Die controle is gewoon random.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, ik heb er geen moeite mee. Ze mogen zelf in die tassen checken wat ze willen, dat is vaak na een minuut al bekeken.
Pijn is fijn.quote:
Heb je wel onderzocht waarom je random bloedt?quote:Op maandag 2 juni 2025 11:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja dat helpt dus tegen het random bloeden ook
Ik vind het naar, net of ze je niet vertrouwenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, ik heb er geen moeite mee. Ze mogen zelf in die tassen checken wat ze willen, dat is vaak na een minuut al bekeken.
Ja dan moet je wat he. Ik ben zo blij dat alle 4 mijn kids er niets aan vonden en gelukkig de kleinkids ook nietquote:Op maandag 2 juni 2025 11:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wij ergerden ons kapot aan die nietszeggende commerciële troep van K3 maar ja dochter was er helemaal gek van
Als je eens in de cijfers duikt hoeveel er gejat wordt is het best logisch dat ze niemand vertrouwenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het naar, net of ze je niet vertrouwen
nee johquote:Op maandag 2 juni 2025 11:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb je wel onderzocht waarom je random bloedt?
Dit ja..quote:Op maandag 2 juni 2025 11:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je eens in de cijfers duikt hoeveel er gejat wordt is het best logisch dat ze niemand vertrouwen
Dan hadden ze die zelfscans nooit moeten invoeren. In een tijd als dit hadden ze dat kunnen verwachtenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je eens in de cijfers duikt hoeveel er gejat wordt is het best logisch dat ze niemand vertrouwen
Aan de andere kant kan ik enorm genieten als ze staat te zingen en dansen vanuit haar tenenquote:Op maandag 2 juni 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan moet je wat he. Ik ben zo blij dat alle 4 mijn kids er niets aan vonden en gelukkig de kleinkids ook niet
Dat doen ze ook niet, er wordt gigantisch veel gejat.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het naar, net of ze je niet vertrouwen
Ik vind het geweldig. Heb al jaren geen normale kassa gebruikt in winkels waar dat niet hoeft.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet, er wordt gigantisch veel gejat.
Maar al dat zelfscannen inclusief verlies door diefstal is blijkbaar nog altijd voordeliger dan de standaard kassa's blijven gebruiken. Een AH hier heeft nog maar 1 reguliere kassa, de rest is allemaal zelfscan.
De controle is wel beter met de zelfscan.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar al dat zelfscannen inclusief verlies door diefstal is blijkbaar nog altijd voordeliger dan de standaard kassa's blijven gebruiken. Een AH hier heeft nog maar 1 reguliere kassa, de rest is allemaal zelfscan.
Ligt eraan hoe druk het is.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig. Heb al jaren geen normale kassa gebruikt in winkels waar dat niet hoeft.
Hier bij de AH ook nog maar 1 kassa.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En zelf goed opletten, want dan wordt er gerekend met het koppie.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar we moeten wel cash in huis hebben
word lache als het een keer fout gaat en je dus van dat geld boodschappen gaat halen
lekker in de rij tot achter in de winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |