dit is dreigement ja?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:05 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Misschien is het handig nu eens je posts van de afgelopen nacht terug te lezen.
Het is dat er geen mods aanwezig waren...
Je doet heel onschuldig met je * ik val niemand aan* dat doe je dus wel. Jij deelt uit maar kan niet incasseren.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:18 schreef kree het volgende:
[..]
dit is dreigement ja?
ik val niemand lastig of val niet aan. tegenovergesteld wel naar mij. goed mod daar maar op.
nee nee helemaal niet, ik zeg wel wat ik denk, dat jullie dat als aanval zien is helemaal je eigen probleem.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je doet heel onschuldig met je * ik val niemand aan* dat doe je dus wel. Jij deelt uit maar kan niet incasseren.
Begrijp nou eens dat je een storende factor nu bent. Mensen zeggen je dat, en jij ontkent het.
Of je iemand lastig doet vallen, kun je soms niet zelf bepalen. Ik kan iemand vragen hoe hun dag was, en dan doe ik niks verkeerds, maar de ander kan zich onveilig voelen als ik dit bijvoorbeeld bij een vreemde doe.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:18 schreef kree het volgende:
[..]
dit is dreigement ja?
ik val niemand lastig of val niet aan. tegenovergesteld wel naar mij. goed mod daar maar op.
verder staat het iedereen vrij om mij te negeren als ze allemaal zo last van me hebben.
Wel continue passief agressief reageren.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
nee nee helemaal niet, ik zeg wel wat ik denk, dat jullie dat als aanval zien is helemaal je eigen probleem.
Ik heb niemand veroordeeld hier in deze hele discussie niet.
ik denk dat ik daar meer dan genoeg duidelijk over geweest ben.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:21 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Of je iemand lastig doet vallen, kun je soms niet zelf bepalen. Ik kan iemand vragen hoe hun dag was, en dan doe ik niks verkeerds, maar de ander kan zich onveilig voelen als ik dit bijvoorbeeld bij een vreemde doe.
Masberum had wel behoefte aan hulp vanuit jouw hoek, wat kun jij bieden wat een proffesional niet kan bieden of wat het wachten op het inschakelen van een proffesional kan vertragen? Of zou hij gewoon een proffesional moeten inschakelen en gelijktijdig gewoon met jou praten over ervaringen?
Ik vermoed dat het voor jou heel erg duidelijk is, maar voor derde niet. Maakt ook niet uit.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat ik daar meer dan genoeg duidelijk over geweest ben.
juistquote:Op maandag 2 juni 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
Misschien is het handig om bij het onderwerp te blijven en niet over de mods hier.
ik begon niet over.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:05 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Misschien is het handig nu eens je posts van de afgelopen nacht terug te lezen.
Het is dat er geen mods aanwezig waren...
Hou daar dan nu ook over op.quote:
er was niks loos? dat iedereen zo moeilijk gaat doen daar kan ik niks aan doen. en zeker die reactie van moderatie bevalt me voor geen meter.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hou daar dan nu ook over op.
Dit is niet jouw topic kree.
Er is je dus vannacht al tig keer aangegeven dat TS een DM ban heeft dus helemaal geen DM's kan versturen of ontvangen.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:26 schreef kree het volgende:
ik zeg er niks meer over. TS stuurt maar DM ofzo. ik wil mijn handen hier niet meer aan branden want mag toch niet zeggen wat ik wil.
Heftig wel ja.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:42 schreef nostra het volgende:
Om het OT te houden, de drummer van Doe Maar heeft wel een goede podcast (na zelf 30 jaar verslaafd te zijn geweest). Een toepasselijke short:
https://youtube.com/shorts/0cV8VDM-eLo?si=uiEP5Vzwy3DxypDU
Ik heb een aantal topics meegelezen en eerlijk gezegd een beetje gelachen om alle users die het keer op keer blijven proberen.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga even een hard kreng zijn
Wat is de functie van dit topic nog? Er zijn twee mensen die duidelijk regelmatig onder invloed zijn, die elkaar opstoken en alle adviezen worden genegeerd. Er wordt op elkaar ingehakt en het is haast een trollen voederplaats.
Twee mensen die in hun eigen verslaafde wereld elkaar opjutten
Er zijn zoveel opties genoemd. Huisarts, kliniek, AA etc.
Ja er komt geen beter advies, want er moet een basis van motivatie zijn. Die kan een ander niet in je stoppen. Je moet zelf willen
En de alcohol maakt niks kapot. Dat doe je zelf. Net zoals een geweer dat niet moord.
Kijk eens kritisch naar jezelf, je leven en wat je allemaal kwijt raakt. Zoek de motivatie in jezelf om te veranderen. Niet jezelf zielig vinden, maar actie ondernemen
Excuus voor de harde toon. Alleen ik zit hier en in feedback met verbijstering te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |