SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Toen je kon kiezen aan welke kant de kraan ging splitste de tijdlijn zich, maar beide versies van jezelf zijn in de verkeerde tijdlijn terechtgekomen.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze noemen mij vaak juist raar terwijl ik supernormaal ben
Multiverse confirmed.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen je kon kiezen aan welke kant de kraan ging splitste de tijdlijn zich, maar beide versies van jezelf zijn in de verkeerde tijdlijn terechtgekomen.
@Nizno doet dit ook vaak hoor. Vergeet haar nietquote:
Zo vaak zie ik het van haar nietquote:Op maandag 2 juni 2025 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Nizno doet dit ook vaak hoor. Vergeet haar niet
Ik vind het meer een cliffhanger-TT, met die 'want' aan het einde.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht neem eens geen egocentrische TT
Heb je het nieuwe seizoen van Clarkson's Farm al gekeken.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het meer een cliffhanger-TT, met die 'want' aan het einde.
Mooi toch? Kun je er een eigen invulling aan gevenquote:Op maandag 2 juni 2025 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het meer een cliffhanger-TT, met die 'want' aan het einde.
Nee, moet 3 nog kijkenquote:Op maandag 2 juni 2025 21:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe seizoen van Clarkson's Farm al gekeken.
Het gaat over uitvaarten, dan is de invulling meestal de grond in.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooi toch? Kun je er een eigen invulling aan geven
Er zijn meer opties tegenwoordig he?quote:Op maandag 2 juni 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, moet 3 nog kijken
[..]
Het gaat over uitvaarten, dan is de invulling meestal de grond in.
niemand kan mij vergetenquote:Op maandag 2 juni 2025 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Nizno doet dit ook vaak hoor. Vergeet haar niet
Ja, maar wat maakt het uit? Je merkt er zelf niks van.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn meer opties tegenwoordig he?
Zou niet durven.quote:
Je kunt altijd voor de optie gaan dat je gaat spokenquote:Op maandag 2 juni 2025 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar wat maakt het uit? Je merkt er zelf niks van.
Zou wat zijn als je zegt: ik wil graag onder een boom begraven worden, en ze stoppen je gewoon de oven in. Doe je niks meer aan.
Ik heb al een wit pak. Dat scheeltquote:Op maandag 2 juni 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt altijd voor de optie gaan dat je gaat spoken
Het kaartspel?quote:
watquote:Op maandag 2 juni 2025 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel voetfoto's moet ik verkopen voor een elektrische fiets denken jullie?
Een van de beste manier om als vrouw geld te verdienen is of om voetfoto's te verkopen of je gedragen sokken / ondergoedquote:
Ik geloof dat badwater tegenwoordig ook een ding is.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een van de beste manier om als vrouw geld te verdienen is of om voetfoto's te verkopen of je gedragen sokken / ondergoed
Jammer dat ik geen bad hebquote:Op maandag 2 juni 2025 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik geloof dat badwater tegenwoordig ook een ding is.
quote:Op maandag 2 juni 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een van de beste manier om als vrouw geld te verdienen is of om voetfoto's te verkopen of je gedragen sokken / ondergoed
JA... komt pas om half elf thuisquote:
Nou ik ga snel die documentaire maar weer verder kijken dan.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JA... komt pas om half elf thuis
DUS... zin om te pesten
Even wat naaktslakken naar Emmen sturen
ik krijg jou welquote:Op maandag 2 juni 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
Het leven is ook heel zwaar als je een kat bent.
Daar!quote:
dus nog niet jouw benen?quote:Op maandag 2 juni 2025 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gooi er ook nog even Ambar spam in. Voor de niet-kenners: de hond die vastgeplakt zit aan de benen van zijn gastvrouw
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
Het monster van Emmen is moe van het jagen en schooien bij de buurman voor snoepjes.
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2025 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
I'M WHISKEY
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Must have been the wind.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht ik net een dezwabber voorbij zag komen
Volgende week dinsdag mag ik hem voor het eerst aanrakenquote:
spannendquote:Op maandag 2 juni 2025 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag mag ik hem voor het eerst aanraken
De planning voor volgende week is al gemaakt. We zitten uiterlijk 11.15 in de auto.quote:
Ik denk dat we hem vast nog wel over iets anders kunnen bijpratenquote:
Hedwig beschermt mij wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
laat maarquote:Op maandag 2 juni 2025 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem vast nog wel over iets anders kunnen bijpraten
quote:Op maandag 2 juni 2025 21:53 schreef Ama het volgende:
Als hier ooit wel een inbreker is dan gaat die kat er gewoon zo staan van miauw miauw miauw heb jij vreten?
Zwab in the wiiiiiiiindquote:
Halloquote:
Als ze stiekem iets doen wat niet magquote:
Ik ken genoeg verdorven internettrivia. Maar ik weet niet of ze daar hier klaar voor zijn.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem vast nog wel over iets anders kunnen bijpraten
BOSTIJGERINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op maandag 2 juni 2025 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zwab in the wiiiiiiiind
All we are is zwab in the wind
2 girls 1 cup?quote:Op maandag 2 juni 2025 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken genoeg verdorven internettrivia. Maar ik weet niet of ze daar hier klaar voor zijn.
Ah, dan zijn deze dat duidelijk niet aan het doen.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ze stiekem iets doen wat niet mag
Ettooooooooooooooooooooquote:
Ik zag laatst dat ik deze paint nog online had staan.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zwab in the wiiiiiiiind
All we are is zwab in the wind
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:01 schreef Donna het volgende:
Poeh barstende hoofdpijn natuurlijk, maar net even alles doorgerekend en het lijkt toch wel een beetje mee te vallen. Ik hoef geen bijbaantje.
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat ik deze paint nog online had staan.
[ afbeelding ]
Geen idee meer waarvoor die was.
gelukkig valt het meequote:Op maandag 2 juni 2025 22:01 schreef Donna het volgende:
Poeh barstende hoofdpijn natuurlijk, maar net even alles doorgerekend en het lijkt toch wel een beetje mee te vallen. Ik hoef geen bijbaantje.
Ja het zal zoiets zijn geweest.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
Was het niet dat je door een storm moest ofzo?
Maar daar heeft iedereen wel al van gehoord, ook al hebben ze het misschien niet zelf gezien.quote:
Ja, minder makkelijk, maar dat je uet nog wel red. Dat is wel fijnquote:Op maandag 2 juni 2025 22:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja moet natuurlijk wel wat meer opletten, maar hoef niet op een houtje te bijten ofzo.
hij nietquote:Op maandag 2 juni 2025 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dat heeft iedereen wel al van gehoord, ook al hebben ze het misschien niet zelf gezien.
quote:
Goh verrassend.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken genoeg verdorven internettrivia. Maar ik weet niet of ze daar hier klaar voor zijn.
Dat is gewoon briljantheid die de niet-normale mens niet kan begrijpenquote:Op maandag 2 juni 2025 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen je kon kiezen aan welke kant de kraan ging splitste de tijdlijn zich, maar beide versies van jezelf zijn in de verkeerde tijdlijn terechtgekomen.
Inderdaad. En dan maar zien wat de toekomst brengt!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, minder makkelijk, maar dat je uet nog wel red. Dat is wel fijn
Hoes om een bank, watquote:Op maandag 2 juni 2025 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Blijft raar altijd om je de hoes van de bank er nat omheen te doen omdat het anders niet meer past
In deze tijdlijn.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon briljantheid die de niet-normale mens niet kan begrijpen
Ik heb wasbare overtrek om mijn bank heen zitten? Heel handig.quote:
Ja in deze tijdlijn is dat toch wel een van de normaalste dingenquote:
Oh ok, dacht dat dat meer iets was voor tuinstoelen en dergelijkequote:Op maandag 2 juni 2025 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wasbare overtrek om mijn bank heen zitten? Heel handig.
Gewoon 1 hoes voor het onderstel en dan hoezen voor de kussens enzo. Ik vind het ideaal.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ok, dacht dat dat meer iets was voor tuinstoelen en dergelijke
https://en.wikipedia.org/wiki/Enumclaw_horse_sex_case#Pinyan's_deathquote:Op maandag 2 juni 2025 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goh verrassend.
Ik wil er wel eentje
Wil ik klikken?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Enumclaw_horse_sex_case#Pinyan's_death
Hmm, misschien met huisdieren dat het wel praktisch kan zijn jaquote:Op maandag 2 juni 2025 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon 1 hoes voor het onderstel en dan hoezen voor de kussens enzo. Ik vind het ideaal.
Mijn ikea bank heeft dat ook hoorquote:Op maandag 2 juni 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ok, dacht dat dat meer iets was voor tuinstoelen en dergelijke
Even @4EverBlackEyed om toestemming vragen danquote:
Ook heel handig als je Muis bent.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, misschien met huisdieren dat het wel praktisch kan zijn ja
Kan die dat doekje handig als netje gebruiken om de vangst in mee te nemenquote:Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Er zit nu een visser met een hoofddoekje
Die moet mij om toestemming vragen. En ik ben nog op dieet tot de serieuze trainingen van start gaan.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even @:4EverBlackEyed om toestemming vragen dan
Voor mijn 2e hands fauteuil heb ik jaren later een nieuwe hoes gekocht ja, vet handig.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ikea bank heeft dat ook hoor
Zou je ook nog een andere kleur kunnen kopen, voor dr afwisseling
Gedaan.quote:
Heeft elke Ikea bank dat? Ik moet ook nog een nieuwe bankquote:Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ikea bank heeft dat ook hoor
Zou je ook nog een andere kleur kunnen kopen, voor dr afwisseling
Klopt niet. De gegevens zeggen binnen.quote:
Haha ja, zie deze grapjas @4EverBlackEyedquote:Op maandag 2 juni 2025 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die moet mij om toestemming vragen. En ik ben nog op dieet tot de serieuze trainingen van start gaan.
Dat impliceert 816km fietsenquote:Op maandag 2 juni 2025 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga er voor kiezen om dit te lezen alsof je anderhalve meter gezwommen hebt.
Geen idee of ze dat allemaal hebbenquote:Op maandag 2 juni 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft elke Ikea bank dat? Ik moet ook nog een nieuwe bank
Volgens mij bijna alles, de lederen zeker weten van niet.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft elke Ikea bank dat? Ik moet ook nog een nieuwe bank
Toch meer dan de meeste van onsquote:Op maandag 2 juni 2025 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga er voor kiezen om dit te lezen alsof je anderhalve meter gezwommen hebt.
Er staat een stukje over dat hij minder of geen gevoel meer had op sommige plekken na een motorongeluk, en dat hij daarom steeds meer dat soort extreme dingen opzocht.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gedaan.
Ik heb zo'n penis wel eens gezien. Waarom zou je dat willen?
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt niet. De gegevens zeggen binnen.
Dank, nu kan ik rustig gaan slapen.quote:
Mooiquote:Op maandag 2 juni 2025 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank, nu kan ik rustig gaan slapen.
Ik had er naar eentje zitten kijken, weet alleen niet meer welke het wasquote:Op maandag 2 juni 2025 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee of ze dat allemaal hebben
Ik heb een ektorp
Ja dat weet ik natuurlijk ook nietquote:Op maandag 2 juni 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had er naar eentje zitten kijken, weet alleen niet meer welke het was
Hoezo weet jij dat niet?quote:
Toen lag ik te slapen op de bankquote:
quote:
Wat zijn banken duur.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was het deze, maar dacht dat die meer opties had https://www.ikea.com/nl/n(...)ijs-zwart-s29314774/
Ja dat is de schuld van de bankenquote:
Niet van de voetenbank?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is de schuld van de vensterbank.
Voedselbank?quote:
Klinkt wel logischer dan de Doggersbankquote:
Dus je zit nu ook onder de dekentjes?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:54 schreef Nattekat het volgende:
Sinds ik dat water uit ben heb ik het geen moment niet koud gehad
Ik lig ook onder dekentjesquote:
Trustenquote:
Nee, misschien heb ik het daardoor wel koud.quote:
En dan moet je ook nog je benen scheren en douchenquote:Op maandag 2 juni 2025 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, misschien heb ik het daardoor wel koud.
En ik moet m'n bed nog opmaken, kak
Jij scheert je benen?quote:Op maandag 2 juni 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog je benen scheren en douchen
En de lakens meteen in de was gooien zo te lezen.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog je benen scheren en douchen
Nee ik ben rebels, maar volgens @bitterbal , @essnhills , @CherryLips en al die andere miepjes zou dat moeten als je een vers bedje hebt opgemaaktquote:
Ja dat kakken zou ik er ook voor doen inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2025 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En de lakens meteen in de was gooien zo te lezen.
In dat geval doe ik gezellig mee met je rebellie.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben rebels, maar volgens @:bitterbal , @:essnhills , @:CherryLips en al die andere miepjes zou dat moeten als je een vers bedje hebt opgemaakt
Veel illegale migratie omdat er niemand is om de brug op te halen.quote:
Tsja ik had ff functie eldersquote:Op maandag 2 juni 2025 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel illegale migratie omdat er niemand is om de brug op te halen.
Jij bent toch our glorious leader?quote:Op maandag 2 juni 2025 23:58 schreef UitStraling het volgende:
Morgen valt het kabinet.
Komt Trump hier over drie weken.
Where is your glorious leader?
We have biggie problems with building enough houses for immigrants so we have no leader.
Are you fucking weaklings and retards?
Do you happen to know Marjolein Faber, she also has a house in Florida?
Misschien je balletjes scheren bij een vers dekbed.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben rebels, maar volgens @:bitterbal , @:essnhills , @:CherryLips en al die andere miepjes zou dat moeten als je een vers bedje hebt opgemaakt
Wat doe je daar?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ziekenhuis bed ligt kut. Welgeteld 1 uurtje geslapen
Nou dat kan je thuis ook wel doenquote:
Beter worden nietquote:
Om beter te worden heb je minstens wat slaap nodig.quote:
Abcesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Om beter te worden heb je minstens wat slaap nodig.
Maar beterschap, wat heb je eigenlijk?
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ziekenhuis bed ligt kut. Welgeteld 1 uurtje geslapen
Ik ben hyper van bloed van gisteren dat ik heb gekregenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Om beter te worden heb je minstens wat slaap nodig.
Maar beterschap, wat heb je eigenlijk?
Bloed krijg je ook niet zomaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben hyper van bloed van gisteren dat ik heb gekregen
Bloedarmoede heb ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Bloed krijg je ook niet zomaar.
Maar bah wat naar voor je.
Wel mega ernstig om ermee in het ziekenhuis terecht te komen.quote:
Het is dat en abces chronische darmziektequote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel mega ernstig om ermee in het ziekenhuis terecht te komen.
Echt naar, moet je lang blijven daar?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is dat en abces chronische darmziekte
Ik hoop het niet. Dit is mijn vierde ziekenhuis dagquote:
Pfff lang hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dit is mijn vierde ziekenhuis dag
das al best lang, zeker anno 2025quote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoop je dat snel weer naar huis magquote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
oh die is leukquote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:46 schreef Karzai het volgende:
Gisteren een nieuwe handleiding meegenomen bij de kringloop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor 1 juliquote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nog geen bericht gehad en dacht als je het op tijd doet krijg je voor 1 juni bericht?
das ook fijnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die krijg ik waarschijnlijk in juli, ook net vakantiegeld gehad, dus ik spreid het een beetje
ja ik moet betalen, misschien dat ze het extra checken. Kan dat ik een fout heb gemaakt ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:53 schreef mschol het volgende:
[..]
wel apart, ik heb echt op het laatst mogelijke moment aangifte gedaan
dat is altijd een leuk voordeel, en lekker, even eruitquote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:57 schreef Karzai het volgende:
Ik krijg 245 euro terug, kan ik het hotel van betalen, ga in juli 4 dagen naar basel
hmm, dat wordt korte broek en tshirt aan naar werkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:58 schreef Karzai het volgende:
Mooi weer vandaag, 23 graden en een zonnetje
werken, vanavond ga ik asperges maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:00 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanaaf naar een verjaardag en daarvoor nog even de stad in
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:10 schreef mschol het volgende:
[..]
klassier dus ham, ei , botersaus en krieltjes
Sociale slang.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:00 schreef bitterbal het volgende:
Gaat het al iets beter?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ja, ging echt met tegenzin naar het werk.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:00 schreef bitterbal het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had eerst nog niet door dat het De Speld was. Dus ik dacht al.quote:
ja hard nodig hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig kun je straks weer uitrusten.
De Wilders-show zal het vandaag wel gaan worden. Eens kijken wie de schuld gaat krijgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had eerst nog niet door dat het De Speld was. Dus ik dacht al.
Amerikanen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:02 schreef bitterbal het volgende:
wie er nou zo gek om dat als nagerecht te eten?
Ja, zo veel mogelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:04 schreef bitterbal het volgende:
gelukkig weten wij nederlanders hoe je dit hoort te eten
Morguh Stigquote:
Neem je straks ook extra hagelslag mee in je koffer?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:04 schreef bitterbal het volgende:
gelukkig weten wij nederlanders hoe je dit hoort te eten
Nee dat smelt dus moet er weer afscheid van nemenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je straks ook extra hagelslag mee in je koffer?
Hun mening is irrelevant.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amerikanen waarschijnlijk.
Het gaat al iets beterquote:
Dotjequote:
Fijn te horenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat smelt dus moet er weer afscheid van nemen
quote:
He tjeetje.quote:
Hoeveelste deel ik laat het kabinet vallen is het?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Wilders-show zal het vandaag wel gaan worden. Eens kijken wie de schuld gaat krijgen.
De PFAS moet je ook niet vergeten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb aardbeitjes van eigen balkon maar zit ze nu helemaal te onderzoeken op beestjes. Durf ze niet te etenen honderd keer wassen vanwege mogelijke vogelpoep.
Ze zijn wel een beetje waterig.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De PFAS moet je ook niet vergeten.
hmm mjaquote:
je moet ze laten weten en dan zie je ze er uit komenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb aardbeitjes van eigen balkon maar zit ze nu helemaal te onderzoeken op beestjes. Durf ze niet te etenen honderd keer wassen vanwege mogelijke vogelpoep.
Waar moet 'ie anders in dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet ik die een aardbei plukt en het rechtstreeks gewoon in de mond stopt.
'ja jongens ik wil deze aardbei opeten, willen jullie er even uitkomen'quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet ze laten weten en dan zie je ze er uit komen
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ja jongens ik wil deze aardbei opeten, willen jullie er even uitkomen'
Als je van links naar rechts switcht kom je niet van rechts (toch?) maar verder is die logica helemaal kromquote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
we zagen gisteren trouwens een aanrijding voor ons op de weg. We reden op een 2 baans weg naar de stad. wij reden links. Voor ons reed een gele auto en die switchte ineens van zijn baan naar de rechter baan en toen kwam er dus op de rechter baan een auto aangereden die niet meer kon remmen en dus zo die gele auto schuin in de zijkant ramde. Nou gelukkig alleen blikschade en stiefmonster kon gewoon doorrijden.
dacht stiefmonster dus die auto die de gele ramde fout zat omdat die gele toch zijn knipperlichtje aan had. Zegt ze ja die gele komt toch van rechts , dan heb je toch voorrang
Ja wie weet werkt die methode ook welquote:
Oh excuus. Wij reden RECHTS niet linksquote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als je van links naar rechts switcht kom je niet van rechts (toch?) maar verder is die logica helemaal krom
Als je van baan wisselt heb je nooit voorrang. Ook al zijn er hele volkstammen die denken van wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
we zagen gisteren trouwens een aanrijding voor ons op de weg. We reden op een 2 baans weg naar de stad. wij reden links. Voor ons reed een gele auto en die switchte ineens van zijn baan naar de rechter baan en toen kwam er dus op de rechter baan een auto aangereden die niet meer kon remmen en dus zo die gele auto schuin in de zijkant ramde. Nou gelukkig alleen blikschade en stiefmonster kon gewoon doorrijden.
dacht stiefmonster dus die auto die de gele ramde fout zat omdat die gele toch zijn knipperlichtje aan had. Zegt ze ja die gele komt toch van rechts , dan heb je toch voorrang
Nou zie jequote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:55 schreef DeZwabber het volgende:
Vroeger aten we ongewassen aarbeien en gingen we dood voor ons dertigste.
Heel duidelijk verhaal zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh excuus. Wij reden RECHTS niet linksDus ja die gele reed idd voor ons dus rechts ook en die switchte dus baan naar links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |