SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
O zoveel wie waren er allemaal grrrrrrrr, Harrie,HEMA, jellybelly, Sally? Wie nog meer?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je moet de volgende keer ook gaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zoveel wie waren er allemaal grrrrrrrr, Harrie,HEMA, jellybelly, Sally? Wie nog meer?![]()
![]()
Ga jij maar mij niet gezienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
op naar de glasbakquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:02 schreef StevenHyde het volgende:
Mooi om te horen dat je het gezellig hebt gehad gebrokenglas!![]()
![]()
Was er al netquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:01 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Het onweer komt jouw kant opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier een woei en een harde knalquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier een woei en een flits
Maar droogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier een lekker verkoelende wind. En er zit een PSG fanclub in de buurt ergens in de tuin zo te horenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zul je net zien dat die daar zitquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:05 schreef StevenHyde het volgende:
Hier een lekker verkoelende wind. En er zit een PSG fanclub in de buurt ergens in de tuin zo te horen![]()
![]()
Hier ook heb raam wagenwijd open en steeds zo lekker briesjequote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:05 schreef StevenHyde het volgende:
Hier een lekker verkoelende wind. En er zit een PSG fanclub in de buurt ergens in de tuin zo te horenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Word helemaal gestoord van die pollen in de luchtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De buren hebben een hazelaar in de tuin de hele dag jeuk in de neus en niezenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
Word helemaal gestoord van die pollen in de luchtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier een poll voor jequote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
Word helemaal gestoord van die pollen in de lucht
POLL![]()
Heb mijn lenzen al uit gedaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De buren hebben een hazelaar in de tuin de hele dag jeuk in de neus en niezen
Zo’n jeuk in mijn ogen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar ff zonder pollen.. ehh dollen... dat is wel zwaar kutquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb mijn lenzen al uit gedaan
Zo’n jeuk in mijn ogen.![]()
![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
Neem ik ook welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:13 schreef StevenHyde het volgende:
Ik slik deze dagen ook trouw hooikoorts tabletjes
Maar word er vooral slaperig vanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zolang je maar niet op je tablet gaat kauwenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:13 schreef StevenHyde het volgende:
Ik slik deze dagen ook trouw hooikoorts tabletjes![]()
Zal eens op jou kauwenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zolang je maar niet op je tablet gaat kauwen
Ik zat even te bekijken wie dit spel zoal heeft gewonnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan natuurlijk niet. Dan was er dus gewoon geen seizoen op dat moment.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:20 schreef Homijn het volgende:
Ik zat even te bekijken wie dit spel zoal heeft gewonnen:Er klopt wel meer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan natuurlijk niet. Dan was er dus gewoon geen seizoen op dat moment.
![]()
![]()
Jij deedquote:
Woei![]()
Toen het goal net was gevallenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik was blij voor Koekiequote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij deed
Woei![]()
Toen het goal net was gevallen![]()
![]()
hebben ze het weer opgeraapt?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij deed
Woei![]()
Toen het goal net was gevallen![]()
Erg is dat. Hebben mijn dochters ookquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb mijn lenzen al uit gedaan
Zo’n jeuk in mijn ogen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier een knal en dat was hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da was wel een Heule hardequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Viel er maar een dropje
Dan liggen de pollen ook op de grondThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jehebt goed van je laten horenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekkerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was wel even gezellig. Jammer dat je snel weg wasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog niet eens 2 minutenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was wel even gezellig. Jammer dat je snel weg was![]()
![]()
Hoeveel FOK!kers zijn er al opgepakt in Tilburg?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Iedereen behalve GGquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel FOK!kers zijn er al opgepakt in Tilburg?![]()
Hebben ze snel gedaan, valt mij niet tegenquote:Trotste mama van Ambar
Ben ook best trots op zequote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hebben ze snel gedaan, valt mij niet tegen![]()
en morgen nog maar 7quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn voeten wassen en naar bed![]()
![]()
![]()
Oh wacht ik kan helemaal niet tellen joh. Ik moet er nu nog 10
Trotste mama van Ambar
10quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh wacht ik kan helemaal niet tellen joh. Ik moet er nu nog 10
Juni tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je telde in werkdagen toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh wacht ik kan helemaal niet tellen joh. Ik moet er nu nog 10![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh wacht ik kan helemaal niet tellen joh. Ik moet er nu nog 10![]()
![]()
Dus nog 10 nachtjes slapen, waarvan ik nog 4 dagen moet werken.Trotste mama van Ambar
Muis is niet goed met taal en ook niet met tellenTrotste mama van Ambar
Boeienquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis is niet goed met taal en ook niet met tellen
Kreeg nog wel een heel leuk berichtje eerder deze avond. Ze hadden een mini hittegolf in Portugal en het was daar vandaag best warm.quote:He’s pretty cheerful though. Puppies still annoying but I make time to give him extra attention. He loves to sit on my lap. He snuggles right in, rests his whole body against me (despite the heat!) and puts his head under my chin. Not long now until it’s your turn! ❤Trotste mama van Ambar
Ik denk dat het @sp3c nu wel gemarineerd isquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg nog wel een heel leuk berichtje eerder deze avond. Ze hadden een mini hittegolf in Portugal en het was daar vandaag best warm.
[..]![]()
![]()
Kreeg nog wel een heel leuk berichtje eerder deze avond. Ze hadden een mini hittegolf in Portugal en het was daar vandaag best warm.
[..]![]()
![]()
Ohja hij houdt absoluut niet van de puppy's die in buitenkennel erbij zitten. Hij vindt de volwassen honden soms al vervelend en de puppy's dus al helemaal. Hij heeft liever mensen.Trotste mama van Ambar
En muizen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja hij houdt absoluut niet van de puppy's die in buitenkennel erbij zitten. Hij vindt de volwassen honden soms al vervelend en de puppy's dus al helemaal. Hij heeft liever mensen.![]()
Geen problemen met muizen in mensen pakkenquote:Trotste mama van Ambar
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen problemen met muizen in mensen pakken![]()
Voor de rest blijft hij alles met veel geduld en liefdevol doen. Of negeert het gewoon.
Van brokjes opeten tot de puppy's op afstand houden.Trotste mama van Ambar
Herken ik welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de rest blijft hij alles met veel geduld en liefdevol doen. Of negeert het gewoon.
Van brokjes opeten tot de puppy's op afstand houden.![]()
Meneer heeft karakter
Mister Ambar AdventureTrotste mama van Ambar
Dat hoort er bijquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar de die hards zijn natuurlijk nog bezig~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Past goed bij je dusquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Meneer heeft karakter
Mister Ambar AdventureThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
[..]![]()
![]()
Jupsquote:
Van alles wat ik nu gehoord en gezien heb, is het echt een match. Raar dat ik het door had vanaf de eerste foto en omschrijving.Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dit klink als iets wat ik ook met Shii wil doen!
Voor mij als noordeling is Brabant een prima gok danquote:
~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mij als noordeling is Brabant een prima gok dan
Ik wens niet geassocieerd te worden met die bourgondiers van beneden de MaasTrotste mama van Ambar
Nee, kansloos, Maar de andere kant.. we willen wel België terugquote:
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gaat vast nog wel een keer gebeuren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dit klink als iets wat ik ook met Shii wil doen!
![]()
![]()
Wat tof dat ze dat doenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik als VBL moderator heb de CL finale niet gezien~FEYENOORD~
Het was me een finale hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik als VBL moderator heb de CL finale niet gezien![]()
Foto's en berichtjes over hoe hij zich voelt en gedraagt. En zo nu en dan over zijn rare uitspattingen zoals dat hij weigert te ontbijten als hij niet eerst een wandeling krijgt in de ochtend.quote:Trotste mama van Ambar
Ik kon net van een BBQ feestje, ik heb geen idee joh.quote:~FEYENOORD~
Heb je het nu over mij?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Foto's en berichtjes over hoe hij zich voelt en gedraagt. En zo nu en dan over zijn rare uitspattingen zoals dat hij weigert te ontbijten als hij niet eerst een wandeling krijgt in de ochtend.![]()
Skandequote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik als VBL moderator heb de CL finale niet gezienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja leuk, daar trap ik niet inquote:~FEYENOORD~
Lang geleden dat je hier postte? Maar wel leuk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Installeert en kijkt geamuseerd in de rondte.![]()
![]()
quote:Goed excuus.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kon net van een BBQ feestje, ik heb geen idee joh.~FEYENOORD~
Dat stel ik uit, morgen het hele kut land door om naar Amsterdam te gaan voor de Toppersquote:
~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat stel ik uit, morgen het hele kut land door om naar Amsterdam te gaan voor de Toppers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou snap ik waarom je sjaggerijnig bentquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat stel ik uit, morgen het hele kut land door om naar Amsterdam te gaan voor de Toppers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
\quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Lang geleden dat je hier postte? Maar wel leuk.
De verdwaalde momenten zijn de eerlijkste
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dan valt het eigenlijk nog meequote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
nou snap ik waarom je sjaggerijnig bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog nooit zo veel zin in een maandag gehadquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
nou snap ik waarom je sjaggerijnig bent![]()
![]()
![]()
~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo veel zin in een maandag gehad![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
\
De verdwaalde momenten zijn de eerlijkste
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik wilde eigk net gaan slapenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:11 schreef maily het volgende:
het is zaterdagavond; we mogen langer opblijven![]()
![]()
![]()
Swj zit stiekem zelf ook op de niet bestaande meet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:11 schreef maily het volgende:
het is zaterdagavond; we mogen langer opblijven
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
spoiler!!!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Swj zit stiekem zelf ook op de niet bestaande meet.![]()
![]()
Ik dacht thuis met een glaasje ranja van z'n moederquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Swj zit stiekem zelf ook op de niet bestaande meet.![]()
![]()
Misschien woont hij in de nacht, we weten het niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht thuis met een glaasje ranja van z'n moederOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
We willen het niet wetenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien woont hij in de nacht, we weten het niet.![]()
Gefeliciteerd Jussie met je overwinning
Morguhquote:
Morguhquote:
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee helaas.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik weet niet beter helaas.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GG. Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen Lovely en Dotteke. Het was me het dagje wel gisteren hoor. Vandaag bijkomen.![]()
Ik heb gisteren helemaal geen koffie gehad.
How can I make this topic about me?![]()
Benieuwd wanneer de nieuwe puntenlijst in de OP komt te staan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan vandaag extra koffie drinkenquote:Op zondag 1 juni 2025 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen Lovely en Dotteke. Het was me het dagje wel gisteren hoor. Vandaag bijkomen.![]()
Hoezo? Je kan op stats klikken daar staat de lijst wel. Jij en ik beide 1 punt 🤣🤣🤣quote:Op zondag 1 juni 2025 08:05 schreef Lovely het volgende:
Benieuwd wanneer de nieuwe puntenlijst in de OP komt te staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
huh?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:05 schreef Lovely het volgende:
Benieuwd wanneer de nieuwe puntenlijst in de OP komt te staanHow can I make this topic about me?![]()
Ojaquote:Op zondag 1 juni 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan op stats klikken daar staat de lijst wel. Jij en ik beide 1 punt 🤣🤣🤣
Fijn dat het zo gezellig was. Hop naar een volgende meet. Fijn dat je toch gegaan bent.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ga jij ook nooit naar een meet Lovely?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik ook niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, niet echt behoefte aan eerlijk gezegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou ik wel leuk vinden een meet met jou erbij. Misschien dan niet via onsquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Rustig nog de eerste dag van een nieuwe ronde. Normaal was het knetterdrukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MogguhhDon't follow me. I am lost too
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Wordt vast wel drukkerquote:Op zondag 1 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Rustig nog de eerste dag van een nieuwe ronde. Normaal was het knetterdruk
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte aan een meet of het nu via ons of een crewmeet isquote:Op zondag 1 juni 2025 08:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Zou ik wel leuk vinden een meet met jou erbij. Misschien dan niet via onsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: