Hier komen ze volgende week veren onder de warmtepomp plaatsenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, het bewegende delen vak krijg ik volgend jaar pas.
Ik ben al getrouwd.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En volgende donderdag weer 26 graden.
Ohquote:Op maandag 2 juni 2025 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwd.
Mijn vrouw ziet niks in polygamie.
heb jij al blauwe bessen?!?! hier nog nietquote:Op maandag 2 juni 2025 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ De blauwe bessen zijn nu echt blauw. Er begint rood te komen aan de aardbeien.
Frambozen helaas nog groen en de bramen zijn nog bloemen.
We gaan echt steeds van lente naar de herfst en weer terug naar een beetje zomer.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En volgende donderdag weer 26 graden.
Zo min mogelijk zomer hopelijk.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
We gaan echt steeds van lente naar de herfst en weer terug naar een beetje zomer.
Alleen is het nu alweer zomerquote:Op maandag 2 juni 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij van de KSC zien de lente graag zoals onze vrouwen.
Mijn blauwe bessen hebben niets, alleen blaadjesquote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij al blauwe bessen?!?! hier nog nietdie was nieuw bij jou toch, heb je wat oogst?
![]()
rood begint hier ook te komen bij de a-beitjesbij al het fruit wel. Bramen weet ik niet eigenlijk. En het ziet er naar uit dat mn appels en peren het dit jaar ook eindelijk eens gaan doen!!
![]()
ik heb wel echt mega veel slakken, echt heel veel. Sommige shit wordt meteen opgegetensommige van mn bloemen zijn verloren gegaan
Astronomisch nog nietquote:
Wordt de SC nu opgedeeld als teams bij gym?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht, jij en Stig kunnen wel samen, want ik heb Grmbl al hier
Maar meteorologisch welquote:
Erg gul en ruimdenkend van je.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht, jij en Stig kunnen wel samen, want ik heb Grmbl al hier
Oh dan ga ik wel alvast in een hoekje staan wachten tot ik uitgekozen word.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt de SC nu opgedeeld als teams bij gym?
Vast een oneven aantal en dan blijf ik weer over.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Shirts vs skins.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
blaadjes is ook leukquote:Op maandag 2 juni 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn blauwe bessen hebben niets, alleen blaadjes
Maar de frambozen hangen vol met ontwikkelende vruchtjes en een deel van de aalbessen wordt echt rood nu![]()
April doet wat ie wil.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
We gaan echt steeds van lente naar de herfst en weer terug naar een beetje zomer.
ik ga me verstoppenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dan ga ik wel alvast in een hoekje staan wachten tot ik uitgekozen word.
ik weet niet waarom maar dit vind ik maar goor klinkenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
Ik vergat op mijn stuk(je) speklap te kauwen maar ik slikte het wel door dus ik dacht echt voor een paar seconden dat dit is hoe je gaat stikken in eten.
Ja het is gewoon korte broekenweer vandaagquote:Op maandag 2 juni 2025 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Zwabbernomisch gezien was vanochtend een vest aandoen iig een vergissing. 🫠
heb je je benen geschoren?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is gewoon korte broekenweer vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |