SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 01-06-2025 10:03:31 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo tijd voor koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Kutkaapquote:
Don't follow me. I am lost too
Pff het is nu al drukDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En de TT ook nog aanpassenDon't follow me. I am lost too
![]()
Hierquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Kapen magquote:En nu staat er wel een felicitatie tt
Die tt had ik dan weer niet
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kapen magEn nu staat er wel een felicitatie tt
Die tt had ik dan weer nietDon't follow me. I am lost too
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wilde reageren en ineens was het topic vol. Dat is drukquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Lekker bakkie koffie
quote:Op zondag 1 juni 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nah er zijn ergere dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, ik ben wel blij dat ik gegaan ben. En ik heb nu ook weer wat gezichten bij users...quote:Op zondag 1 juni 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat het zo gezellig was. Hop naar een volgende meet. Fijn dat je toch gegaan bent.How can I make this topic about me?![]()
Kapen hier is eigenlijk bolkenquote:Op zondag 1 juni 2025 08:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kapen magEn nu staat er wel een felicitatie tt
Die tt had ik dan weer niet![]()
Ja dacht even voor een keer omdat het wel een felicitatie waard is toch als je gewonnen hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meestal begin ik rustig met theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Omdat het topic van gisteravond nog wasquote:Op zondag 1 juni 2025 08:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde reageren en ineens was het topic vol. Dat is druk
Ach ja.quote:
Gaat nergens over idd.Don't follow me. I am lost too
Ja het is nu wel wat drukker dan netquote:Op zondag 1 juni 2025 08:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde reageren en ineens was het topic vol. Dat is drukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALtijd gedoe er om ik snap dat nooit zo eerlijk gezegdquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Daarom en voor je het weet is het topic weer volquote:
Ja toch, ik ben niet de enige, niet de eerste en zeker niet de laatstequote:
O jij was er ook?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, ik ben wel blij dat ik gegaan ben. En ik heb nu ook weer wat gezichten bij users...Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
Nou leuk tochquote:Op zondag 1 juni 2025 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, ik ben wel blij dat ik gegaan ben. En ik heb nu ook weer wat gezichten bij users...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het helemaal primaquote:Op zondag 1 juni 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kapen hier is eigenlijk bolken![]()
Ja dacht even voor een keer omdat het wel een felicitatie waard is toch als je gewonnen hebt
Er zijn andere dingen waar ik me nou drukker om kan maken.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd gedoe er om ik snap dat nooit zo eerlijk gezegdHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Preciesquote:Op zondag 1 juni 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, ik ben niet de enige, niet de eerste en zeker niet de laatste![]()
Dan was het een leuke meetquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Daarom.quote:
Druk maken om een TT
Hij heeft het weer geflikt. De BolKKing van DTS mogen we hem nu toch wel noemenquote:Op zondag 1 juni 2025 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
@:JustinK gefeliciteerd met het winnen van mei 2025Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Mijn hoofd wil nog niet druk doenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik weet het jij doet er ook nooit moeilijk over. Ik trouwens ook niet hoor want ik laat hem zelfs vaak genoeg lopen omdat ik weet dat er toch andere zijn die hem snel willen pakken.quote:
Maar deze wilde ik gewoon een keer doen voor @JustinKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het piept.Don't follow me. I am lost too
Ja toch, wat stelt zo tt nu voor. 9 van de 10x lees ik hem niet eensquote:Op zondag 1 juni 2025 08:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Er zijn andere dingen waar ik me nou drukker om kan maken.
En volgende maand weer?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het jij doet er ook nooit moeilijk over. Ik trouwens ook niet hoor want ik laat hem zelfs vaak genoeg lopen omdat ik weet dat er toch andere zijn die hem snel willen pakken.
Maar deze wilde ik gewoon een keer doen voor @:JustinK![]()
Garpje
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: