Bij Visma gaan Affini, Vingegaard en Jorgenson voluit, overige renners nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:32 schreef Pino112 het volgende:
Hoe hard mogen de UAEtjes en de Vismaatjes is de vraag.
Transfertje gepakt?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij UAE gaan Affini, Vingegaard en Jorgenson voluit, overige renners niet
Zag ergens dat alleen Affini mag buiten Visafslag en Jorgensenquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog nagedacht over Campenaerts maar die zal wel aan de ketting liggen
Hee, die heb ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Zag ergens dat alleen Affini mag buiten Visafslag en Jorgensen
Dat zei Niermann jaquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Zag ergens dat alleen Affini mag buiten Visafslag en Jorgensen
Matje over getwijfeld. Maar toch erin gelaten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hee, die heb ik.
Mijn grootste gok is denk ik de Bora-boys. En Plappers. Geen Matje.
Als je na vandaag nog #1 staat dan heb je waarschijnlijk een gigantische voorsprongquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Top 5, Rogla, Schmid (grijs), Sweeny (zwart), Vlasov (nog zwarter)
Denk eerlijk gezegd dat ik blij mag zijn als er 2 tussen de 10-15 eindigenquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Als je na vandaag nog #1 staat dan heb je waarschijnlijk een gigantische voorsprong
Geen Armirail is ook een vervelende. Mogelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd Plappers dus toch een slechtere keus dan Romeo, twijfelde nog tussen die 2. Achja, zal waarschijnlijk toch om de kruimels zijn
Nooit echt overwogen. Is vooral de vraag wat de hoge heren doen. Van de ene kant kan ik me niet voorstellen dat die minuten pakken of Affini. Van de andere kant geloof ik niet dat een Romeo het minder gaat doen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen Armirail is ook een vervelende. Mogelijk.
Kies ik hem eens niet en dan gaat ie wel lekkerquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:06 schreef hhh38 het volgende:
Armirail
Jammer dat ie niet nog een paar seconden sneller was.
Ja, jammer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Als je na vandaag nog #1 staat dan heb je waarschijnlijk een gigantische voorsprong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |