Maar met een borderliner is simpelweg niet samen te leven, no offense, maar been there done that en ik ben totaal verwoest door dat onvoorspelbare en agressieve gedrag. Altijd maar op eitjes moeten lopen om te voorkomen dat je weer een glas kokend water over je heen kreeg of ergerquote:
Dat is mishandeling en niet oké. Dat komt door de vrouw zelf en niet de diagnose gok ik zo. Mensen met borderline worstelen met intense emoties, angst voor verlating, wisselende relaties en impulsiviteit etc maar geweld hoort daar echt niet standaard bij.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:01 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maar met een borderliner is simpelweg niet samen te leven, no offense, maar been there done that en ik ben totaal verwoest door dat onvoorspelbare en agressieve gedrag. Altijd maar op eitjes moeten lopen om te voorkomen dat je weer een glas kokend water over je heen kreeg of erger
No offense taken haha. Tell me about it. Word soms nog zwetend wakker, 17 jaar later..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:01 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maar met een borderliner is simpelweg niet samen te leven, no offense, maar been there done that en ik ben totaal verwoest door dat onvoorspelbare en agressieve gedrag. Altijd maar op eitjes moeten lopen om te voorkomen dat je weer een glas kokend water over je heen kreeg of erger
Absoluut. Alleen in dit geval werd ik bestempeld als "onzeker" "jaloers" "controlerend" en "bang voor contact met andere mannen"quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:21 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Dat is ook wel het minimale om te vragen hoor, dus niet vreemd.
Ben ik ook achter. Wilde wat opbouwen met iemand met BPD, maar na dat ze compleet flipte (stampen, huilen, schreeuwen, schelden) omdat ik op een gegeven moment aangaf dat ik 't wel belangrijk vond dat ze ook goed bij mijn vrienden lag, en mij een peoples pleaser noemde en ze klaar was met het dansen naar andere hun pijpen, heb ik dat ook afgekaptquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:01 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ach wellicht weeg je wel teveel af , waardoor je teveel balans ziet en alles vlak lijkt? Ook om jezelf te kennen en meer nuances te ontdekken moet je tijd hebben, niet iedereen heeft ook tijd?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:54 schreef Tommeke het volgende:
Mijn sterrenbeeld is weegschaal en als ik naar de omschrijving daarvan kijk zie ik alleen maar algemene dingen, die ook opgaan voor m’n vriendin die een ander sterrenbeeld heeft. Andersom gaan de dingen voor haar sterrenbeeld ook op voor mij.
Zoals : honden kunnen bijten maar niet elke hond bijt?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:06 schreef Zonnige het volgende:
Mensen met borderline , geweld hoort daar echt niet standaard bij.
Ik ben te nuchter en rationeel voor sterrenbeeldenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:59 schreef marretak het volgende:
[..]
Ach wellicht weeg je wel teveel af , waardoor je teveel balans ziet en alles vlak lijkt? Ook om jezelf te kennen en meer nuances te ontdekken moet je tijd hebben, niet iedereen heeft ook tijd?
er is geen "wel gedate", er is gewoon niks, ook nooit iemand tegengekomenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:08 schreef marretak het volgende:
[..]
Mmmm geen idee of ik jaloers zou worden op wat jij allemaal wel of niet gedate hebt,
als jij dat leuk vindtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:37 schreef marretak het volgende:
[..]
Ben je scheten aan het laten van het lachen ofzo?
Welke sterrenbeelden zijn vaak nuchter :quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:54 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben te nuchter en rationeel voor sterrenbeelden
Owww ok dan zou je opzoek moeten gaan naar een aards sterrenbeeld? Niet al teveel naar de hemel starend?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Sterrenbeelden boeien me geen reet
quote:Op zondag 8 juni 2025 08:51 schreef ems. het volgende:
Het is eigenlijk best logisch dat mensen die in sterrenbeelden geloven ook een moeilijker datingleven hebben. Maar die mensen
Er zijn wel echter namen publiekelijk bekend van grote multinational eigenaren die keuzes maken gebaseerd op astrologie, dat dan weer wel,...quote:Op zondag 8 juni 2025 08:32 schreef JopieKlaassen het volgende:
Sterrenbeelden is net zoiets als religie. Kan best interessant zijn, maar als je het serieus neemt heb je professionele hulp nodig.
Once bitten twice shy?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:22 schreef blomke het volgende:
Ooit gedatet. Resultaat, dame gaat met me uit eten (uiteraard op mijn kosten), leent een paar boeken uit mijn boekenkast en laat daarna niks meer van zich horen.
Weet niet wat je bedoelt, maar mijn ervaring is kenmerkend voor de mensheid.quote:
O is dat zo?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:37 schreef marretak het volgende:
[..]
= Als je 1 slechte ervaring hebt durf je vaak minder snel en tweede keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |