En dan moet je ook nog je benen scheren en douchenquote:Op maandag 2 juni 2025 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, misschien heb ik het daardoor wel koud.
En ik moet m'n bed nog opmaken, kak
Jij scheert je benen?quote:Op maandag 2 juni 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog je benen scheren en douchen
En de lakens meteen in de was gooien zo te lezen.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog je benen scheren en douchen
Nee ik ben rebels, maar volgens @bitterbal , @essnhills , @CherryLips en al die andere miepjes zou dat moeten als je een vers bedje hebt opgemaaktquote:
Ja dat kakken zou ik er ook voor doen inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2025 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En de lakens meteen in de was gooien zo te lezen.
In dat geval doe ik gezellig mee met je rebellie.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben rebels, maar volgens @:bitterbal , @:essnhills , @:CherryLips en al die andere miepjes zou dat moeten als je een vers bedje hebt opgemaakt
Veel illegale migratie omdat er niemand is om de brug op te halen.quote:
Tsja ik had ff functie eldersquote:Op maandag 2 juni 2025 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel illegale migratie omdat er niemand is om de brug op te halen.
Jij bent toch our glorious leader?quote:Op maandag 2 juni 2025 23:58 schreef UitStraling het volgende:
Morgen valt het kabinet.
Komt Trump hier over drie weken.
Where is your glorious leader?
We have biggie problems with building enough houses for immigrants so we have no leader.
Are you fucking weaklings and retards?
Do you happen to know Marjolein Faber, she also has a house in Florida?
Misschien je balletjes scheren bij een vers dekbed.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben rebels, maar volgens @:bitterbal , @:essnhills , @:CherryLips en al die andere miepjes zou dat moeten als je een vers bedje hebt opgemaakt
Wat doe je daar?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ziekenhuis bed ligt kut. Welgeteld 1 uurtje geslapen
Nou dat kan je thuis ook wel doenquote:
Beter worden nietquote:
Om beter te worden heb je minstens wat slaap nodig.quote:
Abcesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 05:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Om beter te worden heb je minstens wat slaap nodig.
Maar beterschap, wat heb je eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |