Klopt, zie editquote:Op zondag 1 juni 2025 18:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee over die eerdere. Maar deze maakt het duidelijk. RBR was te snel met teruggeven
Dure fouten.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee over die eerdere. Maar deze maakt het duidelijk. RBR was te snel met teruggeven
Zij doelde op het document wat ik gepost heb, niet die van Tarado.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doelde dus op het document hierboven. Geen idee waar je het over hebt verder.
Bij Mercedes wil je nu ook niet zitten.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Max naar Mercedes en Russell werkeloos?
Nee. Max kan momenteel helemaal niet weg bij RBR. En hij wil het ook niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Max naar Mercedes en Russell werkeloos?
Het is wel duidelijk dat er bij RBR dingen moeten veranderen om het team wat nieuwe impulsen te gevenquote:Op zondag 1 juni 2025 18:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Max kan momenteel helemaal niet weg bij RBR. En hij wil het ook niet.
Het ging al mis bij die derde stop. Zo'n rare timing...quote:Op zondag 1 juni 2025 18:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat er bij RBR dingen moeten veranderen om het team wat nieuwe impulsen te geven
Dat wel ja. Zie je zo in het andere topicquote:Op zondag 1 juni 2025 18:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat er bij RBR dingen moeten veranderen om het team wat nieuwe impulsen te geven
Als hij toch gokt lijkt Aston Martin wel een aardige optie, maar denk niet dat Verstappen zomaar weg kan, dus zal er een aardige transfersom betaald moeten worden.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij Mercedes wil je nu ook niet zitten.
Of hij niet wil betwijfel ik. Red Bull zit duidelijk in een neerwaartse spiraal. Daarnaast heeft hij mogelijk ook al meer inzicht in de motorenontwikkeling voor volgend jaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Max kan momenteel helemaal niet weg bij RBR. En hij wil het ook niet.
Dat mag.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:47 schreef maan_man het volgende:
[..]
Of hij niet wil betwijfel ik. Red Bull zit duidelijk in een neerwaartse spiraal. Daarnaast heeft hij mogelijk ook al meer inzicht in de motorenontwikkeling voor volgend jaar.
Misschien wil Honda wel een paar knaken neerleggen om hun wonderkind te behouden.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij toch gokt lijkt Aston Martin wel een aardige optie, maar denk niet dat Verstappen zomaar weg kan, dus zal er een aardige transfersom betaald moeten worden.
Terwijl McLaren steeds cleaner z'n overwinningen pakt. Ze hadden hier en daar nog een seconde bij de bandenwissels kunnen pakken maar voor de rest was alles volledig onder controle. Bleven gewoon de voorsprong en de banden managen.quote:
Verstappen realiseerde zich niet dat hij alleen nog hards had. Dus toch weer eens een zeldzaam foutje van Verstappen vandaag.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ging al mis bij die derde stop. Zo'n rare timing...
Waar.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit. En als je zelf iedere race onder een vergrootglas ligt omdat je Max Verstappen heet, en de rest komt steeds weg met anderen een beuk geven of de baan af duwen, kan ik me de frustratie enigzins begrijpen. Niet dat ik het geen ontzettend domme actie vond, maar Max is ook maar een mens.
Ook waar.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar alsnog is het hem gewoon aan te rekenen/is hij gewoon 'de schuldige' in deze.
Dat was de vierde stop.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen realiseerde zich niet dat hij alleen nog hards had. Dus toch weer eens een zeldzaam foutje van Verstappen vandaag.
McLaren is inderdaad dominant dit jaarquote:Op zondag 1 juni 2025 18:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Canada gewoon weer nieuwe ronde nieuwe kansen
[..]
Terwijl McLaren steeds cleaner z'n overwinningen pakt. Ze hadden hier en daar nog een seconde bij de bandenwissels kunnen pakken maar voor de rest was alles volledig onder controle. Bleven gewoon de voorsprong en de banden managen.
Hij had niet alleen hards. De enige set hagelnieuwe banden die hij nog had waren wél hardsquote:Op zondag 1 juni 2025 19:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen realiseerde zich niet dat hij alleen nog hards had. Dus toch weer eens een zeldzaam foutje van Verstappen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |