Nee, nooit.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:46 schreef kree het volgende:
doen jullie wel eens dan? ff praatje maken met ouwetjes?
Zelf heb ik 6 jaar bij de AH gewerkt als bijbaan en ik kan je zeggen dat je best veel wordt aangesproken door klanten. En niet alleen om te vragen waar de zonnatura produkten staanquote:Op maandag 2 juni 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
De enige interactie die ik in de supermarkt heb is even kort met de ah medewerker als ik bij de zelfscan toevallig een steekproef krijg.
ik nooit gewerkt. maar kan me dat voorstellen, tis uitje ook joh voor die ouderen die boodschappen doen.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zelf heb ik 6 jaar bij de AH gewerkt als bijbaan en ik kan je zeggen dat je best veel wordt aangesproken door klanten. En niet alleen om te vragen waar de zonnatura produkten staan
Wel veelal door ouderen dat wel.
Je bedoelt hoe Ajax het in de schoot geworpen kreeg tot aan de laatste weken van het seizoen.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, een beetje lame wel zo in de schoot geworpenMaargoed zo zal Psv zich ook de laatste weken vd competitie gevoeld hebben.
Nee, dat ga ik echt niet doen, zomaar met mensen in gesprek gaan in een supermarkt.quote:
hmmm echt? juist daar heb ik er neit zo moeite mee, laat staan met ouderen? komen altijd wel mooie verhalen uit ook.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik echt niet doen, zomaar met mensen in gesprek in een supermarkt.
Ik zal eens kijken vanmiddag, mits ik er aan denkquote:Op maandag 2 juni 2025 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar niet in de winkel let maar eens op
Ik zie dat ze nu in de aanbieding zijn, ga gelijk bestellen want ben er doorheen
Je had toch niks met voetbal, maar zei alleen dat je wist dat je Ajax deed haten?????quote:Op maandag 2 juni 2025 09:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe Ajax het in de schoot geworpen kreeg tot aan de laatste weken van het seizoen.
Is het zeker idd. En heb toen ook nog 2 jaar lang boodschappen bezorgd (was nog geen albert.nl, maar een gratis dienst in de regio zodat ouderen niet de boodschappen mee hoefden te sjouwen) en dan kwam je bij 80+ klanten en dan raakte je vaak zo wel even een kwartiertje aan de praat. Hadden die mensen ook een fijn gevoel en kreeg ik op de kop dat ik zolang weg bleefquote:Op maandag 2 juni 2025 09:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik nooit gewerkt. maar kan me dat voorstellen, tis uitje ook joh voor die ouderen die boodschappen doen.
voor mij heel anders want snel race ik met de kar door die winkel en pak pak pak. ben zo klaar ook.
jaaaaa nou dat is mooi toch? tis dat ik daarvoor niet naar de supermarkt ga. maar oke als ik dan in gesprek kom met ouderen dan is het daar wel.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is het zeker idd. En heb toen ook nog 2 jaar lang boodschappen bezorgd (was nog geen albert.nl, maar een gratis dienst in de regio zodat ouderen niet de boodschappen mee hoefden te sjouwen) en dan kwam je bij 80+ klanten en dan raakte je vaak zo wel even een kwartiertje aan de praat. Hadden die mensen ook een fijn gevoel en kreeg ik op de kop dat ik zolang weg bleef
Zeker weten. En alleen maar win-win denk ik. Ouderen die een gewenst praatje kunnen maken en voor tieners kan het ook nooit kwaad. Zolang de leidinggevenden ze maar niet op de kop geven als het werk wat langer duurtquote:Op maandag 2 juni 2025 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa nou dat is mooi toch? tis dat ik daarvoor niet naar de supermarkt ga. maar oke als ik dan in gesprek kom met ouderen dan is het daar wel.
Betekent niet dat ik elke maandag niet meekrijg van anderen.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je had toch niks met voetbal, maar zei alleen dat je wist dat je Ajax deed haten?????
ja denk ook. oke mss als medewerker in supermark denk ik ook van mag niet eens ofzoquote:Op maandag 2 juni 2025 09:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker weten. En alleen maar win-win denk ik. Ouderen die een gewenst praatje kunnen maken en voor tieners kan het ook nooit kwaad. Zolang de leidinggevenden ze maar niet op de kop geven als het werk wat langer duurt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |