Boeienquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis is niet goed met taal en ook niet met tellen
quote:He’s pretty cheerful though. Puppies still annoying but I make time to give him extra attention. He loves to sit on my lap. He snuggles right in, rests his whole body against me (despite the heat!) and puts his head under my chin. Not long now until it’s your turn! ❤
Ik denk dat het @sp3c nu wel gemarineerd isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg nog wel een heel leuk berichtje eerder deze avond. Ze hadden een mini hittegolf in Portugal en het was daar vandaag best warm.
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg nog wel een heel leuk berichtje eerder deze avond. Ze hadden een mini hittegolf in Portugal en het was daar vandaag best warm.
[..]
En muizen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja hij houdt absoluut niet van de puppy's die in buitenkennel erbij zitten. Hij vindt de volwassen honden soms al vervelend en de puppy's dus al helemaal. Hij heeft liever mensen.
Geen problemen met muizen in mensen pakkenquote:
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen problemen met muizen in mensen pakken
Herken ik welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de rest blijft hij alles met veel geduld en liefdevol doen. Of negeert het gewoon.
Van brokjes opeten tot de puppy's op afstand houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |