abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:25:55 #176
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_218959002
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:49 schreef Evangelion het volgende:
Eigenlijk vielen vooral de reacties me op want het verhaal is vrij nietszeggend.
[..]
[..]
[..]
[..]
Micro-story op je muil gek :{w :')
Wil je dat NOOIT meer zeggen.
Treffende post van jou. Raakt.
pi_218965272
“Precies daar is waar het misgaat”

Dit soort specifieke teksten lees je tegenwoordig overal op LinkedIn.
Dat zijn AI gegenereerde teksten, niemand zegt zoiets.

En AI gegenereerde plaatjes.
Net in en nu alweer uit.

Wat vinden jullie, type “boek” hieronder en ontvang niks.
Vakman pur sang
pi_218966075
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 05:57 schreef Lospedrosa het volgende:

Net in en nu alweer uit.

Boek in je aars.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_219143578
Pim van Rijswijk - narcist van het FVD

quote:
Een bijzonder moment in het stemhokje

Ik heb vandaag iets gedaan wat maar weinig mensen ooit meemaken:
op mezelf gestemd voor de Tweede Kamerverkiezingen.

Niet uit ijdelheid, maar uit overtuiging. Omdat ik geloof dat het tijd is voor een ander geluid, een wakkerder geluid en verandering begint nou eenmaal bij jezelf. 🇳🇱
U MAD?
pi_219187909
Eric-Jan Deijl - IT’er

quote:
Soms zijn er momenten die je als vader niet ongemerkt voorbij kunt laten gaan.

Gisteren zag ik mijn zoon, Mats, als aanvoerder van Go Ahead Eagles een van de mooiste overwinningen uit zijn carrière boeken: winst in de Europa League tegen Aston Villa.

Wat dit moment zo bijzonder maakt, is niet alleen de uitslag van zijn gewonnen doelpunt, maar vooral de manier waarop het tot stand kwam - met inzet, geloof en dat kleine beetje geluk dat je op zo'n avond soms nodig hebt.

Als ouder weet ik als geen ander wat er achter zo'n prestatie schuilgaat: jaren van hard werken, teleurstellingen, herstel en groei. En dan komt er zo'n avond… die alles waard maakt.

Een trotse vader.
Had je ‘m geen appje kunnen sturen Eric-Jan?
U MAD?
pi_219236445
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Sowieso gelul dat iedereen maar moet worden aangenomen als HBOer met een (V)MBO diploma natuurlijk, maar de reacties onder deze zijn smullen.
[..]
- tekst gekopieerd van een ander.
- een PhD AI mathteacher (ja zo kan ik het ook) komt met totaal foute cijfers
- dom gelul.
Is dat stukje niet van een vrouwelijke recruiter? Die valt regelmatig in de herhaling.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_219237333
quote:
7s.gif Op maandag 10 november 2025 07:50 schreef HSG het volgende:

[..]
Is dat stukje niet van een vrouwelijke recruiter? Die valt regelmatig in de herhaling.
Nee een bijles docent die wiskunde geeft met ChatGTP omdat hij geen diploma’s heeft.
Ws een klant van haar ja. :D
Vakman pur sang
pi_219293248
Malou Nelissen - B2B sales trainer ( :') )

quote:
"Ik denk als we naar haar cijferlijst kijken dat we simpelweg kunnen concluderen dat ze niet slim genoeg is."

Dat zei mijn aardrijkskunde leraar meneer Cals. Tijdens een ouder-10-minuten-gesprek. Met mijn ouders erbij.

Ik zat in 3 VWO en mijn cijferlijst was één grote ramp. Niet omdat ik het niveau niet aan kon, maar omdat ik simpelweg meer bezig was met alles op de manege dan met mijn school afmaken.

Ik wilde namelijk van jongs af aan maar een ding: dierenarts worden. Maar toen ik erachter kwam dat bloed en ik (nog steeds trouwens) echt geen goede match zijn, moest ik mijn hele vakkenpakket omgooien naar economie en maatschappij.

Die teleurstelling had ik nog niet eens écht verwerkt. En toen kwam het ouder-10-minuten-gesprek.

Meneer Cals zijn advies? Ga maar naar de Havo.

Woedend was ik. Niet slim genoeg? Dat had ik nog nooit eerder gehoord. Er ging bij mij een vuurtje branden. Ik zou laten zien dat ik er wat van ging maken. Want ik kon het niveau toch makkelijk aan?

Fast forward:

2010: VWO diploma behaald op 17 jarige leeftijd
2014: Vervolgopleiding binnen en eerste baan in de fulltime IT branche
2015: Dreams come true: Mijn eigen paard gekocht
2017: Eerste leaseauto van de zaak en klanten door het hele land
2020: Eerste miljoenen deal zelfstandig geclosed
2021: Senior Business developer en verantwoordelijk voor de top deals
2022: Sales- en Marketing Manager op 27 jarige leeftijd
2023: Mijn eigen bedrijf is geboren. Dit is mijn passie
2025: Ik werk met een team van 6 en in Q1 2026 gaan 8 organisaties met de Kick-Offs beginnen

Hier is de grap: als ik meneer Cals niet gehad had, was ik waarschijnlijk blijven hangen in de teleurstelling dat ik geen dierenarts zou kunnen worden. Ik had misschien wel geaccepteerd dat ik "gewoon niet goed genoeg" was.

Hij gaf me niet de woorden die ik wilde horen. Hij gaf me de woorden die ik nodig had.

En dit patroon zie ik nu dagelijks terug in mijn werk met salesmensen. Soms is het niet de motiverende peptalk die iemand nodig heeft. Soms is het juist spiegelen op de realiteit hoe die er nú voor staat die zorgt voor een doorbraak.

Want zoals Ray Klaassens altijd zegt: Op het dieptepunt is het moment waar trots of spijt geboren wordt.

Bij mij was het trots. Met dank aan meneer Cals.

Wie was jouw meneer Cals? Wie zei iets tegen je dat je niet wilde horen, maar achteraf precies nodig had?

Ps. bij het maken van deze post heb ik meneer Cals opgezocht en ontdekte ik dat hij helaas kort geleden op relatief jonge leeftijd overleden is. Het raakt me, deze man had ik nog veel meer leerlingen gegund.
Even meneer Cals nog een verkapte trap in zijn graf geven. Leuk wijf die Milou!! En dat voor 350 likes.
U MAD?
pi_219294380
Meneer Cals had dus gewoon gelijk
pi_219294988
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
2010: VWO diploma behaald op 17 jarige leeftijd

2022: Sales- en Marketing Manager op 27 jarige leeftijd
Best een wonderkind mag ik wel zeggen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219333954
Ik zag een post op LinkedIN van iemand die opmerkte dat het daar de afgelopen uren stil was. En dat die uren ChatGPT eruit lag.

Eerlijk, bij bijna alle posts op LinkedIN denk ik dat die zijn opgesteld door AI.
pi_219333978
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 05:57 schreef Lospedrosa het volgende:

Net in en nu alweer uit.

Haha dat zie je ook op Instagram zo veel, dat mensen hun filmpje in de 'reels' belanden omdat als je meer informatie over een onderwerp wil je een reactie moet achterlaten met een bepaald woord :D Wel triest dat zelfs op LinkedIN zo algoritmes bepaalde posts aan meer mensen laten zien!
pi_219334013
"Ik wilde namelijk van jongs af aan maar een ding: dierenarts worden. Maar toen ik erachter kwam dat bloed en ik (nog steeds trouwens) echt geen goede match zijn, moest ik mijn hele vakkenpakket omgooien naar economie en maatschappij."

wat is deze logica
  maandag 24 november 2025 @ 14:02:50 #189
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219334027
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 16:30 schreef koemleit het volgende:

[..]

Dat kan toch niet echt gebeurd zijn...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219334141
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Pim van Rijswijk - narcist van het FVD
[..]

Wow dit is wel een extreme vorm van zelfpijperij.

En er nog voor uitkomen ook _O-
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_219334528
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 14:01 schreef Evangelion het volgende:
"Ik wilde namelijk van jongs af aan maar een ding: dierenarts worden. Maar toen ik erachter kwam dat bloed en ik (nog steeds trouwens) echt geen goede match zijn, moest ik mijn hele vakkenpakket omgooien naar economie en maatschappij."

wat is deze logica
Die manier van denken herken ik van een taalmodel (AI).

Is het dan eigenlijk dat wij mensen ons moeten aanpassen aan het taalmodel, of het taalmodel van ons moet leren?
pi_219335748
Die Malou is helemaal leip :')
pi_219356707
quote:
Samira van Leeuwen
Chief of Controlled Chaos 😜 | De NeuroQueens | Waar ADHD-vrouwen hun kroon terug pakken. 👑

Ik ben de CEO van het thuisfront.
Mijn man is CEO van het bedrijf.

We zijn dus allebei CEO maar waar Sam Zahoer een georganiseerd managementteam heeft, heb ik drie kinderen die ruzie maken over wie het leven “het eerste had.” Ik vind dat een belangrijk detail.🤪

Mensen zijn altijd zó nieuwsgierig naar hoe ons gezinsleven eruitziet.
Nou… het is eigenlijk een mix tussen een open dag op een basisschool, een ADHD-congres en een luchtalarm die 24/7 afgaat. 😆

Ochtenden bij ons thuis voelen alsof je een escape room binnenloopt waarvan je de code nooit krijgt.
Eén kind krijgt letterlijk fysieke pijn van een sok. De ander weigert school omdat zijn haar “een eigen mening heeft vandaag”.
En nummer drie is boos op zwaartekracht.
ZWAARTEKRACHT. 😩
Ik probeer ondertussen te doen alsof ik grip heb op het leven terwijl ik eigenlijk gewoon rondloop als een soort menselijke pop-up advertentie: overal tegelijk, niemand luistert en ik word structureel genegeerd.

En dan vragen mensen: Hoe dan? Je hebt al ADHD, dat lijkt me zó lastig in zo’n druk gezin.
Ja.
Maar ook heel efficiënt.
Mijn brein kan gewoon functioneren in geluiden die juridisch gezien als marteling gelden. ✌🏻
Ik kan drie gesprekken tegelijk voeren, een ruzie sussen, brood smeren, bedenken wat we vanavond eten en ondertussen mijn man appen dat hij echt even de vuilnis buiten moet zetten omdat de bak al sinds 1934 vol is.

Mijn man heeft dan zijn calls. Zakelijk. Rustig.
Mensen praten één voor één.
Stel je voor.
Tijdens míjn calls word ik minimaal drie keer aangetikt door iemand die vraagt: “Mama, mag ik iets zeggen dat totaal niet kan wachten maar uiteindelijk niks blijkt te zijn?”

De kinderen communiceren onderling op een manier die lijkt op een combinatie van diplomatie, straatoorlog en improvisatietheater.
Soms gaat het over wie er meer ‘recht’ heeft op dezelfde beker die ze beide gewoon hebben.
Soms over wie er op de bank zat vóórdat de ander geboren werd.
Logica telt hier niet. Alleen emotie, timing en stemvolume.

En tóch, tussen alle hysterische sokken, discussie-marathons en mini-meltdowns, gebeurt er iets dat mij elke dag weer raakt:
Ze zijn lief.
Ze zijn grappig.
Ze zijn intens, gevoelig, slim, creatief en 100% zichzelf.
En ja ze hebben mijn neurodivergentie, maar juist dat maakt alles nóg levendiger dan het al was.

Maar als ik ‘s avonds kijk naar de drie kinderen die ik tussen de chaos door heb grootgebracht, en naar een man die enorm hard werkt en waar ik mega trots op ben, dan denk ik: dit is ons bedrijf.
Ons rare, drukke, prachtige bedrijf. ♥️

Twee CEO’s.
Eentje met targets en spreadsheets.
Eentje met knuffels, krijsende ruzies, verloren broodtrommels en een hoofd vol ideeën.

Soms fantaseer ik erover om een dag van rol te wisselen.
Maar laten we even realistisch blijven:
Hij zou binnen twintig minuten ontslag nemen en ik zou waarschijnlijk binnen tien minuten het hele bedrijf reorganiseren, drie nieuwe projecten starten en vergeten waarom ik daar überhaupt was. 🤪

#DeNeuroQueens
:|W
Ik word al overspannen van deze tekst. Wat raar dat die kinderen hyper zijn als je het blijkbaar je identiteit hebt gemaakt dat je ADHD hebt.
pi_219357058
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 17:38 schreef Evangelion het volgende:

[..]
:|W
Ik word al overspannen van deze tekst. Wat raar dat die kinderen hyper zijn als je het blijkbaar je identiteit hebt gemaakt dat je ADHD hebt.
Dat had ze best in een paar zinnen kunnen vertellen, inderdaad.

Maar dat kunnen ADHD'ers niet: die moeten per se tien zinne zeggen om aan te geven dat ze bijv.naar de wc gaan.
pi_219389804
❌Echte vrienden vragen je niet om fraude te plegen.
❤️ Echte vrienden bieden hulp.

seems legit
pi_219389855
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 21:29 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
seems legit
Hahahaha :')
pi_219444659
quote:
Dubai laat me groeien op een manier die Nederland nooit heeft gedaan. 😅

Ik ben net weer twee weken in Dubai geweest en elke keer als ik daar ben, voel ik hetzelfde.

Het is een plek die je moet liggen (het blijft een stad in een zandbak 😂🏜), maar als je er een keer bent geweest, snap je meteen waarom zoveel ondernemers er naartoe trekken.

Dubai laat je groter denken. Je ziet overal succesvolle mensen die bewuste keuzes hebben gemaakt en enorme stappen hebben gezet.

Alleen al die energie geeft motivatie. Je voelt letterlijk dat alles mogelijk is.

Het leven is er ook bizar makkelijk. Je hebt apps waarmee je alles kunt regelen. Boodschappen, eten, een schoonmaker, iemand die je auto komt tanken, zelfs een nagelsalon aan huis.

Als je echt even locked in wilt gaan en zonder afleiding wilt knallen aan je business, is Dubai echt de perfecte plek.

Ik overweeg zelfs om er een maand te gaan wonen om te sporten, te werken, gezond te eten en elke dag een uurtje bij het zwembad te lezen.

En tegelijk is er zoveel leuks te doen. In de koffietentjes werken mensen aan hun doelen.

Maar als je wilt ontspannen, ga je gewoon naar een beachclub of een prachtig restaurant. Het leven voelt er veel voller. Veel groter.🚀

In Nederland heb ik soms het gevoel dat ik klein blijf. Dubai opent mijn ogen. Het trekt me uit mijn comfortzone. En ik weet dat ik hier persoonlijk en zakelijk keihard ga groeien.
Mag ik even opmerken dat je de morele visie van een goudvis hebt als je zo denkt?
Het VAE voelt zo goed, als je houdt van ongeremde luiige luxe, omdat het gebouwd is op moderne slavernij. De werkenden aan de onderlaag zijn echte slaven uit bv de Filipijnen. En half hoererend Europa vliegt er 3x per jaar.
Vakman pur sang
  dinsdag 9 december 2025 @ 08:31:37 #198
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_219447028
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Mag ik even opmerken dat je de morele visie van een goudvis hebt als je zo denkt?
Het VAE voelt zo goed, als je houdt van ongeremde luiige luxe, omdat het gebouwd is op moderne slavernij. De werkenden aan de onderlaag zijn echte slaven uit bv de Filipijnen. En half hoererend Europa vliegt er 3x per jaar.
"Ik overweeg om er een maand te wonen" :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_219447217
quote:
[ afbeelding ]
seems legit
Graag naam van diegene die dit soort shit post. Dit zijn de mensen die Linkedin transformeren tot een oord voor debielen en simpele zielen, iets waar Facebook voor is.
U MAD?
pi_219451518
quote:
[ afbeelding ]
seems legit
Waarom moet ik bij "bril" meteen denken aan de wc-bril? (Waar ik meteen op wil gaan zitten na het lezen van deze poep)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')