Dat denk ik ook maar als je engineer zegt dat het moet, dan kan je daar niet te lang over in discussie gaan volgens mij. Ik denk dat GP dat al door had gekregen van de wedstrijdleiding. Maar ik denk ook dat doorrijden minder schade had opgeleverd.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:57 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De juiste actie was geweest om George gewoon niet voorbij te laten en een penalty aan te vechten als die gegeven zou worden.
quote:Op zondag 1 juni 2025 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Harde banden vlak na een SC is ook niet echt goed voor het kampioenschap.
Max kan sowieso niet weg zolang hij in de top 4 van het kampioenschap staat.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Max kan niet meer naar merc omdat Rus heeft getekend???
😂😂quote:Op zondag 1 juni 2025 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk trouwens dat het aan de harde banden lag.
Gelukkig zat z’n teamgenoot er wel goed bij!quote:Op zondag 1 juni 2025 16:57 schreef SiGNe het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Max op gesprek moet bij Horner.. 1 puntje pakken is niet goed voor het kampioenschap
Hij moest naar Ferrari.quote:
Niet als losgeslagen wild in de auto zitten helpt anders ook heel goed.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar als je engineer zegt dat het moet, dan kan je daar niet te lang over in discussie gaan volgens mij. Ik denk dat GP dat al door had gekregen van de wedstrijdleiding. Maar ik denk ook dat doorrijden minder schade had opgeleverd.
Op het moment dat hij instuurt zit Verstappen er alweer naast.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:55 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Keurig ja.. Russell zat er toch ver voor, voor de apex. Dan is het zijn bocht en heeft hij alle recht om in te sturen.
Zeg maar gerust 20squote:Op zondag 1 juni 2025 16:57 schreef Evenstar het volgende:
Wat Max deed was gewoon 10s waard.
Wat Leclerc deed ook.
RB was done mbt banden en plek teruggeven. Was allebei niet nodig.
Nog een paar keer teruggekeken. Aan de hand van die beelden ben ik niet zeker genoeg om zo'n stevige beschuldiging te maken. Kan het uiteraard ook niet uitsluiten.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je het aan de onboard niet kan zien dan kan je het wel zien vanaf de 2 shots van buitenaf.
Die stuurbeweging wordt heel misschien nog wel gepubliceerd, zou lachen zijn.
Ik zie het zojuist terug en de plek terug geven was juist want bocht in lag George voor.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar als je engineer zegt dat het moet, dan kan je daar niet te lang over in discussie gaan volgens mij. Ik denk dat GP dat al door had gekregen van de wedstrijdleiding. Maar ik denk ook dat doorrijden minder schade had opgeleverd.
Why de fuck inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:57 schreef Evenstar het volgende:
Wat Max deed was gewoon 10s waard.
Wat Leclerc deed ook.
RB was done mbt banden en plek teruggeven. Was allebei niet nodig.
Helikoptershot zegt alles al.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nog een paar keer teruggekeken. Aan de hand van die beelden ben ik niet zeker genoeg om zo'n stevige beschuldiging te maken. Kan het uiteraard ook niet uitsluiten.
Die beelden zouden niet alleen lachen zijn, maar zelfs cruciaal.
Russell verliest de controle, ramt Max die daardoor de bocht niet meer kan nemen en hij moet daarvoor beloond worden? Ja dag. RB heeft twee fouten gemaakt in die slotfase, Max vertellen dat ie Russell erlangs moet laten is daar één van.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:55 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Keurig ja.. Russell zat er toch ver voor, voor de apex. Dan is het zijn bocht en heeft hij alle recht om in te sturen.
Dat was ook niet handig.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Harde banden vlak na een SC is ook niet echt goed voor het kampioenschap.
Ik zou GP ook wel eens boos willen horen.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
Oh wat zou ik graag bij dat gesprek meeluisteren
Daarom zijn die punten van Max ook zo belangrijk, in het verleden haalde Max in z'n eentje het WCC nog binnen maar dat is niet meer helaas.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig zat z’n teamgenoot er wel goed bij!
Oh wacht
Dit kan inderdaad niet. Strafpunten zou ook terecht geweest zijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:00 schreef franske19 het volgende:
Kansloze actie op Russell. Je kan wel klagen dat je anders wordt behandeld maar als je dit soort stunts uitvoert dan vraag je er ook om. Echt zo onnodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |