Waarom? Het F1 seizoen gaat anders een prachtige ontknoping worden voor de echte F1-fan.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vooruitkijken naar 2026 dan maar?
Dat was wel apart met nog zo weinig ronden te gaan jaquote:Op zondag 1 juni 2025 17:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voorbij laten van de achterblijvers duurde al 2 ronden..
Zelfs Verstappen kan in theorie nog winnen.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom? Het F1 seizoen gaat anders een prachtige ontknoping worden voor de echte F1-fan.
Je ziet hier hoe Max hem keihard torpedeertquote:Op zondag 1 juni 2025 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier zie je niets aan, maar Verstappen zat wel fout hier.
Ik hoop het ook, maar ik vind een strijd binnen 1 team voor het wdc persoonlijk wat minder.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom? Het F1 seizoen gaat anders een prachtige ontknoping worden voor de echte F1-fan.
Altijd nog leuker dan een gelopen race.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:23 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar ik vind een strijd binnen 1 team voor het wdc persoonlijk wat minder.
Stoere praat van iemand de de trollen hier weer volledig los laat gaan.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 17:23 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik moet even wat rechtzetten. Ik heb in dit topic al meerdere malen een bepaald standpunt keihard uitgelachen, meerdere mensen voor gek uitgemaakt en dat allemaal volgend uit mijn eigen achteraf stomme standpunt betreffende acties tijdens de race. Na wat er uiteindelijk in die slotfase gebeurd is kan ik ook eigenlijk niets anders, want het was gewoon stom wat ik deed.
Ik heb echt spijt van m'n opmerkingen en zal plechtig beloven dat het in Canada beter zal gaan. Dus hierbij moet ik mijn verontschuldiging aanbieden aan de hele F1TV crew voor het hun uitlachen toen ze claimden dat Leclerc nog een serieuze kans op een podium maakte. Het leek er echt totaal niet op, maar ze hebben gelijk gekregen.
Stukje Chauvinisme?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap er echt geen snars van dat mensen Max nog altijd verdedigen met deze actie.
Geweldige coureur hoor, maar dit is echt een ontzettend zwak punt van die jongen. Nul controle over zijn agressie.
De beslissing van RB bedoel je?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom kon Max Russell eigenlijk niet gewoon na de race beoordeeld worden? Nu is de beslissing onherroepelijk.
Zeg maar gerust stukquote:
Nee, dat bedoelt hij niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |