerk?
Welke topics bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:57 schreef quo_ het volgende:
[..]
Voor het evenwicht is dat wel goed. Er zijn topics zat die volledig overgenomen worden door moslimknuffelaars en immigratie-supporters.
Ja.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:51 schreef rival het volgende:
[..]
Tot ze voor de deur staan
Dit gelooft toch niemand.
De 5 mensen die wel iemand hebben opgevangen waren daar na 2 weken weer klaar mee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja.
Waar zijn al die opgevangen Syriërs en Oekraïners...
Er staat me iets bij dat veel mensen die zich aan hadden gemeld voor een Oekraïner als huisdier afhaakten toen bleek dat daar geen zak geld van de overheid tegenover stond.
Klopt idd, er waren "te grote culturele verschillen" in huis enzo; wat kunnen ze het toch netjes uitdrukken he?quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:02 schreef rival het volgende:
[..]
De 5 mensen die wel iemand hebben opgevangen waren daar na 2 weken weer klaar mee.
Maar Ali gaat toch ook niet samen met een hond in huis wonen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:07 schreef ToT het volgende:
Doet me denken aan zo'n filmpje met een reporter die mensen vraagt: "Goedendag mevrouw, zou u er voor open staan om een asielzoeker in huis te nemen? Ja? Dat komt mooi uit: dit is Ali, hij is net in Nederland aangekomen. Kunt u hem in huis nemen?"
- "Nou ehhhh dat komt eigenlijk wat lastig uit, ik moet vandaag met de hond naar de dierenarts toe."
Goeie idd!quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:10 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Maar Ali gaat toch ook niet samen met een hond in huis wonen?
Nederland is heel veilig. En dat gaat niet ineens veranderen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:12 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Je land veilig willen houden heet dat.
En het gros is niet tegen de mensen maar tegen de religie die ze aanhangen. Die staat haaks op onze westerse vrijheden.
Nee, ik ben inmiddels schijtziek van figuren die voortdurend lopen te bleren om bronnen, bewijs of zoals in dit geval andere topics.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ok. Je riep maar wat dus. Helder.
Kut voor je. Dat krijg je als je zomaar wat roept omdat het lekker klinkt hè.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:28 schreef quo_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben inmiddels schijtziek van figuren die voortdurend lopen te bleren om bronnen, bewijs of zoals in dit geval andere topics.
Ik kan die vraag wel beantwoorden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kut voor je. Dat krijg je als je zomaar wat roept omdat het lekker klinkt hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |