Er staan gegevens op, dus dat zal best wel goed zitten.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als alle juiste gegevens er maar op staan, dan zal dat vast goed komen.
Ik zie het wel tegemoet dan.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er staan gegevens op, dus dat zal best wel goed zitten.
quote:Op maandag 2 juni 2025 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zomaar, puur uit interesse. Goed van je hoor!
@:redefine we hebben alsnog jouw contact nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nog langer dan verwacht.quote:
Schijn Een Lichie Op Mij stemmen uit respect voor Suzan en Freek.quote:
Kan ie weer terug naar zijn oude baantje in de schaduw.quote:
Altijd weer die grachtengordelkliek die stemmen krijgen terwijl de regio ze verdientquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Schijn Een Lichie Op Mij stemmen uit respect voor Suzan en Freek.
Ze wachten gewoon totdat jij op vakantie gaatquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:33 schreef Arizona het volgende:
Bij de vorige val van het kabinet was ik ook al op vakantie
Nee joh, lekker met pensioen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ie weer terug naar zijn oude baantje in de schaduw.
Het zou inderdaad ontzettend komisch zijn als het niet om te janken was, want zo staan we weer 2 jaar stil en hierna krijgen we gewoon weer VVD-CDA-iets wat ook weer niks aan de echte problemen gaat veranderen.quote:
Eerder VVD-CDA-D66-PvdAGL denk ik. Al zal dat ongetwijfeld ook een kabinet zijn dat het land niet veel verder gaat helpen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou inderdaad ontzettend komisch zijn als het niet om te janken was, want zo staan we weer 2 jaar stil en hierna krijgen we gewoon weer VVD-CDA-iets wat ook weer niks aan de echte problemen gaat veranderen.
Niet dat ik daarin ook maar iets van dit kabinet had verwacht, maar goed.
Als ze door hadden gemodderd hadden we ook alleen maar achteruitgang geboekt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou inderdaad ontzettend komisch zijn als het niet om te janken was, want zo staan we weer 2 jaar stil en hierna krijgen we gewoon weer VVD-CDA-iets wat ook weer niks aan de echte problemen gaat veranderen.
Niet dat ik daarin ook maar iets van dit kabinet had verwacht, maar goed.
Dit land is ook gewoon doodziek wat dat betreft. Er gaan heel veel dingen goed, maar het politieke model is op dit moment een groot probleem. Er staan te veel partijen te ver uit elkaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als ze door hadden gemodderd hadden we ook alleen maar achteruitgang geboekt.
En de VVD komt bijna altijd overal mee weg dus daar komt je niet vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |