Ik: scorpio + antecedant Maagd, maagd is leuk in omgang maar falen vaak met datenquote:Op zondag 1 juni 2025 18:37 schreef Armani XL het volgende:
Ik ben boogschutter dus ik geloof niet in astronomie.
Ik neem aan dat astronomie een grapje/autocorrect is?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:37 schreef Armani XL het volgende:
Astrologie…….quote:Op zondag 1 juni 2025 19:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat astronomie een grapje/autocorrect is?
Wat jij hebt is (volgens mij) het mooiste wat er is!quote:Op zondag 1 juni 2025 20:26 schreef Bloem75 het volgende:
Ik ben een vis. Datingverleden is nul komma nul. Ik ben als 16 jarige blijven plakken aan mijn eerste liefde die toen 21 jaar was. Ineens zijn we 34 jaar verder met twee kids. Ik denk dat dat weinig met astrologie te maken heeft.
Verder geen spijt van hoor want we zijn nog steeds erg blij met elkaar. Maar ondanks dat kon (en kan ik nog steeds) ik enorm meesmullen van alle datingsverhalen van mijn vriendinnen en voelde ik soms wel wat afgunst omdat ik dat nooit ervaren heb.
quote:Op zondag 1 juni 2025 18:37 schreef Armani XL het volgende:
Zo ver was ik nog nietquote:Op zondag 1 juni 2025 20:46 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ja ja, ik heb mezelf in #10 al verbetert
*verbeterdquote:Op zondag 1 juni 2025 20:46 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ja ja, ik heb mezelf in #10 al verbetert
Mwaaaagh je moet loslopende geit worden op een lekker hoge en ontoegankeijke steile helling waar geen hond of kip of haan in de buurt kan komen en kan je fijn flirten en sexen met andere geit achtigen, blijf je te lang hangen op kinderboerderijen enzo dan ben je teveel afhankelijk waar de eigenaar van die toko kwa geit mee aan komt zetten kwa daten!?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik ben Steenbok en ik heb bijna nooit een date.
Je kunt het met zoveel dienstjaren eens buiten de deur proberen en ervaren wat je zoal het gemist de voorbije jaren.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:26 schreef Bloem75 het volgende:
Ik ben een vis. Datingverleden is nul komma nul. Ik ben als 16 jarige blijven plakken aan mijn eerste liefde die toen 21 jaar was. Ineens zijn we 34 jaar verder met twee kids. Ik denk dat dat weinig met astrologie te maken heeft.
Verder geen spijt van hoor want we zijn nog steeds erg blij met elkaar. Maar ondanks dat kon (en kan ik nog steeds) ik enorm meesmullen van alle datingsverhalen van mijn vriendinnen en voelde ik soms wel wat afgunst omdat ik dat nooit ervaren heb.
Helaas is mijn man daarin niet zo ruimdenkend en ik zou het nooit stiekem doen. Met vreemdgaan maak je echt iemands hart kapot.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:02 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je kunt het met zoveel dienstjaren eens buiten de deur proberen en ervaren wat je zoal het gemist de voorbije jaren.
Hulde voor je zelfbeheersingquote:Op zondag 1 juni 2025 22:21 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Helaas is mijn man daarin niet zo ruimdenkend en ik zou het nooit stiekem doen. Met vreemdgaan maak je echt iemands hart kapot.
En daarnaast, ik kom niks tekort. Integendeel zelfs. Maar het is meer dat je geen vergelijkingsmateriaal hebt of de datingscene hebt meegemaakt wat soms jammer is.
quote:Op zondag 1 juni 2025 23:23 schreef Sport_Life het volgende:
Oh schorpioen trouwens, maar ik geloof daar niet zo in .
Geloof je wel in aardmagnetisme? Noord en zuid en kompaswetten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |