Dus in etappe 15 had je hem niet?quote:
Bij Peio zag ik na 2x wel al dat ie geen benen hadquote:
Met nominatie voor Twan Poels als lul-zonder-paard.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Peio zag ik na 2x wel al dat ie geen benen hadMaar ja, als ie daar met 6 man zit en hij krijgt de ruimte ben je spekkoper, hij probeerde het tenminste wel steeds itt Quintana
Juist door het niet laten zakken in prijs moet je dan op een gegeven moment buiten de geijkte namen van alle previews en eerdere etappes gaan denken. Maar dan ben je al omslachtig bezig inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:42 schreef franklop het volgende:
Ik zou het niet overcompliceren als ik eerlijk ben.
Het probleem is natuurlijk de 1000 previews die voor elke etappe te vinden zijn
Je zou wel met een max waarde voor renners kunnen werken, maar niet in prijs laten zakken vind ik dan weer niks.
Maar ze zakken in prijs door het inschrijfgeld. Juist dat mechanisme zorgt ervoor dat je voorzichtig moet zijn met dure renners. Maar misschien snap ik niet goed wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:24 schreef wimderon het volgende:
In de mail over de prijs wordt met een knipoog gevraagd naar opties om het spel lastiger te maken. Jullie nog suggesties?
Je zou kunnen denken aan wielrenners die niet in waarde zakken gedurende een ronde. Dat een Pedersen, of Pogacar straks in de Tour, dusdanig duur worden dat het niet meer rendabel is om die op te stellen. Of de paar renners die in elke ontsnapping mee zitten in zo'n ronde op een gegeven moment ook te duur worden om elke keer blind op te stellen. Hierdoor moet je creatiever worden (maar het moet ook weer niet te gekunsteld worden).
Ik bedoel dat je evengoed startgeld betaalt, maar dat dat gedurende een ronde dan niet van de waarde van een renner af gaat. Als Pogacar op 5 miljoen begint zou hij dus nooit goedkoper dan 5 miljoen worden. Als hij 5x wint dan is hij 10 miljoen. Daardoor moet je dus nóg voorzichtiger worden met dure renners.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef silverhill het volgende:
[..]
Maar ze zakken in prijs door het inschrijfgeld. Juist dat mechanisme zorgt ervoor dat je voorzichtig moet zijn met dure renners. Maar misschien snap ik niet goed wat je bedoelt.
Het moet wel toegankelijk blijven inderdaad. Ik denk wel dat de gemiddelde wielerkijker überhaupt niet weet dat Cyclingmaster bestaat.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:40 schreef silverhill het volgende:
Wat een interessante toevoeging zou kunnen zijn is wanneer bergpunten en tussensprintpunten ook geld opleveren. Niet zelf bedacht, maar dat was een spelelement van het ter ziele gegane Cyclingfever giro/tour/vueltaspel.
Maar ergens denk ik dat dagelijks blanco een nieuw team samenstellen, rekening houdend met de huidige spelelementen, al uitdagend genoeg is voor de meeste mensen. Zoveel deelnemers trekt cyclingmaster immers al niet, en het loopt ook niet jaarlijks significant op.
Die hele website is toch ook ontzettend oubollig vergeleken met flitsende Scorito. Die laatste heeft het voordeel dat ze natuurlijk spelletjes hebben voor heel veel sporten, voetbal, F1, tennis, darts.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het moet wel toegankelijk blijven inderdaad. Ik denk wel dat de gemiddelde wielerkijker überhaupt niet weet dat Cyclingmaster bestaat.
De website doet wat hij moet doen, helemaal prima toch?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die hele website is toch ook ontzettend oubollig vergeleken met flitsende Scorito. Die laatste heeft het voordeel dat ze natuurlijk spelletjes hebben voor heel veel sporten, voetbal, F1, tennis, darts.
Maar verder is dit spel prima. De puntentelling bij Scorito is op z'n minst vrij dubieus.
Sprinters zou ik kiezenquote:
Of ik überhaupt mee doequote:
Ach, WE staan zes ton achter ofzo, dat valt nog wel mee.quote:
9e!quote:Op zondag 6 juli 2025 12:53 schreef Slobeend het volgende:
Hmm, een zwarte Velasco, misschien toch erin moeten laten.
Tenzij je als een sukkel denkt dat je Vingegaard aanklikt maar in plaats daarvan Roglic hebt aangekliktquote:
Het leek me echt niet zwaar genoeg om Milan en Girmay te lozen, maar de ene ging er bij liggen en de ander had materiaalpech. Tsja.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:45 schreef hhh38 het volgende:
Ja, dit was niks. Toch niet handig om op een festival snel 9 namen aan te tikken zonder een voorbeschouwing te lezen
Milan had hier toch nooit meer bij gezeten? Die schat ik bergop een stuk lager in dan Philipsen. Bini was wel goed bezig jaquote:Op zondag 6 juli 2025 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het leek me echt niet zwaar genoeg om Milan en Girmay te lozen, maar de ene ging er bij liggen en de ander had materiaalpech. Tsja.
Geen idee of ze anders nog waren teruggekomen hoor, maar het was nog best een behoorlijk groepje.
In mijn hoofd kan Milan aardig bergop en doet hij daarin niet veel onder voor Pedersen, maar misschien overschat ik hem wel.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Milan had hier toch nooit meer bij gezeten? Die schat ik bergop een stuk lager in dan Philipsen. Bini was wel goed bezig ja
1 keer bergop knallen lukt wel goed, maar bij de opeenvolging wordt ie snel minder.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In mijn hoofd kan Milan aardig bergop en doet hij daarin niet veel onder voor Pedersen, maar misschien overschat ik hem wel.
Jeanniere zat niet in de voorste groep zaterdag, dus dan kun je moeilijk zijn kaart spelen.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:52 schreef The_Undertone het volgende:
Is het bij Total Energies nu de kaart Turgis, de kaart Jeannière of gewoon allebei?
Weet ik, maar gaat nu over vandaag. Turgis mengt zich in de tussensprints voor het groen dus zal wellicht dan ook aan de finish meesprinten.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jeanniere zat niet in de voorste groep zaterdag, dus dan kun je moeilijk zijn kaart spelen.
Ik durf hem niet weg te laten dus maar weer in ploeg gedropt. Was toch al moeilijk kiezen welke kneus erbij moest voor plek 8.quote:
Ik laat hem er ter compensatie maar uitquote:Op maandag 7 juli 2025 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik durf hem niet weg te laten dus maar weer in ploeg gedropt. Was toch al moeilijk kiezen welke kneus erbij moest voor plek 8.
Het wordt ons niet makkelijk gemaakt met crashende figuren als Waerenskjold, Renard en Bini. En dan heb je ook nog de De Lie loterij.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik durf hem niet weg te laten dus maar weer in ploeg gedropt. Was toch al moeilijk kiezen welke kneus erbij moest voor plek 8.
Oh een crash van Waerenskjold ook nog. Twee ritten niet integraal kijken is niet bepaald handigquote:Op maandag 7 juli 2025 13:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het wordt ons niet makkelijk gemaakt met crashende figuren als Waerenskjold, Renard en Bini. En dan heb je ook nog de De Lie loterij.
Zijn team zegt dat hij ok is. Was maar kleine val..quote:Op maandag 7 juli 2025 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh een crash van Waerenskjold ook nog. Twee ritten niet integraal kijken is niet bepaald handig
Ik heb hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Bini en Waerenskjold eruit gelaten ten faveure van Ackermann en De Lie. Durfde het niet aan na valpartijen, geen idee of de andere 2 betere keuzes zijn
Edit: Waerenskjold lijkt dus al een misser te zijn.
Demare grijs en Penhoet niet. Ik snap dit spel niet.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bittner 11.7 bah. Ook Waerenskjold thuisgelaten omdat ik hem in andere pooltjes wel speel, speltip zes enzo
Die viel vrij hard ja.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:43 schreef hhh38 het volgende:
Top 8 + Marijn
Val was dus vrij erg? (Ik weet buiten de uitslag nog steeds weinig van de eerste 2 etappes)
Tsja Albanese is daar nou niet perse beter voor tochquote:Op maandag 7 juli 2025 15:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die viel vrij hard ja.
Weet ook niet of hij überhaupt van plan was om mee te sprinten in de volledig vlakke ritten
Prima keuze geweest zie ikquote:Op maandag 7 juli 2025 13:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Bini en Waerenskjold eruit gelaten ten faveure van Ackermann en De Lie. Durfde het niet aan na valpartijen, geen idee of de andere 2 betere keuzes zijn
Edit: Waerenskjold lijkt dus al een misser te zijn.
Ja dat heeft oprecht in alle kranten gestaan.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben voor de eerste en voor de laatste keer in de Picnic bingo getrapt. Al zal iemand wel weten dat Bittner in alle kranten heeft gestaan.
BERICHT VAN SPELLEIDING | 18:19 UUR :quote:
Probeert Steef nu ook al met onze poultjes te fucken?quote:Op maandag 7 juli 2025 18:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
BERICHT VAN SPELLEIDING | 18:19 UUR :
Er zijn momenteel conflicterende etappe-uitslagen (tussen LeTour.fr en PCS, o.a. ten aanzien van Danny van Poppel). Daarom wachten we wat langer met het verwerken van de etappeuitslag.
Als je nou wat meer zou doneren hadden we dit probleem niet!quote:Op maandag 7 juli 2025 18:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Probeert Steef nu ook al met onze peultjes te fucken?
Het is niet veel bij mij inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:52 schreef The_Undertone het volgende:
Ah shit, Mexicano heeft ook Mas, dat wordt niets 🤪
Die finishde vorige rit achteraan de groep, al had ik hem denk ik wel iets liever gehad dan Menos.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Roglic een paard voor deze rit, jeetje.
Alleen Almeida levert echt veel op natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:44 schreef hhh38 het volgende:
Geen Almeida, Evenepoel en Jorgensen. Matig, slecht.
Erg mooi.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Almeida levert echt veel op natuurlijk
Maar die had bijna niemand. Op 500 spelers 100.000 verliezen is erger dan op 20 spelers 500.000 verliezen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Almeida levert echt veel op natuurlijk
+ startgeld. Maar in dit spel is 3 ton niet bijzonder veel.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar die had bijna niemand. Op 500 spelers 100.000 verliezen is erger dan op 20 spelers 500.000 verliezen.
Zo vaak doe jij hier niet aan mee toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vanaf nu kan ik alleen maar dalen in het klassement![]()
Ik heb met de Giro een paar etappes mee gedaan. En nu vanaf de start.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo vaak doe jij hier niet aan mee toch?
Gemiste kans de laatste jaren. Leuk spelletje.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb met de Giro een paar etappes mee gedaan. En nu vanaf de start.
Gegarandeerd dat ie 10.7% wordt gekozen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zal je zien dat Foss weer goed gaat rijden ineens
Bij UAE zijn er maar 2 die 'normaal gesproken' top 10 kunnen halen. Bij Visma kunnen we er 5 noterenquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:32 schreef Pino112 het volgende:
Hoe hard mogen de UAEtjes en de Vismaatjes is de vraag.
Ik vraag me af of het zo verstandig is zo opzichtig voor paarden te gaan, maar ik doe er ook aan mee.quote:
Bij Visma gaan Affini, Vingegaard en Jorgenson voluit, overige renners nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:32 schreef Pino112 het volgende:
Hoe hard mogen de UAEtjes en de Vismaatjes is de vraag.
Transfertje gepakt?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij UAE gaan Affini, Vingegaard en Jorgenson voluit, overige renners niet
Zag ergens dat alleen Affini mag buiten Visafslag en Jorgensenquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog nagedacht over Campenaerts maar die zal wel aan de ketting liggen
Hee, die heb ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Zag ergens dat alleen Affini mag buiten Visafslag en Jorgensen
Dat zei Niermann jaquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Zag ergens dat alleen Affini mag buiten Visafslag en Jorgensen
Matje over getwijfeld. Maar toch erin gelaten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hee, die heb ik.
Mijn grootste gok is denk ik de Bora-boys. En Plappers. Geen Matje.
Als je na vandaag nog #1 staat dan heb je waarschijnlijk een gigantische voorsprongquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Top 5, Rogla, Schmid (grijs), Sweeny (zwart), Vlasov (nog zwarter)
Denk eerlijk gezegd dat ik blij mag zijn als er 2 tussen de 10-15 eindigenquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Als je na vandaag nog #1 staat dan heb je waarschijnlijk een gigantische voorsprong
Geen Armirail is ook een vervelende. Mogelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd Plappers dus toch een slechtere keus dan Romeo, twijfelde nog tussen die 2. Achja, zal waarschijnlijk toch om de kruimels zijn
Nooit echt overwogen. Is vooral de vraag wat de hoge heren doen. Van de ene kant kan ik me niet voorstellen dat die minuten pakken of Affini. Van de andere kant geloof ik niet dat een Romeo het minder gaat doen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen Armirail is ook een vervelende. Mogelijk.
Kies ik hem eens niet en dan gaat ie wel lekkerquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:06 schreef hhh38 het volgende:
Armirail
Jammer dat ie niet nog een paar seconden sneller was.
Ja, jammer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Als je na vandaag nog #1 staat dan heb je waarschijnlijk een gigantische voorsprong
Emil A is er volledig van overtuigd dat Matje in de kopgroep wil en dat Pogacar hem de trui terug wil gevenquote:Op donderdag 10 juli 2025 07:32 schreef Pino112 het volgende:
Pogchamp pas winst vanaf plek 6, Vinjego/MVDP vanaf 8.
Ja met een groepje ervoor zijn ze wel dure jongens he.
Ik heb ook Baudin en Lenny. #samenzakkenquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:51 schreef Pino112 het volgende:
Hup Baudin en Velasco. Lenny 10.4% is dan weer jammer.
Ik heb ook Matje en Gregoire ja, maar die verwacht ik ook gewoon in een potentiële vluchtquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:56 schreef hhh38 het volgende:
Heb een beetje laf gespreid. Maar hup Laurance, Delettre en Louvel!
Hoe haal je dit zo snel eruit?quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:59 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
De 36 FOK!kers kozen... afwisselend
O nee 35, 1 team zonder renners
https://www.cyclingmaster.nl/subleague.php?id=11quote:
Healy!quote:
Ja dat ben ik gvd... heb het gister aangepast, dacht ik, maar vermoedelijk niet opgeslagen...ik weet het nietquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:59 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
O nee 35, 1 team zonder renners
Opslaan gaat automatisch dus dat is het niet!quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat ben ik gvd... heb het gister aangepast, dacht ik, maar vermoedelijk niet opgeslagen...ik weet het niet
life = chaos momenteel...
Ja dat klopt.. ik weet dat ik mijn team gewist had maar ik zou zweren dat ik het team had ingevuld.. misschien dan bij de verkeerde etappe? Maar kan ook maar zo de browser gesloten hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Opslaan gaat automatisch dus dat is het niet!
Sorry.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden jullie de naam Healy niet effe kunnen noemen? Die had ik net geskipt
Vingegaard, indien daar nog niet van is gehoordquote:
Had hem wel bij de bekende cykelekspert gezien, maar jaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Morgen hele lastige dag om te voorspellen.
En wie overblijven graag melden in de Discord.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de rest die flikker ik deruit @:maxi-mus @:Mani89?
Toch minstens top 10 hoor. Zullen niet veel mensen 8,9,10 met Joop hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso geen dagwinst zie ik al, zal wel een mooie top 20-klassering worden vandaag.
Veel startgeld door Matje, maar onderin top 10 kan welquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch minstens top 10 hoor. Zullen niet veel mensen 8,9,10 met Joop hebben
Elfdesquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel startgeld door Matje, maar onderin top 10 kan wel
Nou, nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch minstens top 10 hoor. Zullen niet veel mensen 8,9,10 met Joop hebben
Nou 11e danquote:
Handig dat ze dat bovenaan in een update zetten, hoef ik niet het hele verhaal te lezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:30 schreef franklop het volgende:
De Denen weten in ieder geval meer over Picnic
Picnic tweet nu het zelf ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Handig dat ze dat bovenaan in een update zetten, hoef ik niet het hele verhaal te lezen.
Erg jammer, ik had de goede keus al gemaakt.quote:
Dat wordt met deze finish ook gewoon niks natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:12 schreef franklop het volgende:
Ik mijd Groenewegen overigens.
Dus die mag zich lekker slecht positioneren
Wel als hij top 8 weet te finishenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:33 schreef wimderon het volgende:
Albanese is pik- en pikzwart (zou het wat uitmaken?).
Als jij hem hebt scoort ie goed, hebben wij hem: dan ja, niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:33 schreef wimderon het volgende:
Albanese is pik- en pikzwart (zou het wat uitmaken?).
Als ik hem had laten staan dan had ik zelfde team als wim gehad. Dus ja hij gaat scorenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als jij hem hebt scoort ie goed, hebben wij hem: dan ja, niet.
Ik hoop slecht!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaat kijken hoe de benen aanvoelen!
Die was ook grijs. Dus bijna niemandquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als jij hem hebt scoort ie goed, hebben wij hem: dan ja, niet.
Zou hij een deelnemer zijn?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:20 schreef wimderon het volgende:
Van Aert met z'n startinterviews elke keer, wat win je daar nou mee?
Morgen Bittner lijkt me.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:21 schreef silverhill het volgende:
Wie is nu bij Picnic de eerste sprinter?
Verschilt per sprintquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:21 schreef silverhill het volgende:
Wie is nu bij Picnic de eerste sprinter?
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:20 schreef wimderon het volgende:
Van Aert met z'n startinterviews elke keer, wat win je daar nou mee?
Hij zat dus gewoon te liegen.quote:"Ook voor mij is het leuk om eens een resultaat te rijden", zei Van Aert, die toegaf dat hij "voor de rit al beslist had om mee te sprinten".
Niet voor het eerst.quote:
Logisch, die werd 10 en 8quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |