Ja enquote:
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:17 schreef Caland het volgende:
De beloftes van minister Faber zijn zelfs betrouwbaarder dan Turkse media
Hopelijk ook snel een LCV erbij. Je moet er niet aan denken dat je de vCL zonder fatsoenlijke verdediging moet spelen.quote:
Lijkt me eigenlijk ook een hogere prioriteit. En ook lastiger.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hopelijk ook snel een LCV erbij. Je moet er niet aan denken dat je de vCL zonder fatsoenlijke verdediging moet spelen.
@Scrummiequote:Op vrijdag 11 december 2020 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Ook een speler die nooit het niveau van Feyenoord gaat ontstijgen.
@:Scrummie schrijf deze maar vast op voor 2025.
Een minuut of 11 makker.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben benieuwd hoe lang 'gisch' bovenaan de OP blijft staan in deze reeks.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rd-voelt-als-een-jasquote:Hulshoff vergelijkt Liverpool met Friesland en Feyenoord: 'Voelt als een jas'
Zo, daar zijn een paar users met terugwerkende kracht FLINK nat gegaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie
@:Slobeend
@:Gurneyisbestoke
@:Alaphilippe_
Hoezo word ik gementioned? Moest alleen lachen om de post van Gurney.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie
@:Slobeend
@:Gurneyisbestoke
@:Alaphilippe_
@maxi-mus graag een stukje duidingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rd-voelt-als-een-jas
Voelen jullie je ook Fries?
Ook na 4,5 jaar weer om gelachen. Erg triest dat Onlo dit nu weer oprakelt omdat ie toevallig een keer wel gelijk had.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoezo word ik gementioned? Moest alleen lachen om de post van Gurney.
Dit vond ik ook wel grappig om terug te lezen. Uiteindelijk kwam Prattoquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop wel op een goede spits in de winter. Dan heb je met Sinisterra en Berghuis wel een prima aanval.
Ik weet voornamelijk niet op het respectabel of ietwat treurig is dat hij deze post heeft onthouden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook na 4,5 jaar weer om gelachen. Erg triest dat Onlo dit nu weer oprakelt omdat ie toevallig een keer wel gelijk had.
[..]
Dit vond ik ook wel grappig om terug te lezen. Uiteindelijk kwam Pratto![]()
@GGMM Ik durf inmiddels wel zeker te stellen dat Onlogisch bewust spelfouten maakt in de hoop op aandacht.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook na 4,5 jaar weer om gelachen. Erg triest dat Onlo dit nu weer oprakelt omdat ie toevallig een keer wel gelijk had.
[..]
Dit vond ik ook wel grappig om terug te lezen. Uiteindelijk kwam Pratto![]()
Echt godverdegodver hoor…quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Andreev; Arnaud, Plug, Giersthove, Candelaria; Zaal, Redmond, Rust; Zinhagel, De Bie en Rudisill.
quote:Read en Sliti, de twee opvallende afwezigen, blijken niet fit genoeg voor de wedstrijd tegen Sparta O23, zo meldt RTV Rijnmond-journalist Dennis Kranenburg. Het tweetal wordt klaargestoomd voor de return van komende zaterdag.
Maar gelukkig mag Milambo wel opdraven voor een compleet irrelevant oefenpotje van O-21. Thanks KNJB.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:25 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jasje uit gedaan hoor tov afgelopen zaterdag pffff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |