Als CDA slim is gaan ze ook op het orgel tegen Timmermans. Dan kunnen ze misschien wel de grootste worden want rechts gaat elkaar nu ook de tent uitvechten. Ik verwacht niet dat er veel poppetjes gewijzigd worden, daar hadden de grote oppositiepartijen zich al wel op beraad denk ik. Denk dat Yesilgoz nog het meest mag vrezen voor haar plek.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Die hoeft niets te doen, en krijgt de kans op het premierschap zo in zijn schoot geworpen.
Stiekem denk ik dat het hem daarom om te doen was. Veel te lastige partij.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die zullen wel weggevaagd worden ja
Absoluut. Maar met de BBB in de regering zat dat er dus niet in.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet alleen de hand boven het hoofd, maar ze moeten ook duidelijkheid en hulp krijgen.
En meer inzet op biologisch, duurzaam boeren.
De schuld van de andere partijen, met alleen PVV was er nooit meer een buitenlander ons land binnen gekomenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Het getuigt wel van lef om na dertig jaar schreeuwen aan de zijlijn over migratie het kabinet te laten vallen op migratie, waar je zojuist zelf de slechtste minister in de vaderlandse geschiedenis hebt neergezet.
Nou idd. Want dit rechtse kabinet heeft ons land zoveel verder geholpenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:19 schreef miss_sly het volgende:
Caroline kan wel janken. En het eerste wat ze zegt is dat met links dadelijk alles weer verpest wordt
Gewoon eerlijk, hij weet dat het enige waar hij toe in staat is een beetje schreeuwen langs de zijlijn is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Het getuigt wel van lef om na dertig jaar schreeuwen aan de zijlijn over migratie het kabinet te laten vallen op migratie, waar je zojuist zelf de slechtste minister in de vaderlandse geschiedenis hebt neergezet.
De komende tien jaar wel weer, neem ik aan. En dan is Wilders toch van het toneel, mag ik aannemen. En zijn eenmanspartij heeft vast ook geen opvolging, of in ieder geval niet van competente mensen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als men het nu nóg niet heeft geleerd, dan leert men het nooit.
Ze heeft er zelf leuk aan verdiend voor zolang het duurde.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nou idd. Want dit rechtse kabinet heeft ons land zoveel verder geholpen
Het kan nog!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Helemaal geen capslock bericht op Teletekst
voor haar sponsoren in de veevoer industrie wel jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:19 schreef miss_sly het volgende:
Caroline kan wel janken. En het eerste wat ze zegt is dat met links dadelijk alles weer verpest wordt
Wilders is irrelevant gewordenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Helemaal geen capslock bericht op Teletekst
Eens maar of de PVV stemmer dat ook zo ziet?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef Hanca het volgende:
Maar vooral: gefeliciteerd Nederland, het met afstand slechtste kabinet ooit gaat weg.
Heb je bewijzen van corruptie of bedoel je die ¤ 150.000,- die een fractievoorzitter krijgt? Want ik vind dat nooit heel opvallende salarisen voor alle aandacht die ze krijgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze heeft er zelf leuk aan verdiend voor zolang het duurde.
Manman wat een martelgang was dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef Hanca het volgende:
Maar vooral: gefeliciteerd Nederland, het met afstand slechtste kabinet ooit gaat weg.
Vast niet, altijd tegen Geert.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Eens maar of de PVV stemmer dat ook zo ziet?
De hele BBB/Remarkable is gesponsord door 'Big Agro', dat is geen geheim.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb je bewijzen van corruptie of bedoel je die ¤ 150.000,- die een fractievoorzitter krijgt? Want ik vind dat nooit heel opvallende salarisen voor alle aandacht die ze krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |