https://www.ad.nl/voetbal(...)sem-steijn~a9019448/quote:,Bij Brobbey lag dat vooral aan zijn fitheid’’, zegt Koeman. ,,Hij speelde geen volledige wedstrijden meer in de laatste maanden. En ook qua prestaties was het gewoon te weinig. Ik zag in vorige periodes dat hij niet topfit was. Ik heb ook met Brian gesproken, hij gaf zelf ook aan dat hij te veel klachten heeft. Dat was eigenlijk de druppel.’’
Waarom spel je zijn naam verkeerd ? Kan het niet plaatsen. Want Brub, op zich, betekent niks.quote:
Als ik zie welke zevenderangs landen nog allemaal in de race zijn voor het WK door de uitbreiding naar 48, mijn god.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:07 schreef tong80 het volgende:
Het WK leeft wel zeg. Ik sta ook te popelen.
Ach, dat is het minst erge. Er zijn altijd al veel voorrondes geweest. Een klein beetje exotisch is wel leuk. Maar dit gaat, vooral straks, nergens meer over. Verder werd je "vroeger" nooit op de hoogte gehouden van die voorrondes. Alleen in de laatste fase hoorde, zag of las je wel over een finale tussen de winnaar van Oceanië en de nummer 6 van Midden-Amerika. Tijdens het zappen kwam ik net Curacaue tegen Utlupperiadoe tegen op ESPN.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ik zie welke zevenderangs landen nog allemaal in de race zijn voor het WK door de uitbreiding naar 48, mijn god.
Conservatieve papzak.quote:
Echt een ouwe zeikerd geworden.quote:
Terwijl hij ooit z'n reet afveegde met een Duits shirt.quote:
Italiaantjes even keihard vernederd daar in Noorwegen. Genot.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
En maar even hier omdat ik geen ander topic zie.
Leuk dat Haaland straks eens met Noorwegen op een toernooi kan gaan shinen.
Grote spelers is dat nooit gegund geweest. Faas Wilkes, George Best, Herman van Tongerlo, Ryan Gigs, Jari Litmanen, George Weah,....quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
En maar even hier omdat ik geen ander topic zie.
Leuk dat Haaland straks eens met Noorwegen op een toernooi kan gaan shinen.
Lekker zo zijn zwakbegaafde jong oproepen als die 3 ballen wegschiet tegen NEC .quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bord-op-schoot scouting troep @:PowerLoungen
Het is Brubbie voor intimi.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom spel je zijn naam verkeerd ? Kan het niet plaatsen. Want Brub, op zich, betekent niks.
Ach, de meeste bondscoaches hebben er weinig van gebakken. Het is de hype van het moment en de status nadat ze als 2e trainer bij een topclub omhoog zijn gevallen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker zo zijn zwakbegaafde jong oproepen als die 3 ballen wegschiet tegen NEC .
Meest sympathieke Ajacied, de Brubquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het is Brubbie voor intimi.
https://youtube.com/shorts/4dQ8rFVfJ7c
Ik denk dat @DutchSuomiFan1992 ook gaat kijken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:06 schreef Näsenbar het volgende:
Dit gaat verschrikkelijk saai worden, maar toch ga ik kijken.
Deze post doet pijn aan mijn hersenen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker zo zijn zwakbegaafde jong oproepen als die 3 ballen wegschiet tegen NEC .
0-4quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:45 Finland - Nederland | NPO1
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado