Zet anders gewoon een livestream opquote:Op maandag 2 juni 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Ter info: ik stap nu op m'n fiets richting zwembad, niet dat jullie denken dat ik me stil hou ofzo.
Autoverzekering wijzig ik niet meer, ja het kan goedkoper maar ik ben erg blij met de service, dat is ook wat waardquote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat werkt ook inderdaadik doe dat niet zo snel, zoeken op internet. Idealiter doe je zoiets 1x per jaar oid, met mn auto doe ik dat overigens wel maar denk dat dat komt omdat ik dan ook een mail krijg over APK en dat is het moment dat ik denk 'ook even verzekering checken'
moedquote:
Fiets is bedoeld om met Ambar weg te kunnen. Zodat het bereik iets groter wordt en met al die heuvels hier best handig als je 11 kg extra mee moet nemen om een beetje ondersteuning te hebben.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
transploft klinkt leuken elektrisch, hoezo waarom
ben je lui of ga je het goed gebruiken (naar mijn beoordeling, je bent vrij, doe je ding <3)
Ik zal eens kijken. Ik kan gebruiken maken van het fietsplan op werk, dus moet even kijken wat het beste past. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb een azor pkw gekocht anderhalf jaar geleden. Voordeel is ook dat ik mijn transport krat aan het frame vast heb ipv aan mijn stuur dus dat fietst veel stabieler en heb als lamp een fellere genomen dus een complete bouwlamp voorop en dat is best fijn in het donker
Was loos?quote:
Coalitie wankelt na asieloverleg: Wilders wil nog nachtje slapen, maar 'ziet er niet goed uit' - https://nos.nl/l/2569717quote:
Dank je. Ergveel,stelt dit kaninet toch niet voor helaas. Komt weinig uitquote:Op maandag 2 juni 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Coalitie wankelt na asieloverleg: Wilders wil nog nachtje slapen, maar 'ziet er niet goed uit' - https://nos.nl/l/2569717
Pffquote:Op maandag 2 juni 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
November weer naar de stembussen voor een nieuw faalkabinet
Politiek gedoetjesquote:
Is ook in zijn nadeel. Maar er zijn gekkere dingen gebeurd.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Ergveel,stelt dit kaninet toch niet voor helaas. Komt weinig uit
Hij gaat de stekker er toch niet uittrekken denk ik een hoop blabla
Ik sta er van te kijken dat ze het alsnog zo lang hebben volgehouden. Het leek er eerst nog op dat ze elkaar vorig jaar na het zomerreces het licht in de ogen al niet meer gunden.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Coalitie wankelt na asieloverleg: Wilders wil nog nachtje slapen, maar 'ziet er niet goed uit' - https://nos.nl/l/2569717
Ik zag laatst iets dat neer kwam op:quote:Op maandag 2 juni 2025 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Ergveel,stelt dit kaninet toch niet voor helaas. Komt weinig uit
Hij gaat de stekker er toch niet uittrekken denk ik een hoop blabla
Of hij speelt het slim en denkt hier zieltjes mee gewonnen te hebben.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is ook in zijn nadeel. Maar er zijn gekkere dingen gebeurd.
yaaaayyyyyyquote:Op maandag 2 juni 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Elk kabinet, ongeacht de samenstelling, is een faal. Want niemand doet handreikingen maar gooit liever modder naar elkaar. Het moet ons land besturen maar het is verdomme een kleuterklas.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Hyper Hedwig incoming.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
Ja heel lekker die gesuikerde aardbei snoepjes maar het is echt onmogelijk om die dingen te eten zonder dat de tafel en vloer onder het suiker ligt daarna.
Morgen voelt als een benendag.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah mooi
ik twijfel nog om morgen armen of benen te doen
Daar is maar een oplossing voor: dictatuur!quote:Op maandag 2 juni 2025 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elk kabinet, ongeacht de samenstelling, is een faal. Want niemand doet handreikingen maar gooit liever modder naar elkaar. Het moet ons land besturen maar het is verdomme een kleuterklas.
Ja. Ik doe het graag.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar is maar een oplossing voor: dictatuur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |