Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:09 schreef livelink het volgende:
Op Hoog Catharijne stond vandaag zo'n standje met 'Jesus was a moslim' en allemaal Koran-versen erop. Prima verder, maar ik dacht wel even dat als er iemand met een stand had gestaan met 'Allah was a Christian', er vast niet zo vreedzaam op was gereageerd.
Eens. Als ik 's ochtends naar het werk fiets, kom ik langs een een woning waar twee grote Palestijnse vlaggen voor het raam hangen. Ik dacht: als je daar Israëlische vlaggen zou ophangen, was er allang een keer een steen tegen de ruit gegooid.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:09 schreef livelink het volgende:
Op Hoog Catharijne stond vandaag zo'n standje met 'Jesus was a moslim' en allemaal Koran-versen erop. Prima verder, maar ik dacht wel even dat als er iemand met een stand had gestaan met 'Allah was a Christian', er vast niet zo vreedzaam op was gereageerd.
Wat een wereldreis zo. Hoe laat kom je daar dan aan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:12 schreef Melting het volgende:
Morgenvroeg met de trein naar Rotterdam, en dan via Brussel naar Londen met de trein voor het werk.
Gelukkig dinsdagavond alweer terug.
Rond 1 uur lokale tijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een wereldreis zo. Hoe laat kom je daar dan aan?
Dat is een hele reis zeg…quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:12 schreef Melting het volgende:
Morgenvroeg met de trein naar Rotterdam, en dan via Brussel naar Londen met de trein voor het werk.
Trein in Eindhoven vertrekt iets na 7.30.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Welk kindsterretje hebben we hier te pakken? Donny Osmond?
Dit klinkt bijna als een Blöf-songtekstquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:12 schreef Melting het volgende:
Ik zou dan wel iets eerder stoppen vanavond als ik jou was.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Trein in Eindhoven vertrekt iets na 7.30.
Dus wel lekker relaxed reizen.
Ik ga even kijken hoe het gaat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou dan wel iets eerder stoppen vanavond als ik jou was.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je tegenwoordig een visum nodig voor de UK eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |