Hij geeft zelf net toe dat hij het had kunnen voorkomen en op waarom hij dat dan niet deed, wist hij niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, het Russell moeilijk maken om in te halen. Gebeurt vaker, zoals ik in mijn edit zei. Bijvoorbeeld Rosberg in 2016 met Verstappen. Die werd er ook voor bestraft. Of Norris vs Verstappen vorig jaar.
Praat het contact natuurlijk niet goed, maar ik weet nooit zo hoe dit gezien wordt.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken, maar ik denk dat je hier volkomen gelijk hebt
Dat gelooft niemand natuurlijk. Hij ook nietquote:
Dat zeg ik ook niet. Maar het is imho het beletten van de ander om in te sturen, geen doelbewuste ramactie. Gebeurde vorig jaar ook en nog wel vaker.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan er van alles van maken, maar ik zie niet dat deze straf aangevochten kan worden.
Straf ontlopenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:40 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Praat het contact natuurlijk niet goed, maar ik weet nooit zo hoe dit gezien wordt.
Wat is een plek terug geven in de regelboeken?
Tot na de volgende bocht. Zie Hamilton vs Raikkonen in 2008.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:40 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Praat het contact natuurlijk niet goed, maar ik weet nooit zo hoe dit gezien wordt.
Ik denk dat Max dat nou juist ter discussie had willen stellen hier. Als hij er gewoon weer zonder aanrijding voorbij was geraakt en er was commentaar had hij gezegd "hij was er toch voorbij? Wat is dan voorbij?"quote:Op zondag 1 juni 2025 17:40 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Was wel doelbewust, dat geeft hij zelf ook toe.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar het is imho het beletten van de ander om in te sturen, geen doelbewuste ramactie. Gebeurde vorig jaar ook en nog wel vaker.
De Reddit sneeuwvlokjesbrigade staat er weer goed opquote:Op zondag 1 juni 2025 17:41 schreef Evenstar het volgende:
Mensen die hier om een DQ vragen zijn trouwens lachwekkend
Behalve als ze ook om een DQ hebben gevraagd voor Lewis in Silverstone, dan zijn ze in ieder geval consequent.
Geen antwoord geven houdt niet in dat je het toegeeft hoor.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wel doelbewust, dat geeft hij zelf ook toe.
Dan kun je inderdaad niet zomaar je auto laten staanquote:Op zondag 1 juni 2025 17:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tot na de volgende bocht. Zie Hamilton vs Raikkonen in 2008.
Dat is inderdaad wat overdreven, maar scheelt maar 1 punt in dit geval.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:41 schreef Evenstar het volgende:
Mensen die hier om een DQ vragen zijn trouwens lachwekkend
Behalve als ze ook om een DQ hebben gevraagd voor Lewis in Silverstone, dan zijn ze in ieder geval consequent.
Dat zou kunnen. Maar ik zie het serieus niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:38 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Hij laat gewoon het gas eerder los en remt vervolgens later
Dit is voorlopig ook mijn conclusie. Het was niet bedoeld om te rammen, zoals bijv Schumacher op Villeneuve, maar meer om het Russell lastig te maken en misschien daarom weer de volgende bocht er voorbij te kunnen?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar het is imho het beletten van de ander om in te sturen, geen doelbewuste ramactie. Gebeurde vorig jaar ook en nog wel vaker.
Ben benieuwd hoe de stewards zich in bochten gaan wringen om die punt niet te hoeven geven als er in Canada of Oostenrijk iets gebeurt.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat overdreven, maar scheelt maar 1 punt in dit geval.
Hij geeft toe dat hij het had kunnen voorkomen, dat lijkt mij voldoende, hij gaf alleen geen antwoord op waarom hij het niet voorkwam.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen antwoord geven houdt niet in dat je het toegeeft hoor.
Oh my....quote:Op zondag 1 juni 2025 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Toen werd later de straf nog aangepast omdat Hamilton en de Britise pers gingen zeuren 'he used his car as weapon'. Nu heeft Sky ook weer een poll gestart of Verstappen gediskwalificeerd had moeten worden.
Dacht dat ie niks kreeg...quote:
Doelbewust beletten om in te sturen of doelbewust rammen?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja, we kunnen wel met z'n allen zien wie er schuld aan had, dat was het punt ook niet echt.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij geeft toe dat hij het had kunnen voorkomen, dat lijkt mij voldoende, hij gaf alleen geen antwoord op waarom hij het niet voorkwam.
@Starflyer zegt 'bewust beletten om in te sturen' ipv 'bewust rammen'. Beide wél bewust dus.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |