Ze vond dat ik dingen loog en verzweeg , onder andere het roken, ook ben ik ooit n meisje waarmee ik echt 10 jaar geleden gedate heb een keer tegen gekomen en had dat niet vermeld , ik heb namelijk enkel hoi tegen d’r gezegd ,las ze dit later op m’n telefoon terug en vond ze dat verzwijgenquote:
Er is een mooi gezegde: vertrouwen komt te voet en gaat te paard.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:07 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ze vond dat ik dingen loog en verzweeg , onder andere het roken, ook ben ik ooit n meisje waarmee ik echt 10 jaar geleden gedate heb een keer tegen gekomen en had dat niet vermeld , ik heb namelijk enkel hoi tegen d’r gezegd ,las ze dit later op m’n telefoon terug en vond ze dat verzwijgen
Eens, en ik heb dingen fout gedaan maar ben bereid om er alles aan te doen om dat terug te winnen,maar it takes 2 to tangoquote:Op zondag 1 juni 2025 13:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er is een mooi gezegde: vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
Misschien is het te laat.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:21 schreef jigggy het volgende:
[..]
Eens, en ik heb dingen fout gedaan maar ben bereid om er alles aan te doen om dat terug te winnen,maar it takes 2 to tango
Als dat zo is moet ik dat accepteren, maar vandaar dat ik hier ook even hoopte te kunnen ventilerenquote:
Dit. Datingapps aan en gaan! Veel plezier daar.quote:
Lekker continue afgekeurd worden! Geweldig iddquote:Op zondag 1 juni 2025 13:38 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dit. Datingapps aan en gaan! Veel plezier daar.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook echt nog totaal niet wil en kan denken aan überhaupt een andere vrouw, eerst dit maar een plekje geven als t niet meer goedkomtquote:Op zondag 1 juni 2025 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lekker continue afgekeurd worden! Geweldig idd
Alleen maar matchen met dikkerds en negerinnen
Als je alleen hoi hebt gezegd, waarom las ze dit dan terug op je telefoon?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:07 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ze vond dat ik dingen loog en verzweeg , onder andere het roken, ook ben ik ooit n meisje waarmee ik echt 10 jaar geleden gedate heb een keer tegen gekomen en had dat niet vermeld , ik heb namelijk enkel hoi tegen d’r gezegd ,las ze dit later op m’n telefoon terug en vond ze dat verzwijgen
Ik benoemde dit tegen vrienden van me , van haha weet je wie ik tegen kwamquote:Op zondag 1 juni 2025 13:58 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Als je alleen hoi hebt gezegd, waarom las ze dit dan terug op je telefoon?
Je weet niet wat je misschien tegenkomt. Ze hebben wel iets altijd vind ik. Speel de jonge onderzoeker.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:36 schreef jigggy het volgende:
kustplaatsje in het Oostblok , is ook niet veel te doen , was meer vakantie voor de rust ,maar word wel erg rustig nu denk ik
Misschien ligt Jigggy wel heel goed in de markt bij de Oostblok vrouwtjes.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En dat las ze in je telefoon?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:59 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik benoemde dit tegen vrienden van me , van haha weet je wie ik tegen kwam
Ja, ze mag gewoon in m’n telefoon want ik heb niks te verbergen, las ze dat ik een vriend had geappt dat ik desbetreffende persoon tegen was gekomenquote:
Niet iedereen heeft die ervaring zal ik maar zeggen…quote:Op zondag 1 juni 2025 13:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan vind ik echt dat ze zeikt.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:27 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja, ze mag gewoon in m’n telefoon want ik heb niks te verbergen, las ze dat ik een vriend had geappt dat ik desbetreffende persoon tegen was gekomen
Ik ook niet. Geen idee wat "onze dingetjes", "dingen handiger aanpakken" en "de issues" zijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:06 schreef jigggy het volgende:
Heyhey allemaal, ik heb dit topic niet gemaakt met een duidelijk doel maar meer om het van me af te schrijven
Ik heb ruim een jaar een relatie gehad met een meisje tot vorige week ,tuurlijk hadden we onze dingetjes , zij heeft moeite met vertrouwen door haar vorige relatie en ik had dingen handiger aan kunnen pakken , maar al met al dacht ik echt dat het de goede kant op ging , en was ik echt enorm gelukkig met haar
Tot zaterdag vorige week als donderslag bij heldere hemel ze zei dat ze de issues (die ik allemaal echt wel mee vond vallen, als ik ze vergelijk met mijn vorige relaties) niet meer trekt en ze weer een punt achter wilde zetten
Ik wist niet wat me overkwam, ik had echt zelf het idee dat het allemaal goed ging , en nu is ze er opeens klaar mee
Voor mijn gevoel zijn de dingen waarover we vallen echt redelijk klein en geven we echt enorm snel en onnodig op terwijl we enorm veel van elkaar houden , en dat geeft me echt een enorm gevoel van onmacht
Ik heb de eerste dagen echt gedacht dat het nog wel goed kwam,maar naarmate de dagen voorbij gaan word mijn stukje hoop wel per dag minder , we hebben elkaar woensdag nog gezien en dat was echt fijn, goed gepraat en ook gewoon geknuffeld etc, maar puntje bij paaltje zegt ze einde dag weer dat het echt klaar is en ik me niks in m’n hoofd moet halen
Ik snap er niks van
We horen het van één kant…quote:Op zondag 1 juni 2025 15:11 schreef quirina het volgende:
Het leven gaat door inderdaad en zie maar zo dat je er een les van hebt geleerd.
Nooit meer een partner die je wantrouwt, jaloers is op een ex van honderd jaar terug, die uit haar panty vliegt omdat je een sigaretje op een feestje lekker vindt. Die perse toch op dezelfde plek als jij op vakantie wil ( is puur om je te controleren)
Boek lekker je vakantie om naar iets wat jij wil. Met mensen die waar jij goede energie van krijgt en steun als je toch weer even om haar treurt. En nee ik zou haar er niet over informeren. Wedden dat ze in de paniek schiet?
Een relatie is geven en nemen en niet continue op je knieën excuses aanbieden of shit naar je hoofd geslingerd te krijgen als je een keer lol hebt met anderen.
Klaar ermee! De zomer begint net en lekker schijnen als de zon ! En dan kom je vanzelf iemand tegen die leuker in het leven staat.
Je ex is een manipulerende en jaloerse zure trut. Iedereen ziet het , behalve jij.
Ik durf ook prima toe te geven dat ik fouten gemaakt heb ,het is alleen rot om op gegeven te worden door iemand waar je zelf nooit de handdoek bij in de ring zou gooienquote:
Dat is het ook…quote:Op zondag 1 juni 2025 15:23 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik durf ook prima toe te geven dat ik fouten gemaakt heb ,het is alleen rot om op gegeven te worden door iemand waar je zelf nooit de handdoek bij in de ring zou gooien
Ja en zij is er klaar mee, maar wel nog even knuffelen op woensdag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |