Geef maar een flinke straf.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dunne wellicht nog under investigation
Welke straf?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
P1 zelfs, als Dunne zijn straf nog moet inlossen. Of heb ik het gemist en heeft hij dat al gedaan?
Kunnen ze nu dus gelijk mee beginnen.quote:
Och met 5 sec ligt ie al buiten de puntenquote:
Jaquote:Op zondag 1 juni 2025 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen ze nu dus gelijk mee beginnen.
Waarom zou je iemand meteen in de RBR jassen? Dat kun je iemand niet aandoen..quote:Op zondag 1 juni 2025 11:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi een Red Bull junior die wint. Kan je mooi inwisselen voor Yuki.
Aardje naar zijn vaartje?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:05 schreef Peterselieman het volgende:
Zelfs als Montoya blij is moet de helft weggepiept worden
Dan moet je wel een hekel hebben aan die persoon.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand meteen in de RBR jassen? Dat kun je iemand niet aandoen..
Nou, inderdaad zeg..quote:Op zondag 1 juni 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je wel een hekel hebben aan die persoon.
Ja en dan presteert die Rookie ook weer niet… trouwens als ze nog een keer wisselen , mogen ze geen coureur meer wisselen.. (maximaal 4 coureurs per seizoen (tenzij blessures of de coureur wilt ermee kappen (waarom denk je dat ze bij Andrea Moda toen der tijd die auto van Perry zo slecht prepareerde (in spa was het helemaal erg toen ze gewoon de ophanging willens en wetens “saboteerden” (hierna is het team ook uit het wk gegooid)quote:Op zondag 1 juni 2025 11:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alles kan. Maar ik heb ook nergens gezegd meteen in red bull. Je kan hem ook eerst in een Visa Cash App zetten.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand meteen in de RBR jassen? Dat kun je iemand niet aandoen..
Dat zei je wel:quote:Op zondag 1 juni 2025 11:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alles kan. Maar ik heb ook nergens gezegd meteen in red bull. Je kan hem ook eerst in een Visa Cash App zetten.
quote:Op zondag 1 juni 2025 11:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee. Je kan iemand ook inwisselen voor Yuki en dan iemand doorschuiven naar zijn plek zodat je een plek vrij hebt bij Visa.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 11:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee. Je kan iemand ook inwisselen voor Yuki en dan iemand doorschuiven naar zijn plek zodat je een plek vrij hebt bij Visa.
Waarom zo denigrerend? Ik heb uitgelegd wat ik bedoel, dus daarmee lijkt mij het duidelijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Je weet wat 'inwisselen' betekent?
Nu probeert hij zijn eigen fout recht te lullen.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Je weet wat 'inwisselen' betekent?
Totaal niet mijn fout. Zelfs als ik het heb uitgelegd ben je nog boos. Slaat nergens op.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu probeert hij zijn eigen fout recht te lullen.
Boos? Wie is er hier boos?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Totaal niet mijn fout. Zelfs als ik het heb uitgelegd ben je nog boos. Slaat nergens op.
Die 2 man die hier op me inhakken zonder reden.quote:
No further actionquote:Op zondag 1 juni 2025 11:01 schreef Peterselieman het volgende:
Dunne mogelijk yellow flag infringement
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |