Jij mag dat vinden. Iedereen mag hier gelukkig een mening hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik schreeuw geen moord en brand, maar ik blijf erbij dat dit een zwaar idiote actie is die nooit in een racesport thuis hoort en dat hij een diskwalificatie verdient voor het expres aanrijden van een andere auto.
Bekijk deze YouTube-video
Klopt. Daarom ook +10 en 3straf ptnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik schreeuw geen moord en brand, maar ik blijf erbij dat dit een zwaar idiote actie is die nooit in een racesport thuis hoort en
Hou op man. Dan kan je ieder weekend 3 gasten naar huis sturen die hun auto ergens tussen duwen.quote:dat hij een diskwalificatie verdient voor het expres aanrijden van een andere auto.
Een ventje van 18 jaar oud nog in zijn tweede seizoen maar George kan er van leren want Max lette dus wel op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef Vliegbaard het volgende:
Rosberg die vond dat Max een DQ had moeten krijgen... Beetje hypocriet wel.
Dit is hard racing.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef Vliegbaard het volgende:
Rosberg heeft er gewoon een straf voor gehad. Maar noem het wat je wil, als het om Max gaat ben jij toch al niet echt serieus te nemen.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Rosberg heeft er gewoon een straf voor gehad. Maar noem het wat je wil, als het om Max gaat ben jij toch al niet echt serieus te nemen.
DQ is overdreven hoewel Max wel moet uitkijken dat hij niet nog een paar strafpunten pakt komende races.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef Vliegbaard het volgende:
Totaal andersquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef Vliegbaard het volgende:
Voorbij laten?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
DQ is overdreven hoewel Max wel moet uitkijken dat hij niet nog een paar strafpunten pakt komende races.
Verder een belachelijke vergelijking. Rosberg maakt een inhaal actie, Verstappen is iemand voorbij aan het laten. Totaal niet vergelijkbaar.
Dat was wel instant karmaquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voorbij laten?
Dit soort voorbeelden zijn er genoeg te vinden waarbij de FIA selectief is met straffen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:45 schreef Vliegbaard het volgende:
Waar het mij meer om ging was dat Rosberg tijdens de uitzendig pleitte voor een zwarte vlag maar even was vergeten dat hij bij diezelfde verstappen zijn auto ook gewoon bewust naar de buitenbocht liet lopen. Rosberg kreeg hier gewoon een 5s straf voor, het equivalent met wat nu 10s is (omdat ze vanaf dit seizoen strenger straffen).quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit soort voorbeelden zijn er genoeg te vinden waarbij de FIA selectief is met straffen.
Kan mij ook nog goed herinneren dat Russel dit vaker heeft gedaan, insturen terwijl er geen ruimte was waarbij degene waarop ingestuurd werd straf kreeg.
?quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:48 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Waar het mij meer om ging was dat Rosberg tijdens de uitzendig pleitte voor een zwarte vlag maar even was vergeten dat hij bij diezelfde verstappen zijn auto ook gewoon bewust naar de buitenbocht liet lopen. Rosberg kreeg hier gewoon een 5s straf voor, het equivalent met wat nu 10s is (omdat ze vanaf dit seizoen strenger straffen).
Maar als Max net als Verstappen gewoon instuurd hebben we een "Causing a collision" ipv "Forcing another driver of the track".
Het gaat me in deze zin om de selectieve verontwaardiging en volgens mij valt niet uit te sluiten dat het radioverkeer tussen JP en Max daar een grote rol in speelt.
Dat het radioverkeer meespeelt sluit ik niet uit (of het nu wel of niet selectief is) want het radioverkeer zegt 2 dingen:quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:48 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Waar het mij meer om ging was dat Rosberg tijdens de uitzendig pleitte voor een zwarte vlag maar even was vergeten dat hij bij diezelfde verstappen zijn auto ook gewoon bewust naar de buitenbocht liet lopen. Rosberg kreeg hier gewoon een 5s straf voor, het equivalent met wat nu 10s is (omdat ze vanaf dit seizoen strenger straffen).
Maar als Max net als Russel gewoon instuurd hebben we een "Causing a collision" ipv "Forcing another driver of the track".
Het gaat me in deze zin om de selectieve verontwaardiging en volgens mij valt niet uit te sluiten dat het radioverkeer tussen JP en Max daar een grote rol in speelt.
Dat laatste is dan ook precies waar de straf uit volgt. En die straf heeft hij terecht gehad.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat het radioverkeer meespeelt sluit ik niet uit (of het nu wel of niet selectief is) want het radioverkeer zegt 2 dingen:
1e: dat Max over de rooie was
2e: Dat Max het advies kreeg om Russell voorbij te laten.
Vervolgens gaat Max van het gas af en George Russell gaat er langs. Maar, als hij hem er langs laat dan moet hij hem er ook gewoon goed voorbijlaten en niet een halve meter of een seconde en dan weer meteen in de aanval.
.
Zeker, maar dat zijn we inmiddels wel gewend toch? Niet alleen van Rosberg maar de algehele houding van de Engelse pers is als het op Max aankomt gewoon olie op het vuur gooien.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:48 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar als Max net als Russel gewoon instuurd hebben we een "Causing a collision" ipv "Forcing another driver of the track".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |