SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Opnieuw verlaat een senator de BBB-fractie. Robert Croll vertrekt naar D66, omdat hij het niet eens is met onder meer het Gaza-standpunt.
quote:Op maandag 2 juni 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
dit heb ik laatst mijn jongste zusje uit moeten leggen en die snapte er neits van
quote:Op maandag 2 juni 2025 16:41 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Dat is wel even een partijwisseling zeg.
jij bent trouwens dezequote:
Nou ja we hebben sowieso al veel te veel partijen om het land bestuurbaar te houden. Als iedereen nou ook nog om elk standpunt gaat overstappen kunnen we helemaal de tent wel sluitenquote:Op maandag 2 juni 2025 16:41 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Groen ben ik wel jaquote:Op maandag 2 juni 2025 16:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij bent trouwens deze
Fleskalebas
[ afbeelding ]
Ja tegenwoordig hoeft dat allemaal niet meer stiekem en zitten ze gewoon met een laptop in de klasquote:Op maandag 2 juni 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Vroeger kon je telefoon op schoot in de klas en dan kon je blind een smsje typen
Dat wordt een mooie stoelendans zo. Straks sluit Timmermans zich nog aan bij de PVV.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja we hebben sowieso al veel te veel partijen om het land bestuurbaar te houden. Als iedereen nou ook nog om elk standpunt gaat overstappen kunnen we helemaal de tent wel sluiten
Zegt genoeg over de persoon.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:41 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
die durf ik niet op de bingokaart te zettenquote:Op maandag 2 juni 2025 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie stoelendans zo. Straks sluit Timmermans zich nog aan bij de PVV.
durf ik niet, straks wijstie mij afquote:
Heb je ook nog de ringtones die je zelf kon componeren uitgelegd?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
dit heb ik laatst mijn jongste zusje uit moeten leggen en die snapte er neits van
laptop?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig hoeft dat allemaal niet meer stiekem en zitten ze gewoon met een laptop in de klas
En Wilders naar Denkquote:Op maandag 2 juni 2025 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie stoelendans zo. Straks sluit Timmermans zich nog aan bij de PVV.
Joost?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
durf ik niet, straks wijstie mij af
ik ben nu op zoek naar de Nederlandse versie van Kaarija
Ja, dingen als "Geen idee wat hij aan het doen is" en "waait met alle winden mee".quote:
voelt een beetje als mama mogen we mcdonaldsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop