Of:quote:Op zondag 1 juni 2025 15:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Goeie openingszin bij mijn volgende versierpoging: "Ja hoi, zin om een bed in elkaar te zetten?"
4 maandenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of:
Kom je bij mij thuis een film kijken? Nee, ik neuk je niet, want na twee jaar bed natuurlijk nog niet in elkaar gezet.
Niet zijn grenzen, zijn beperkingen. Hij kan met zijn drukke en veeleisende baan nog niet eens onthouden om zijn vakantie te regelen. In plaats daarvan wordt hij hoorndol van zijn vriendin die er steeds weer naar informeert.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel iemand die goed en duidelijk zijn grenzen aan kan geven. Dat is een hele goede eigenschap.
Als dit voor allebei werkt... lijkt me dan beter dan geforceerd 24/7 samen te zitten of een relatie als TS te hebben.
Dit stuk van de OP heb ik inderdaad met grote verbazing gelezen. Als je er al niet eens zelf aan denkt wordt het niks.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:31 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Als je alle appjes / contactmomenten voor je werk uit je hoofd onthoudt, maar contact met je partner in je agenda moet zetten, dan is dat toch wel een teken aan de wand hoor.
Ik reageerde niet op TS, maar op een andere post. Post #193 om precies te zijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet zijn grenzen, zijn beperkingen. Hij kan met zijn drukke en veeleisende baan nog niet eens onthouden om zijn vakantie te regelen. In plaats daarvan wordt hij hoorndol van zijn vriendin die er steeds weer naar informeert.
En ‘als dit voor allebei werkt’. Nee, dit werkt voor geen van beiden. Dat staat toch als een paal boven water.
Nu ga ik even dat VIVA-verhaal bekijken.
O, posts van Lospedrosa zie ik niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik reageerde niet op TS, maar op een andere post. Post #193 om precies te zijn.
Dat bed, daar ligt het er wel dik bovenop. Dat is niet meer dat ze iets te claimerig is, maar gewoon totale desinteresse.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind dat bed nog steeds hi-la-risch.
Patrick (als ‘ie bestaat) is gewoon een lul.
Waarom zou je dat niet moeten willen als beide daar gelukkig mee zijn?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Een maat van mij is (denk ik) precies zo. Heeft al 15+ jaar een relatie met een vrouw, en zien elkaar alleen vr-za-zo. En allebei een huis.
En allebei geen behoefte elkaar meer te zien. Maar dat moet je beide willen.
Your Fired!quote:
Ik zeg absoluut niet dat je dat niet moet willen.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet moeten willen als beide daar gelukkig mee zijn?
Ik heb daar jaren geleden al een beslissing over genomen. Werkelijk elk onderwerp verliest elke waarde om te bespreken als je gaat strijden over of de OP 'waarheid' is. Het is niet interessant en vooral: niet relevant. Dat is niet het onderwerp. Of de topic, om met Multatuli te spreken.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je denkt dat dit een werkelijk bestaande relatie is?
'jij'quote:
Meestal een deel van de discussie die me niet zo boeit.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel lastig op een discussieforum als je een deel van de discussie niet ziet...
Als allebei er hetzelfde in staan is elke vorm prima.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet moeten willen als beide daar gelukkig mee zijn?
Klinkt erg gezellig allemaal.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:21 schreef miss_sly het volgende:
Het punt is helemaal niet dat @:Patrick369 het fijn vindt om te latten en daar zo te lezen in ieder geval vooralsnog geen verandering in wil brengen. Als TS zijn tijd voor zichzelf erg prettig vindt, is daar niets mis mee.
Het is de optelsom van totaal geen contact op de dagen dat je elkaar niet gaat zien, geen tijd hebben om dat bed in elkaar te zetten zodat je samen kunt slapen, heel erg afhouden om het over de langere termijn te hebben en als klap op de vuurpijl duidelijk geen zin hebben in een vakantie samen, anders waren die vakantiedagen allang aangevraagd en was hij wel wat meer bezig om die vakantie samen te regelen. En met voorpret.
Maar ben dan eerlijk en zeg tegen je vriendin dat dit het is en meer er niet inzit. En dat ze beter met vriendinnen op vakantie kan staan.
https://forum.viva.nl/rel(...)st_messages/511609/4quote:Hiervoor was ik jarenlang alleen. Het is ook niet dat ik niet alleen kan zijn, kan ik zeker wel. Het is moeilijk uit te leggen. Omdat hij ook na een jaar nog niet helemaal zeker is dat hij samen wil blijven maakt het dat ik maar heel erg mijn best ga doen voor hem.
Ik ben gelukkig en hij is heel lief maar ergens heb ik een apart gevoel. Zoals dat hij het bed in elkaar zetten voor zich uit blijft schuiven. Of dat hij me weleens bekritiseerd waar bijvoorbeeld mijn familie bij is. Ik kan het niet zo goed uitleggen dat gevoel. Het gevoel dat hij zich weleens irriteert aan mij. Me regelmatig napraat en mijn stem dan vervormd tot een naar geluid. Het is allemaal grappig bedoelt van hem maar ik weet het niet.
quote:Ja dat weet ik zeker, hij heeft het alleen erg druk altijd en hij komt er niet toe om het bed in elkaar te zetten zegt hij. Natuurlijk wil ik helpen met alles alleen ik durf niet zo goed een concrete dag zeg maar te noemen want ik merk dat hij zich dan opgejaagd voelt of me benauwend vindt. Ook als hij vier dagen vrij is heeft hij het er niet over om het bed in elkaar te zetten.
Ik wil ook niet pushen. En ook niet veeleisend zijn.
Gewoon een user die hier even een troll topic heeft aangemaakt n.a.v. dat Viva topic?quote:Patrick389
Geregistreerd op zondag 1 juni 2025 @ 01:23
Laatste bezoek 20 minuten, 35 seconden geleden
quote:Insecure44
maandag 26 mei 2025 om 00:29
Lemming389quote:
Zou kunnenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:12 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Gewoon een user die hier even een troll topic heeft aangemaakt n.a.v. dat Viva topic?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |