@r_one ookquote:Op maandag 2 juni 2025 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helder![]()
Gewoon gaan dus @:Masberum
Zowel @:nostra als @:droopie raden het aan.
Ik riep dit een uur geleden al.quote:En het is vergeleken met andere methoden vrij laagdrempelig
Bij mijn huidige groep lezen we bijvoorbeeld niet uit het Big Book of een minuut stilte, andere groepen doen dat wel. De rest is vrij standaard. En er zijn ook groepen overdag en in het weekend, je zit niet vast aan 19.45.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niet echt uit in mijn beleving.
Een boek van 200 pagina's of 20 pagina's hebben beide nut als je de wil hebt om te stoppen, en werken beide niet als je het niet wil.
Je komt binnen rond 1945 uur.
Je doet een minuut stilte en het AA gebed.
Iedereen doet zijn rondje en bij een nieuwe doen ze hun eigen verhaal weer.
Iemand leest de stap van de week op, dus na 12 weken begin je weer opnieuw.
Ze vragen hoe vind je het en of je iets wil delen.
Je doet het AA gebed en je gaat naar huis.
Weet niet hoe dat bij Nostra ging.
Maar het is geen rocketscience.
Je wordt er alleen heel nederig van.
En @r_one ook. En Whiskers2009 ook. En nog wel meer users.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:10 schreef r_one het volgende:
[..]
@:r_one ook
[..]
Ik riep dit een uur geleden al.
in de woestijn ....
denk dat een hoop niet weten hoe het is als verslaafd zijn aan enzo.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En @:r_one ook. En Whiskers2009 ook. En nog wel meer users.
Maar jij en de rest (wellicht uitzonderingen daargelaten) zijn geen ervaringsdeskundige, daarom liet ik jou/jullie er ff buiten
Dat zeg ik..quote:Op maandag 2 juni 2025 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
denk dat een hoop niet weten hoe het is als verslaafd zijn aan enzo.
Krijgen we dit gezeik weerquote:Op maandag 2 juni 2025 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
tis totaal on-topic voor dit. dus als het the het niet bevalt moet je vooral niet hier komen. ik denk het is ontopic.quote:
Zo komt het wel op mij over.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vat veel te persoonlijk op wat ik zeg. Zo bedoel ik het helemaal niet.
Weet jij hoe het is om een verslaafde in je nabij omgeving te hebben ??quote:Op maandag 2 juni 2025 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
Je valt voortdurend in herhaling.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
tis totaal on-topic voor dit. dus als het the het niet bevalt moet je vooral niet hier komen. ik denk het is ontopic.
nou nee want was ik de verslaafde. kan me voorstellen vrij lastig ja.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet jij hoe het is om een verslaafde in je nabij omgeving te hebben ??
Nee dat kun je dus nietquote:Op maandag 2 juni 2025 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee want was ik de verslaafde. kan me voorstellen vrij lastig ja.
Maar dat deed ik niet.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Zo komt het wel op mij over.
Disclaimer: ik had vanavond alleen maar het allerbeste met TS voor en trok de gerechtvaardigde conclusie dat het zinloos was; dat brandde jij af
Jij moet hier niet komen met je drankgebruikquote:Op maandag 2 juni 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
tis totaal on-topic voor dit. dus als het the het niet bevalt moet je vooral niet hier komen. ik denk het is ontopic.
ik kom waar ik wil he en leg uit alles...quote:Op maandag 2 juni 2025 00:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij moet hier niet komen met je drankgebruik
Jij weet niet wie hier ervaringsdeskundige zijn en wie niet en al ben je dat niet kun je er gewoon over meepraten
#167quote:Op maandag 2 juni 2025 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat deed ik niet.
Anyway, tijd om te gaan slapen voor mij. Morgen weer werken. Truste!
Dan moet je stoppen anderen de maat te nemen over ervaringsdeskundigheidquote:Op maandag 2 juni 2025 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik kom waar ik wil he en leg uit alles...
Misschien eens wat matigen, al dat uitleggen.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik kom waar ik wil he en leg uit alles...
ik leg alleen maar uit mijn idee???quote:Op maandag 2 juni 2025 00:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan moet je stoppen anderen de maat te nemen over ervaringsdeskundigheid
En je legt heel weinig uit
Behalve alles 10
keer te herhalen alsof je bezopen bent
Echt, je zou jezelf eens terug moeten lezen als je echt nuchter bent. Je schrikt je kapot.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik leg alleen maar uit mijn idee???
doe ermee wat je wil.
Gaan we doen!quote:Op maandag 2 juni 2025 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik leg alleen maar uit mijn idee???
doe ermee wat je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |