Ik kijk te veel rls, momenteel ben ik begonnen met b&b vol liefde, seizoen 1.quote:
Ow echt!quote:Op zondag 1 juni 2025 21:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk te veel rls, momenteel ben ik begonnen met b&b vol liefde, seizoen 1.Ik vind dit seizoen een parreltje iig.
Ik heb wat dat topic betreft mijn handen maar in beton gestokenquote:Op zondag 1 juni 2025 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en wat afgeleid door een ander topic, kon niet meer op mijn vingers zitten.![]()
![]()
Oeh ja die volg ik ook en lees af en toe hier mee.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow echt!
Ik kijk de bondgenoten
Beetje ejvjl vibe vanwege het gebruik van de loods
Ja dat laatste vooralquote:Op zondag 1 juni 2025 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh ja die volg ik ook en lees af en toe hier mee.![]()
Ik mis live streams, net als de meeste van ons rls clubje.
Ik kon het niet meer laten na een tijdje mee gelezen te hebben. Wil die plaat voor hun hoofden weg slaan, maar ja....quote:Op zondag 1 juni 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb wat dat topic betreft mijn handen maar in beton gestoken
Sommige mensen willen het gewoon niet horen( of lezen in dit geval)
Cos mis ik ook maar ging bij de laatste weer flink vaak mis. Ongelooflijk, maar ja.quote:
We hebben geschiedenis geschreven en de haters die zeggen dat het niet door gaat de mond gesnoerdquote:
Het was übertofquote:Op zondag 1 juni 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik las zoiets, was het leuk? Want jij ging regelmatig naar meets.
quote:Op zondag 1 juni 2025 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We hebben geschiedenis geschreven en de haters die zeggen dat het niet door gaat de mond gesnoerd
[..]
We hebben geschiedenis geschreven en de haters die zeggen dat het niet door gaat de mond gesnoerd
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Me2quote:Op zondag 1 juni 2025 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kon het niet meer laten na een tijdje mee gelezen te hebben. Wil die plaat voor hun hoofden weg slaan, maar ja....
En wel goed voor je handen zorgen, beton is niet zo goed voor ze.![]()
Heb jij je vermaakt Hema ?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |