Maar Vitesse bestaat dadelijk toch niet meer?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Altijd bezig met de rivaal
Ik ken nog zo’n club
Mazzel voor Heitinga dat ie nu nooit zo laag kan komen te staan als Maurice Steijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef RamboDirk het volgende:
Ik schrijf Telstar alvast op in mijn schriftje. Als eerste degradant voor eredivisieseizoen 2025/2026. @:zipportal
en in DTS?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef GGMM het volgende:
Als je NWS leest vraag ik me echt af wat je aan het doen bent met je leven
Echt een verschrikkelijk subforum is dat.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef GGMM het volgende:
Als je NWS leest vraag ik me echt af wat je aan het doen bent met je leven
Howard is een toekomstig TBS’erquote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ene die alles van Israel goedpraat in NWS en die ene die daar op China geilt.
Oh die Howard nog wat zeker.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ene die alles van Israel goedpraat in NWS en die ene die daar op China geilt.
Verschrikkelijkquote:Op zondag 1 juni 2025 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
We krijgen volgend seizoen wel echt een fietsenstalling competitie.
Het erge is dat ik niet denk dat het een troll is.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh die Howard nog wat zeker.
Heb daar ook met ongelofelijk veel verbazing naar gekeken.
De spelers zullen enorm blij zijn te mogen voetballen op dat amateurcomplex.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stukje voetbalcharme!!quote:Op zondag 1 juni 2025 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
De spelers zullen enorm blij zijn te mogen voetballen op dat amateurcomplex.
KKD is weer de leukere competitie volgend seizoen @maxi-musquote:Op zondag 1 juni 2025 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat gaat ook nooit meer gebeurenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Telstar kan geen verlenging gebruiken.
Worden ze hard vanquote:Op zondag 1 juni 2025 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje COPD kwekenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |