@kree Ik kan het verkeerd hebben dan excuus, maar ik heb de indruk dat je nu aan de drank bent.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:30 schreef kree het volgende:
had iemand me het al veel eerder gezegd he.... had me hoop problemen voorkomen kunnen worden.
al met al lost het zich op, maar was neit zonder moeite.
Que?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik drink nog steeds, maar het is niet meer het probleem ding wat het eerder was om te moeten drinken.
geloof me was hele week aan het drinken om ontwenning maar te voorkomen.
dat alles is opgelost. en kan zonder drank,
Ja, jij bent OK met gewoon weer alcohol drinken. Dat is dan toch gewoon wachten tot het weer fout gaat?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
is niet? ik ben allang weer oke met alles en zeker met rijbewijs. maar CBR hout me hier jaren aan vast en elke keer kost 600 euro. voor een bs check wat ze door extremen laten doen.
Dank voor je toelichtingquote:Op zondag 1 juni 2025 22:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vooral dat ik 's avonds om 22:00 stopte om te slapen als ik de dag erna de kinderen om 10:00 naar zwemles moest brengen. Dat was niet mogelijk want een echt verslaafde ging maar gewoon door. Het kwam er binnen een paar dagen ook al op neer dat sommige van die gebruikers stelden dat ik niet eerlijk was en hen in hun voortgang belemmerden daarmee. Na 2 weken mocht ik ook weg en de psycholoog daar zei ook dat nou eenmaal soms een verkeerde inschatting wordt gemaakt.
En nee daarmee zeg ik niet dat ik niet verslaafd ben ofzo. Maar die mensen daar zijn vreselijk. Auto rijden onder invloed etc. En ja mensen hier zeggen dan weer dat ik mijn kinderen niet meer zie etc. en dat ik het downplay.. Ik vind zelf dat er nogal een verschil is tussen die mensen en mij. Die psycholoog vond dat ook. En ja daarom kan ik hier ook nog gewoon zo reageren rond kwart voor 11 in plaats van knetterdronken te zijn om maar iets te noemen.
ik was bijna er doorheen vorige keer. een hoefde niet meer, ,maar oke was fout gemaakt en mijn prive gegevens gelekt. dus kreeg bericht van autoriteit persoonsgegevens.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, het probleem is nou juist net het CBR. Hoe vaak moet je nu testen? En die doen niet alleen asat/alat hè, dat is na een paar weken wel weg.
Er zijn altijd verschillen in gradaties van verslaving, hierbij loop je wel het gevaar dat je het eigen gebruik bagatelliseert, die fout heb ik ook gemaaktquote:Op zondag 1 juni 2025 22:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vooral dat ik 's avonds om 22:00 stopte om te slapen als ik de dag erna de kinderen om 10:00 naar zwemles moest brengen. Dat was niet mogelijk want een echt verslaafde ging maar gewoon door. Het kwam er binnen een paar dagen ook al op neer dat sommige van die gebruikers stelden dat ik niet eerlijk was en hen in hun voortgang belemmerden daarmee. Na 2 weken mocht ik ook weg en de psycholoog daar zei ook dat nou eenmaal soms een verkeerde inschatting wordt gemaakt.
En nee daarmee zeg ik niet dat ik niet verslaafd ben ofzo. Maar die mensen daar zijn vreselijk. Auto rijden onder invloed etc. En ja mensen hier zeggen dan weer dat ik mijn kinderen niet meer zie etc. en dat ik het downplay.. Ik vind zelf dat er nogal een verschil is tussen die mensen en mij. Die psycholoog vond dat ook. En ja daarom kan ik hier ook nog gewoon zo reageren rond kwart voor 11 in plaats van knetterdronken te zijn om maar iets te noemen.
Je klinkt als hen.. Als ik dat zou doen dan heb je gelijk. Maar ik vertelde alles precies zoals het was.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Een voorwaarde om zo'n kliniek in te komen is dat je je probleem volledig erkent en er alles aan zal doen om dat programma te volgen. Als Hij dan alles downplayt en de rest als vermaledijde junks neerzet waar Hij niet tussenhoort, dan is het snel klaar. Van beide kanten, je mag ook gewoon zelf weg (komt alleen niet meer terug).
Verontrustend dat je het met terugwerkende kracht niet eens bent met hoe het CBR gehandeld heeft na je parkeerongeluk bedoel ik.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
is niet? ik ben allang weer oke met alles en zeker met rijbewijs. maar CBR hout me hier jaren aan vast en elke keer kost 600 euro. voor een bs check wat ze door extremen laten doen.
je snapt me niet, hoewel ik nog wel eens wat drink. ik heb nooit meer gereden met ook niet eens 1 bier op. heb er aardig van geleerd wel dus.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verontrustend dat je het met terugwerkende kracht niet eens bent met hoe het CBR gehandeld heeft na je parkeerongeluk bedoel ik.
Maar nu weer over Masberum![]()
Jij begrijpt mij niet. Ik beschuldig je niet van rijden onder invloed.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
je snapt me niet, hoewel ik nog wel eens wat drink. ik heb nooit meer gereden met ook niet eens 1 bier op. heb er aardig van geleerd wel dus.
Kree het gaat hier niet over jou probleem. Jij hebt je eigen topic. Hier gaat het over Masburemquote:Op zondag 1 juni 2025 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
je snapt me niet, hoewel ik nog wel eens wat drink. ik heb nooit meer gereden met ook niet eens 1 bier op. heb er aardig van geleerd wel dus.
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:53 schreef kree het volgende:
en voor wie niet doet. doe 90 uur taakstraf net als ik. en gezeik 10 jaar met car om je te laten checken ken wat vermogen kost.
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree het gaat hier niet over jou probleem. Jij hebt je eigen topic. Hier gaat het over Masburem
Ok. Maar dat is 1 slechte ervaring met 1 kliniek.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je klinkt als hen.. Als ik dat zou doen dan heb je gelijk. Maar ik vertelde alles precies zoals het was.
Of (laagdrempeliger) die AA meeting.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. Maar dat is 1 slechte ervaring met 1 kliniek.
Geef een andere kliniek een kans. Of probeer (met behulp/doorverwijzing vd huisarts?) een andere methode.
Je helpt jezelf er enorm mee. En je kinderen ook.
Als ik @nostra mag geloven zijn die AA-meetings eigenlijk helemaal niet zo laagdrempelig.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Of (laagdrempeliger) die AA meeting.
Ik vind het idee zo gek nog niet, als TS vindt daar eerlijke feedback te krijgen.
Je moet eerst even bellen is mijn beleving, dat vond ik wel een dingetje. En je moet nuchter komen.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ik @:nostra mag geloven zijn die AA-meetings eigenlijk helemaal niet zo laagdrempelig.
Maar vergeleken met een afkickkliniek (waar TS één slechte ervaring mee heeft)?quote:Op zondag 1 juni 2025 23:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je moet eerst even bellen is mijn beleving, dat vond ik wel een dingetje. En je moet nuchter komen.
Verder was mijn groep een warm bad, dat is ook niet altijd zo.
Dat betwijfel ik. Ik denk dat ik overal buiten de boot zal vallen vanwege mijn intelligentie. Ik ben me overal helemaal van bewust. Het enige is het alcoholgebruik, dat is iets wat ik niet echt rationeel gemakkelijk kan stoppen. En alcohol maakt mij soms emotioneler dus vandaar dat ik soms later op de avond meer reageer op reacties die haatvol zijn in plaats van constructief. Ik heb vroeger pech gehad, zelf twijfel ik er niet aan dat daardoor de kans vergroot is dat ik alcohol drink. Maar om een probleem in de hersenen op de lossen met de hersenen die geïnfecteerd zijn met die dwanggedachtes als het ware is gewoon heel lastig voor mij. Ook voor anderen natuurlijk, maar ik heb verder ook weinig in het leven om echt plezier uit te kunnen halen. Dus voor mij heeft het ook minder waarde om niet in een roes te zijnquote:Op zondag 1 juni 2025 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. Maar dat is 1 slechte ervaring met 1 kliniek.
Geef een andere kliniek een kans. Of probeer (met behulp/doorverwijzing vd huisarts?) een andere methode.
Je helpt jezelf er enorm mee. En je kinderen ook.
Is het niet handiger om in oplossingen te gaan denken i.p.v. in problemen?quote:Op zondag 1 juni 2025 23:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Ik denk dat ik overal buiten de boot zal vallen vanwege mijn intelligentie. Ik ben me overal helemaal van bewust. Het enige is het alcoholgebruik, dat is iets wat ik niet echt rationeel gemakkelijk kan stoppen. En alcohol maakt mij soms emotioneler dus vandaar dat ik soms later op de avond meer reageer op reacties die haatvol zijn in plaats van constructief. Ik heb vroeger pech gehad, zelf twijfel ik er niet aan dat daardoor de kans vergroot is dat ik alcohol drink. Maar om een probleem in de hersenen op de lossen met de hersenen die geïnfecteerd zijn met die dwanggedachtes als het ware is gewoon heel lastig voor mij. Ook voor anderen natuurlijk, maar ik heb verder ook weinig in het leven om echt plezier uit te kunnen halen. Dus voor mij heeft het ook minder waarde om niet in een roes te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |