Het ei vliegt in een elliptische baan om de kip.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aangezien die astronomische is gebaseerd op de stand van de zon en de meteorologische is gebaseerd op een verzonnen kalender denk ik niet dat het een kip- ei discussie is
Nee, maar ik vermoed donderdagquote:Op maandag 2 juni 2025 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weet je al wanneer je je neefje gaat knuffelen, Essie???
Beter dan stukjes tand tussen je speklapquote:Op maandag 2 juni 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
En nu heb ik een stukje speklap tussen mijn tanden.
ik ga ook wat doen want het is alweer zeven uurquote:Op maandag 2 juni 2025 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over kip gesproken, ik moet maar eens gaan koken
Ja dat is waar.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beter dan stukjes tand tussen je speklap
#wildcardquote:Op maandag 2 juni 2025 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Graag bij de groep die niet zo teleurgesteld kijkt als ik ze toegewezen word.
Maar de slakken zijn niet plantvriendelijkquote:Op maandag 2 juni 2025 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
blijf van mn bier af jonge
maar volgens mij mag dat niet want is niet diervriendelijk
truequote:Op maandag 2 juni 2025 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de slakken zijn niet plantvriendelijk
Of een egelhuisje?
Hmmm jaquote:Op maandag 2 juni 2025 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true![]()
die krijgt obesitas als ie al deze slakken moet opetenmaar ik heb echt meer slakken dan bijv. mijn buurvrouw, denk dat het voornamelijk komt omdat ik veel tuin heb en dat is een fijn huisje voor die slakken
mijn buurvrouw heeft groente, de andere planten staan daar wat verder van af. Dus wil dat wat minder aantrekkelijk gaan maken, denk dat het beste is
denk ik
Je zou verwachten dat egels de tuin dan zelf vinden.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true![]()
die krijgt obesitas als ie al deze slakken moet opetenmaar ik heb echt meer slakken dan bijv. mijn buurvrouw, denk dat het voornamelijk komt omdat ik veel tuin heb en dat is een fijn huisje voor die slakken
mijn buurvrouw heeft groente, de andere planten staan daar wat verder van af. Dus wil dat wat minder aantrekkelijk gaan maken, denk dat het beste is
denk ik
Ik bedoelde het meer als "kan ik gewoon ergens bijzetten zonder issues"quote:
Ah, ik keek eerst even wat de precieze bedoeling van een wildcard was, en Google zei dit:quote:Op maandag 2 juni 2025 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer als "kan ik gewoon ergens bijzetten zonder issues"
quote:In de sport spreekt men van een wildcard als in een sportevenement, waarvoor bepaalde selectiecriteria gelden, een speler of een team kan worden uitgenodigd door de organisatie terwijl deze niet aan de selectiecriteria voldoet.
Ohquote:Op maandag 2 juni 2025 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ik keek eerst even wat de precieze bedoeling van een wildcard was, en Google zei dit:
[..]
Geen idee. Mijn sportkennis houdt op bij dat er meestal een bal ergens heen moet.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Misschien heb ik dan de verkeerde term
Meer een joker?
Hoe werkt dat met bedsport?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn sportkennis houdt op bij dat er meestal een bal ergens heen moet.
Dat is niet moeilijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |