abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217822550
Ik fantaseer heel erg over een eigen mancave. Eigenlijk een must als ik ooit weer ga samenwonen. Wat hoort er nu thuis in jullie mancave? En hoe zou jij je mancave ontwerpen? Of zijn er hier users die een eigen mancave hebben?

Ik wil in elk geval een pool- en/of snookertafel met ergens daar in de buurt hangend een groot tv-scherm. Dan verderop ook een grote tv met een comfortabele sofa waar ik een cinema-ervaring kan hebben. Uiteraard moet er ook een kleine bar zijn met drankjes; misschien nog een workouthoekje waar ik kan zwiften en liften, hoewel dat misschien beter in een andere kamer kan. Twijfel ik nog over.

Dan nog een arcade met retrospellen, wellicht een racestoel, racestuur en Playstation om racespellen te spelen.

Ter decoratie wil ik dan spannende posters van naakte en halfnaakte vrouwen aan de muur, andere erotische kunst, misschien wat sportfoto's van Pogacar, Indurain, Armstrong en andere grote wielrenners, wellicht wat wielershirtjes, ... dat soort dingen. Het liefst ook airco.
Mja
  zondag 1 juni 2025 @ 19:10:10 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217822600
Ik zou er nog een keukenblokje en badkamer aan toevoegen. En nog een bed in een hoek.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217822614
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou er nog een keukenblokje en badkamer aan toevoegen. En nog een bed in een hoek.
Zodat ik er allerlei vrouwen kan neuken? Best een goed idee! _O_
Mja
pi_217822666
Aan de ideeën te lezen mag je wel een flink huis kopen :+
pi_217822691
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:14 schreef 2172619626795 het volgende:
Aan de ideeën te lezen mag je wel een flink huis kopen :+
is wel de bedoeling ja.
Mja
pi_217822710
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:15 schreef TAmaru het volgende:

[..]
is wel de bedoeling ja.
Zou je zoiets in een kelder oid willen? Want als ik het zo voor me zie, mag het wel om een hele verdieping gaan.
pi_217822756
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:17 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Zou je zoiets in een kelder oid willen? Want als ik het zo voor me zie, mag het wel om een hele verdieping gaan.
Hahaha. Ja een kelder is wel mogelijk. Een zolder ook. Of een bovenverdieping.
Mja
pi_217822836
Sowieso is het een fantasie hè? Een mens mag toch fantaseren?
Mja
  zondag 1 juni 2025 @ 19:26:15 #9
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_217822853
Waarom de posters van (half)naakte vrouwen? Ik snap dat nooit.
Protège moi de mes désirs.
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 19:27:13 #10
236264 crew  capricia
pi_217822868
En de geur van testosteron.
_O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217822870
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:26 schreef arvensis het volgende:
Toch ook als knipoog ... een beetje cliché maar wel gewoon sexy
Mja
pi_217822938
Op Funda heb ik wel eens huizen gezien (overigens ook hier in het Fun met Funda topic) waarbij de kelder van een huis een pooltafel had, discobal, DJ systeem, bank met de speakers er op gericht, een bar met tap, dartboard danspaal en weet ik wat allemaal nog meer! :D
1 zo'n huis stond in Drenthe ergens en stond al vele jaren te koop zonder makelaar. Het had ook een dakterras met een dikke jacuzzi er op waarin je over de maïsvelden heen kon kijken.
Volgens mij stond er nog een oude (ietwat betaalbare) Lamborghini voor de deur.
pi_217822948
quote:
Voor als je wel vrouwelijk schoon maar geen gezeik wil hebben? :P
pi_217823008
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 1 juni 2025 @ 19:52:48 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217823242
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:10 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Dan kun je er gewoon in wonen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217823594
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:10 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Gelukkig, toch nog een hetero hier _O_
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_217823682
quote:
Zodat hij nohomo kan zeggen als mensen wijzen op de foto's van Pogacar, Indurain, en Armstrong.
pi_217824289
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:21 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Zodat hij nohomo kan zeggen als mensen wijzen op de foto's van Pogacar, Indurain, en Armstrong.
Daar zou ik het ook wel op kunnen, maar op andere mannen niet hoor :P
Mja
pi_217824298
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:31 schreef ToT het volgende:
Op Funda heb ik wel eens huizen gezien (overigens ook hier in het Fun met Funda topic) waarbij de kelder van een huis een pooltafel had, discobal, DJ systeem, bank met de speakers er op gericht, een bar met tap, dartboard danspaal en weet ik wat allemaal nog meer! :D
1 zo'n huis stond in Drenthe ergens en stond al vele jaren te koop zonder makelaar. Het had ook een dakterras met een dikke jacuzzi er op waarin je over de maïsvelden heen kon kijken.
Volgens mij stond er nog een oude (ietwat betaalbare) Lamborghini voor de deur.
Damn je komt wel met goede ideeën! Een danspaal! Jacuzzi! Lambo! Ik vind dit wel topideeën eigenlijk.
Mja
pi_217824554
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 21:25 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Damn je komt wel met goede ideeën! Een danspaal! Jacuzzi! Lambo! Ik vind dit wel topideeën eigenlijk.
B-)

En een walking fridge! :D

Ik heb hier ook eigenlijk wel een mancave voor m'n zoontje en mij: pc met 2 beeldschermen naast de tv, stoel naast mijn stoel waar de laptop op staat waar zoonlief op kan zitten gamen terwijl ik op FOK! zit te baggeren. 2 dikke speakers aan weerskanten van de schermen, bank met relax-mechanisme voor de tv en nog wel meer zooi wat puur gericht is op functionaliteit i.p.v. dat het er proper en keurig uit ziet of zo.
pi_217824586
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:06 schreef TAmaru het volgende:
Ik fantaseer heel erg over een eigen mancave. Eigenlijk een must als ik ooit weer ga samenwonen. Wat hoort er nu thuis in jullie mancave? En hoe zou jij je mancave ontwerpen? Of zijn er hier users die een eigen mancave hebben?

Ik wil in elk geval een pool- en/of snookertafel met ergens daar in de buurt hangend een groot tv-scherm. Dan verderop ook een grote tv met een comfortabele sofa waar ik een cinema-ervaring kan hebben. Uiteraard moet er ook een kleine bar zijn met drankjes; misschien nog een workouthoekje waar ik kan zwiften en liften, hoewel dat misschien beter in een andere kamer kan. Twijfel ik nog over.

Dan nog een arcade met retrospellen, wellicht een racestoel, racestuur en Playstation om racespellen te spelen.

Ter decoratie wil ik dan spannende posters van naakte en halfnaakte vrouwen aan de muur, andere erotische kunst, misschien wat sportfoto's van Pogacar, Indurain, Armstrong en andere grote wielrenners, wellicht wat wielershirtjes, ... dat soort dingen. Het liefst ook airco.
Waarom niet nu al waar je woont?
No bitch to me
  zondag 1 juni 2025 @ 22:24:20 #22
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_217824802
Mijn huidige plan is om mijn man-attic in deze sfeer te bouwen:

Om in de kazige interieurstyling termen te blijven, het "gentlemen club" sfeertje.

Chesterfield, gelakt mahonie, boeken, gedimd licht, dingen die ik mooi vind in oude vitrines. En uitzicht op een klassieker in de garage :P .

Maar goed, daar zijn we nog lang niet. Dus ik droom mee.
pi_217824906
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:03 schreef ToT het volgende:

[..]
B-)

En een walking fridge! :D

Ik heb hier ook eigenlijk wel een mancave voor m'n zoontje en mij: pc met 2 beeldschermen naast de tv, stoel naast mijn stoel waar de laptop op staat waar zoonlief op kan zitten gamen terwijl ik op FOK! zit te baggeren. 2 dikke speakers aan weerskanten van de schermen, bank met relax-mechanisme voor de tv en nog wel meer zooi wat puur gericht is op functionaliteit i.p.v. dat het er proper en keurig uit ziet of zo.
Heb je het nu over een walk-in fridge? Want toen ik op walking fridge googelde, kreeg ik heel erg rare resultaten ...

Die kleine mancave die je voor jou en je zoontje hebt gebouwd klinkt ook prima. Geen posters van halfnaakte vrouwen dus?
Mja
pi_217824913
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:06 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Waarom niet nu al waar je woont?
Ik heb maar 1 slaapkamer en een woonkamer. Dat is al wel een soort mancave, maar er past geen pooltafel in, wat toch wel een minimumvereiste is.
Mja
pi_217824915
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:24 schreef bleiblei het volgende:
Mijn huidige plan is om mijn man-attic in deze sfeer te bouwen:

Om in de kazige interieurstyling termen te blijven, het "gentlemen club" sfeertje.

Chesterfield, gelakt mahonie, boeken, gedimd licht, dingen die ik mooi vind in oude vitrines. En uitzicht op een klassieker in de garage :P .

Maar goed, daar zijn we nog lang niet. Dus ik droom mee.
Wat moet er gebeuren voordat jij deze droom waar kunt maken?
Mja
pi_217824955
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:35 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Heb je het nu over een walk-in fridge? Want toen ik op walking fridge googelde, kreeg ik heel erg rare resultaten ...

Die kleine mancave die je voor jou en je zoontje hebt gebouwd klinkt ook prima. Geen posters van halfnaakte vrouwen dus?
Die walking fridge is van een reclame van Heineken! ;)

Hehe nee helaas, geen halfnaakte vrouwen hier in de mancave. Mannetje is pas 6 en hij krijgt ook regelmatig chickies over de vloer. :P Kleine player dat-ie is! B-)
pi_217824998
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef ToT het volgende:

[..]
Die walking fridge is van een reclame van Heineken! ;)

Hehe nee helaas, geen halfnaakte vrouwen hier in de mancave. Mannetje is pas 6 en hij krijgt ook regelmatig chickies over de vloer. :P Kleine player dat-ie is! B-)
Nice!

En die walking fridge heb ik opgezocht, leuke reclame! ik snap de pun nu, eigenlijk precies mijn verwarring ...
Mja
pi_217825055
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:44 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nice!

En die walking fridge heb ik opgezocht, leuke reclame! ik snap de pun nu, eigenlijk precies mijn verwarring ...
^O^ :D
Ja het is een deel 2. Deel 1 was de walk in fridge: vrouwlief had een walk in closet, manlief had een walk in fridge.
Iemand die op dat feestje was huurde in de 2e reclame één of andere Poolse klusser in om dat ook te laten bouwen, alleen had die kerel het verkeerd verstaan! :P

Anyway, over de mancave hier: zoonlief heeft de hele fucking zolder als slaapkamer: mooi bed met traagschuim matras, prikbord met zijn werkstukjes, 2 sier-rekken aan de muur voor zijn pronkstukken, paar speelgoedkisten, diverse stellingkasten met nog meer speelgoed, netjes opgeborgen matrassen voor als z'n chickies blijven maffen (Okee tot nu toe is het altijd 1 bepaalde die steeds blijft slapen! :P ), hologram-poster aan een kast van een skelet met een zeis en een grafsteen, een Minions-deken die als gordijn voor een raam hangt enz enz enz. B-)
  zondag 1 juni 2025 @ 23:00:53 #29
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_217825110
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:36 schreef TAmaru het volgende:

[..]

Wat moet er gebeuren voordat jij deze droom waar kunt maken?
Dan moet ik de garage af hebben. Mancave komt daar op de zolder. En van de garage heb ik momenteel alleen nog een betonplaat.
pi_217825113
Een jukebox erin zou me ook gaaf lijken
pi_217825121
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 23:01 schreef Cupfighter het volgende:
Een jukebox erin zou me ook gaaf lijken
Strippaal. Voor als er lekkere wijven langs komen om te dansen.
U MAD?
pi_217825124
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 23:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Strippaal. Voor als er lekkere wijven langs komen om te dansen.
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 21:25 schreef TAmaru het volgende:

[..]
B-)
  zondag 1 juni 2025 @ 23:43:19 #33
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_217825290
quote:
Daar kijken wij mannen nou eenmaal graag naar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_217825829
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 22:50 schreef ToT het volgende:

[..]
^O^ :D
Ja het is een deel 2. Deel 1 was de walk in fridge: vrouwlief had een walk in closet, manlief had een walk in fridge.
Iemand die op dat feestje was huurde in de 2e reclame één of andere Poolse klusser in om dat ook te laten bouwen, alleen had die kerel het verkeerd verstaan! :P

Anyway, over de mancave hier: zoonlief heeft de hele fucking zolder als slaapkamer: mooi bed met traagschuim matras, prikbord met zijn werkstukjes, 2 sier-rekken aan de muur voor zijn pronkstukken, paar speelgoedkisten, diverse stellingkasten met nog meer speelgoed, netjes opgeborgen matrassen voor als z'n chickies blijven maffen (Okee tot nu toe is het altijd 1 bepaalde die steeds blijft slapen! :P ), hologram-poster aan een kast van een skelet met een zeis en een grafsteen, een Minions-deken die als gordijn voor een raam hangt enz enz enz. B-)
Hahaha hij is 6 en er komen meiden slapen? Ik was 26 geloof ik eer dat er meiden bleven slapen _O-
Mja
pi_217826034
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 07:15 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Hahaha hij is 6 en er komen meiden slapen? Ik was 26 geloof ik eer dat er meiden bleven slapen _O-
Ja eentje, en dat al bijna 2 jaar om de 2 - 3 maand een keer! :D
Zijn hele vriendenkring bestaat voor het grootste deel uit blonde meiden! _O-
pi_217826327
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 07:44 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja eentje, en dat al bijna 2 jaar om de 2 - 3 maand een keer! :D
Zijn hele vriendenkring bestaat voor het grootste deel uit blonde meiden! _O-
Die is dus homo.
pi_217826594
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2025 08:05 schreef Document1 het volgende:

[..]
Die is dus homo.
_O- Ik wist dat die opmerking zou komen! :T
pi_217837008
Ik heb een mancave, op zolder! 10m2, dus niks fancy's. Draaitafels, CDJ's, platenverzameling, faeutuil (of hoe je dat ook schrijft), wat dingetjes van mijn slaapkamer bij mijn ouders van vroeger en een PC(-opstelling, niks bijzonders).

En wat doen vrouwen in dit topic! :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')