hmmms zie je vaak je dochter? of meer net als bij mij met mijn ma, goed als we elkaar zien maar lopen de deur niet plat?quote:Op maandag 2 juni 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat het jammer dat ik zo laat terug ben van het overleg. Had ik dat niet gehad dan had ik mijn dochter mee genomen uit eten omdat het haar verjaardag is.
Ik neem haar niet mee naar mijn werk, ze heeft haar eigen werk
quote:
Waarom quote je mij erbij?quote:Op maandag 2 juni 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja je hebt ook meer van Klene, maar ik ben niet zo gek op alleen drop. Ik vind die drop/fruit muntdrop het lekkerst
Die hebben ze niet van het eigenmerk dat is alleeen drop hebben ze bij de lidll ook wel
Maar niet in de winkel let maar eens opquote:Op maandag 2 juni 2025 09:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze bedoel je? https://www.ah.nl/product(...)-muntdrop-drop-fruit
Die hebben ze hier wel bij de Ah
als ik naar supermarkt ga, kom er niet om sociaal te doen he... en best oude omaatje wil ik nog ff aanspreken. en ff kletspraatje, maar mijn doel is pakken wat ik wil hebben en zsm weg.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik dat jonge grut wat snel vanuit het werk even boodschappen gaan doen en overal de kar laten saan en heen en weer vliegen
Newsflash: dat wil bijna iedereen, de producten pakken, afrekenen en zsm weer weg.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
als ik naar supermarkt ga, kom er niet om sociaal te doen he... en best oude omaatje wil ik nog ff aanspreken. en ff kletspraatje, maar mijn doel is pakken wat ik wil hebben en zsm weg.
de supermarkt kom ik nou niet echt om sociaal te doen met bejaarden enzo.
Steven. Je staat op 1quote:
Euhm nou niet iedereen is mijn ervaring. lol ze willen vaak praatje. of anders zet je je winkelkar niet dwars in gangpad enzo.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Newsflash: dat wil bijna iedereen, de producten pakken, afrekenen en zsm weer weg.
Ja, een beetje lame wel zo in de schoot geworpenquote:
Nee, nooit.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:46 schreef kree het volgende:
doen jullie wel eens dan? ff praatje maken met ouwetjes?
Zelf heb ik 6 jaar bij de AH gewerkt als bijbaan en ik kan je zeggen dat je best veel wordt aangesproken door klanten. En niet alleen om te vragen waar de zonnatura produkten staanquote:Op maandag 2 juni 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
De enige interactie die ik in de supermarkt heb is even kort met de ah medewerker als ik bij de zelfscan toevallig een steekproef krijg.
ik nooit gewerkt. maar kan me dat voorstellen, tis uitje ook joh voor die ouderen die boodschappen doen.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zelf heb ik 6 jaar bij de AH gewerkt als bijbaan en ik kan je zeggen dat je best veel wordt aangesproken door klanten. En niet alleen om te vragen waar de zonnatura produkten staan
Wel veelal door ouderen dat wel.
Je bedoelt hoe Ajax het in de schoot geworpen kreeg tot aan de laatste weken van het seizoen.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, een beetje lame wel zo in de schoot geworpenMaargoed zo zal Psv zich ook de laatste weken vd competitie gevoeld hebben.
Nee, dat ga ik echt niet doen, zomaar met mensen in gesprek gaan in een supermarkt.quote:
hmmm echt? juist daar heb ik er neit zo moeite mee, laat staan met ouderen? komen altijd wel mooie verhalen uit ook.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik echt niet doen, zomaar met mensen in gesprek in een supermarkt.
Ik zal eens kijken vanmiddag, mits ik er aan denkquote:Op maandag 2 juni 2025 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar niet in de winkel let maar eens op
Ik zie dat ze nu in de aanbieding zijn, ga gelijk bestellen want ben er doorheen
Je had toch niks met voetbal, maar zei alleen dat je wist dat je Ajax deed haten?????quote:Op maandag 2 juni 2025 09:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe Ajax het in de schoot geworpen kreeg tot aan de laatste weken van het seizoen.
Is het zeker idd. En heb toen ook nog 2 jaar lang boodschappen bezorgd (was nog geen albert.nl, maar een gratis dienst in de regio zodat ouderen niet de boodschappen mee hoefden te sjouwen) en dan kwam je bij 80+ klanten en dan raakte je vaak zo wel even een kwartiertje aan de praat. Hadden die mensen ook een fijn gevoel en kreeg ik op de kop dat ik zolang weg bleefquote:Op maandag 2 juni 2025 09:49 schreef kree het volgende:
[..]
ik nooit gewerkt. maar kan me dat voorstellen, tis uitje ook joh voor die ouderen die boodschappen doen.
voor mij heel anders want snel race ik met de kar door die winkel en pak pak pak. ben zo klaar ook.
jaaaaa nou dat is mooi toch? tis dat ik daarvoor niet naar de supermarkt ga. maar oke als ik dan in gesprek kom met ouderen dan is het daar wel.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is het zeker idd. En heb toen ook nog 2 jaar lang boodschappen bezorgd (was nog geen albert.nl, maar een gratis dienst in de regio zodat ouderen niet de boodschappen mee hoefden te sjouwen) en dan kwam je bij 80+ klanten en dan raakte je vaak zo wel even een kwartiertje aan de praat. Hadden die mensen ook een fijn gevoel en kreeg ik op de kop dat ik zolang weg bleef
Zeker weten. En alleen maar win-win denk ik. Ouderen die een gewenst praatje kunnen maken en voor tieners kan het ook nooit kwaad. Zolang de leidinggevenden ze maar niet op de kop geven als het werk wat langer duurtquote:Op maandag 2 juni 2025 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa nou dat is mooi toch? tis dat ik daarvoor niet naar de supermarkt ga. maar oke als ik dan in gesprek kom met ouderen dan is het daar wel.
Betekent niet dat ik elke maandag niet meekrijg van anderen.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je had toch niks met voetbal, maar zei alleen dat je wist dat je Ajax deed haten?????
ja denk ook. oke mss als medewerker in supermark denk ik ook van mag niet eens ofzoquote:Op maandag 2 juni 2025 09:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker weten. En alleen maar win-win denk ik. Ouderen die een gewenst praatje kunnen maken en voor tieners kan het ook nooit kwaad. Zolang de leidinggevenden ze maar niet op de kop geven als het werk wat langer duurt
quote:
Jammer idd.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:06 schreef kree het volgende:
jullie zijn niet zo van praten enzo he?
jammer dat altijd eigenlijk.
quote:
na oke het is je vergevenquote:Op maandag 2 juni 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
Jawel hoor, maar ik bolk ook af en toe met smileys
Ik vindt dat oprecht jammer...quote:
beetje meer kletsen ipv alleen smileys zou wel leuker zijnquote:
voor jou wel. Want jij speelt niet voor punten.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:08 schreef kree het volgende:
[..]
beetje meer kletsen ipv alleen smileys zou wel leuker zijn
Zo heb ff die 40 zakken snoepjes besteld, 2 voor de prijs van 1 is altijd mooi meegenomenquote:Op maandag 2 juni 2025 09:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je het ook zelf beter checken hoe het eruit ziet zeker met groente of fruit
idd. maar alsnog werkt topic anders niet als het alleen reeks smileys zijn.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
voor jou wel. Want jij speelt niet voor punten.
Ja hoor. Werkt prima, zoals je ziet.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
idd. maar alsnog werkt topic anders niet als het alleen reeks smileys zijn.
Ze werkt drie dagen in de week, vaak komt ze een van die drie dagen eten.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:36 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zie je vaak je dochter? of meer net als bij mij met mijn ma, goed als we elkaar zien maar lopen de deur niet plat?
dat zij best wel hoop zakjes snoep?quote:Op maandag 2 juni 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo heb ff die 40 zakken snoepjes besteld, 2 voor de prijs van 1 is altijd mooi meegenomen
Voor 50 euro besteld, dan lever ik een zegelboekje in en de knip merkt er niets van
Kan je weer even vooruitquote:Op maandag 2 juni 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo heb ff die 40 zakken snoepjes besteld, 2 voor de prijs van 1 is altijd mooi meegenomen
Voor 50 euro besteld, dan lever ik een zegelboekje in en de knip merkt er niets van
Oeps had Hey:W Aeque bij moeten staan ppffffquote:
mwah ik moet je beetje als mijn ma zien en als oma dan ook.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze werkt drie dagen in de week, vaak komt ze een van die drie dagen eten.
Donderdag komt ze vaak koffie drinken met de kleine meid. En als de kinderen het weekend bij haar zijn zie ik haar ook regelmatig
Als de kinderen bij paps zijn zie ik haar vaak het weekend niet
Niemand vraagt dat toch ookquote:Op maandag 2 juni 2025 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
als ik naar supermarkt ga, kom er niet om sociaal te doen he... en best oude omaatje wil ik nog ff aanspreken. en ff kletspraatje, maar mijn doel is pakken wat ik wil hebben en zsm weg.
de supermarkt kom ik nou niet echt om sociaal te doen met bejaarden enzo.
MOrguh bstgn boyquote:
hahaha ja daarom dus dat ik vaak laat bezorgen, maar als ik er ben doe ook wel praatje vaak toch. tis makkelijk ook vaak.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand vraagt dat toch ook![]()
Ik zie ook vaak groepjes moeders met kinderwagens bij elkaar staan te bebben hoor. Of met jankende kinderen die aan de jas staan te trekken
Ik heb ook helemaal niets met voetbal, maar alleen al door hier te posten krijg ik er teveel van meequote:Op maandag 2 juni 2025 09:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik elke maandag niet meekrijg van anderen.
Zit niet zoveel in zo zakkie 100 gramquote:
Ja toch en aangezien je ze toch niet meer zo kan inleveren dan maar zo doenquote:Op maandag 2 juni 2025 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je weer even vooruitZegelboekje in lever is wel fijn hoef je idd niet zoveel te betalen
Ja, maar ik vind bezoek sowieso altijd wel gezellig hoor.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
mwah ik moet je beetje als mijn ma zien en als oma dan ook.
maar weet die vindt t altijd leuk kleinkinderen en ons op bezoek.
ik ga niet zo vaak op bezoek bij mn ma.... denk jij als ma. mss moet ik meer doen?quote:Op maandag 2 juni 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind bezoek sowieso altijd wel gezellig hoor.
Heb ook vaak op zaterdag of zondag morgen alle kids hier met de kleinkids.
Maar dan ben ik zo druk dat ik er zelf weinig aan heb
Nee eigenlijk helemaal niet, maar.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Bij mij moet niemand, willen ze komen komen ze, willen ze niet dan nietquote:Op maandag 2 juni 2025 10:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga niet zo vaak op bezoek bij mn ma.... denk jij als ma. mss moet ik meer doen?
quote:Op maandag 2 juni 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal niet, maar.....nou ff na afgelopen week. maakte me zorgen over suiker ook? nu was check bij de huisarts wel weer oke. maarja toch had ik vorige week te hoog enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
je lijkt onwijs op mijn maquote:Op maandag 2 juni 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij moet niemand, willen ze komen komen ze, willen ze niet dan niet
Het zelfde met de Kerst, of zo, iedereen welkom maar het is hier geen verplichting. Ieder heeft zijn eigen leven en dat moeten ze lekker zelf indelen
Doe ik ook altijd bij de zelfscan kassaquote:Op maandag 2 juni 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch en aangezien je ze toch niet meer zo kan inleveren dan maar zo doen
Jobs?quote:
Je uitslagen die je gaf waren wel een voorstadia van. Toen ik het zo hoog had moest ik om de 3 maanden komen voor controlequote:Op maandag 2 juni 2025 10:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou ff na afgelopen week. maakte me zorgen over suiker ook? nu was check bij de huisarts wel weer oke. maarja toch had ik vorige week te hoog enzo
Zo hoort het ook te zijn, je kinderen hebben een eigenleven nu en dat houdt in dat je moet loslaten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |