als jij dat leuk vindtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:37 schreef marretak het volgende:
[..]
Ben je scheten aan het laten van het lachen ofzo?
Welke sterrenbeelden zijn vaak nuchter :quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:54 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben te nuchter en rationeel voor sterrenbeelden
Owww ok dan zou je opzoek moeten gaan naar een aards sterrenbeeld? Niet al teveel naar de hemel starend?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Sterrenbeelden boeien me geen reet
quote:Op zondag 8 juni 2025 08:51 schreef ems. het volgende:
Het is eigenlijk best logisch dat mensen die in sterrenbeelden geloven ook een moeilijker datingleven hebben. Maar die mensen
Er zijn wel echter namen publiekelijk bekend van grote multinational eigenaren die keuzes maken gebaseerd op astrologie, dat dan weer wel,...quote:Op zondag 8 juni 2025 08:32 schreef JopieKlaassen het volgende:
Sterrenbeelden is net zoiets als religie. Kan best interessant zijn, maar als je het serieus neemt heb je professionele hulp nodig.
Once bitten twice shy?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:22 schreef blomke het volgende:
Ooit gedatet. Resultaat, dame gaat met me uit eten (uiteraard op mijn kosten), leent een paar boeken uit mijn boekenkast en laat daarna niks meer van zich horen.
Weet niet wat je bedoelt, maar mijn ervaring is kenmerkend voor de mensheid.quote:
O is dat zo?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:37 schreef marretak het volgende:
[..]
= Als je 1 slechte ervaring hebt durf je vaak minder snel en tweede keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |