abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217829471
quote:
3s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:05 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Misschien is het handig nu eens je posts van de afgelopen nacht terug te lezen.
Het is dat er geen mods aanwezig waren...
dit is dreigement ja?

ik val niemand lastig of val niet aan. tegenovergesteld wel naar mij. goed mod daar maar op.

verder staat het iedereen vrij om mij te negeren als ze allemaal zo last van me hebben.
Do what you love, love what you do!
pi_217829483
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:18 schreef kree het volgende:

[..]
dit is dreigement ja?

ik val niemand lastig of val niet aan. tegenovergesteld wel naar mij. goed mod daar maar op.
Je doet heel onschuldig met je * ik val niemand aan* dat doe je dus wel. Jij deelt uit maar kan niet incasseren.

Begrijp nou eens dat je een storende factor nu bent. Mensen zeggen je dat, en jij ontkent het.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_217829486
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Je doet heel onschuldig met je * ik val niemand aan* dat doe je dus wel. Jij deelt uit maar kan niet incasseren.

Begrijp nou eens dat je een storende factor nu bent. Mensen zeggen je dat, en jij ontkent het.
nee nee helemaal niet, ik zeg wel wat ik denk, dat jullie dat als aanval zien is helemaal je eigen probleem.

Ik heb niemand veroordeeld hier in deze hele discussie niet.
pi_217829489
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:18 schreef kree het volgende:

[..]
dit is dreigement ja?

verder staat het iedereen vrij om mij te negeren als ze allemaal zo last van me hebben.
Of je iemand lastig doet vallen, kun je soms niet zelf bepalen. Ik kan iemand vragen hoe hun dag was, en dan doe ik niks verkeerds, maar de ander kan zich onveilig voelen als ik dit bijvoorbeeld bij een vreemde doe.

Masberum had wel behoefte aan hulp vanuit jouw hoek, wat kun jij bieden wat een proffesional niet kan bieden of wat het wachten op het inschakelen van een proffesional kan vertragen? Of zou hij gewoon een proffesional moeten inschakelen en gelijktijdig gewoon met jou praten over ervaringen?
pi_217829493
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:21 schreef kree het volgende:

[..]
nee nee helemaal niet, ik zeg wel wat ik denk, dat jullie dat als aanval zien is helemaal je eigen probleem.

Ik heb niemand veroordeeld hier in deze hele discussie niet.
Wel continue passief agressief reageren.

Je bedoelt het vast goed, de uitwerking is minder.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_217829501
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:21 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Of je iemand lastig doet vallen, kun je soms niet zelf bepalen. Ik kan iemand vragen hoe hun dag was, en dan doe ik niks verkeerds, maar de ander kan zich onveilig voelen als ik dit bijvoorbeeld bij een vreemde doe.

Masberum had wel behoefte aan hulp vanuit jouw hoek, wat kun jij bieden wat een proffesional niet kan bieden of wat het wachten op het inschakelen van een proffesional kan vertragen? Of zou hij gewoon een proffesional moeten inschakelen en gelijktijdig gewoon met jou praten over ervaringen?
ik denk dat ik daar meer dan genoeg duidelijk over geweest ben.
pi_217829511
wel grappig gaat iedereen mij nu aanvallen? om wat eigenlijk? en dreigementen an als er een mod was geweest. damn had je jet wel geweten kree?? oftewel was zo weg geggooid enzo?

Hmmsss mss moet je dan eens goed moderatie na kijken, want ij viel nl niemand aan persoonlijk. doen jullie nu wel als users en erger nog ook als mods.
pi_217829516
ik zeg er niks meer over. TS stuurt maar DM ofzo. ik wil mijn handen hier niet meer aan branden want mag toch niet zeggen wat ik wil.
  maandag 2 juni 2025 @ 15:27:16 #284
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217829520
Misschien is het handig om bij het onderwerp te blijven en niet weer zeuren over de mods hier.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217829524
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:23 schreef kree het volgende:

[..]
ik denk dat ik daar meer dan genoeg duidelijk over geweest ben.
Ik vermoed dat het voor jou heel erg duidelijk is, maar voor derde niet. Maakt ook niet uit.
pi_217829526
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
Misschien is het handig om bij het onderwerp te blijven en niet over de mods hier.
juist

quote:
3s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:05 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Misschien is het handig nu eens je posts van de afgelopen nacht terug te lezen.
Het is dat er geen mods aanwezig waren...
ik begon niet over.
pi_217829533
laat maar want kan me hier dus echt over opwinden. wat ik net zei is genoeg denk,. succes hier. ik hoor het wel.
  maandag 2 juni 2025 @ 15:30:20 #288
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217829537
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:28 schreef kree het volgende:

[..]
juist
[..]
ik begonnen niet over.
Hou daar dan nu ook over op.
Dit is niet jouw topic kree.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217829539
ik lees hier totaal dreigement van mods dus
pi_217829543
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:30 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Hou daar dan nu ook over op.
Dit is niet jouw topic kree.
er was niks loos? dat iedereen zo moeilijk gaat doen daar kan ik niks aan doen. en zeker die reactie van moderatie bevalt me voor geen meter.
  Spellchecker maandag 2 juni 2025 @ 15:31:28 #291
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217829545
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:30 schreef kree het volgende:
ik lees hier totaal dreigement van mods dus
---> FB
pi_217829548
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:31 schreef maily het volgende:

[..]
---> FB
JA
  Moderator maandag 2 juni 2025 @ 15:33:07 #293
1025 crew  Armani XL
pi_217829557
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:26 schreef kree het volgende:
ik zeg er niks meer over. TS stuurt maar DM ofzo. ik wil mijn handen hier niet meer aan branden want mag toch niet zeggen wat ik wil.
Er is je dus vannacht al tig keer aangegeven dat TS een DM ban heeft dus helemaal geen DM's kan versturen of ontvangen.

En dit is niet de plek om te klagen over de moderatie. Daar hebben we een mooi FB topic voor en anders zijn de (F)A's vast maar al te bereid om je te woord te staan.
  maandag 2 juni 2025 @ 15:42:34 #294
13309 nostra
ask why
pi_217829616
Om het OT te houden, de drummer van Doe Maar heeft wel een goede podcast (na zelf 30 jaar verslaafd te zijn geweest). Een toepasselijke short:

https://youtube.com/shorts/0cV8VDM-eLo?si=uiEP5Vzwy3DxypDU
  maandag 2 juni 2025 @ 15:43:32 #295
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217829623
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:42 schreef nostra het volgende:
Om het OT te houden, de drummer van Doe Maar heeft wel een goede podcast (na zelf 30 jaar verslaafd te zijn geweest). Een toepasselijke short:

https://youtube.com/shorts/0cV8VDM-eLo?si=uiEP5Vzwy3DxypDU
Heftig wel ja.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217829741
Ik ga even een hard kreng zijn

Wat is de functie van dit topic nog? Er zijn twee mensen die duidelijk regelmatig onder invloed zijn, die elkaar opstoken en alle adviezen worden genegeerd. Er wordt op elkaar ingehakt en het is haast een trollen voederplaats.

Twee mensen die in hun eigen verslaafde wereld elkaar opjutten

Er zijn zoveel opties genoemd. Huisarts, kliniek, AA etc.
Ja er komt geen beter advies, want er moet een basis van motivatie zijn. Die kan een ander niet in je stoppen. Je moet zelf willen

En de alcohol maakt niks kapot. Dat doe je zelf. Net zoals een geweer dat niet moord.

Kijk eens kritisch naar jezelf, je leven en wat je allemaal kwijt raakt. Zoek de motivatie in jezelf om te veranderen. Niet jezelf zielig vinden, maar actie ondernemen

Excuus voor de harde toon. Alleen ik zit hier en in feedback met verbijstering te lezen
  maandag 2 juni 2025 @ 16:10:44 #297
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217829857
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga even een hard kreng zijn

Wat is de functie van dit topic nog? Er zijn twee mensen die duidelijk regelmatig onder invloed zijn, die elkaar opstoken en alle adviezen worden genegeerd. Er wordt op elkaar ingehakt en het is haast een trollen voederplaats.

Twee mensen die in hun eigen verslaafde wereld elkaar opjutten

Er zijn zoveel opties genoemd. Huisarts, kliniek, AA etc.
Ja er komt geen beter advies, want er moet een basis van motivatie zijn. Die kan een ander niet in je stoppen. Je moet zelf willen

En de alcohol maakt niks kapot. Dat doe je zelf. Net zoals een geweer dat niet moord.

Kijk eens kritisch naar jezelf, je leven en wat je allemaal kwijt raakt. Zoek de motivatie in jezelf om te veranderen. Niet jezelf zielig vinden, maar actie ondernemen

Excuus voor de harde toon. Alleen ik zit hier en in feedback met verbijstering te lezen
Ik heb een aantal topics meegelezen en eerlijk gezegd een beetje gelachen om alle users die het keer op keer blijven proberen.

Deze user wil in eerste plaats niet toegeven dat hij een drankprobleem heeft. Zolang hij dat niet wil en selectief reageert heeft het geen zin om goedbedoelde adviezen te geven.

Ik zou lekker gaan genieten van het zonnetje buiten.
  Moderator maandag 2 juni 2025 @ 16:15:30 #298
1025 crew  Armani XL
pi_217829886
En
  Moderator maandag 2 juni 2025 @ 16:15:41 #299
1025 crew  Armani XL
pi_217829887
Hij
  Moderator maandag 2 juni 2025 @ 16:15:56 #300
1025 crew  Armani XL
pi_217829891
Is