quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:02 schreef livelink het volgende:
Nou, ik waag me niet aan een Latin Dance.
Nee, mijn dochter wel. Die gaat nu Salsa dansen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij niet zo soepel in de heupen?
Knap hoor, als ze dat goed kan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn dochter wel. Die gaat nu Salsa dansen.
Cool.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn dochter wel. Die gaat nu Salsa dansen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:05 schreef livelink het volgende:
Ze is echt niet mijn kind hoor. Ze verheugde zich laatst op een vrijgezellenfeest zelfs.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:05 schreef livelink het volgende:
Ze is echt niet mijn kind hoor. Ze verheugde zich laatst op een vrijgezellenfeest zelfs.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Het moet niet gekker worden.
Eens kijken of ze nog zo blij is, als het haar vrijgezellenfeest is.
De muziek van de A-kant is o.a. gebruikt als tune voor de televisieserie "James Herriot", Engelse titel "All Creatures Great and Small. De serie gaat over de belevenissen van dierenarts "James Herriot" in "Darrowby". Dierenarts James Alfred Wight, die werkte in Thirsk, Yorkshire, Engeland, schreef verschillende boeken over gebeurtenissen die hij dagelijks meemaakte, de leidraad van de televisieserie. Ook is de muziek gebruikt als tune voor een koffiereclame op televisie rond 1976.quote:
Nee, en jij vind er toch niets aan, dus dat komt goed uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Moeders zijn daarbij niet welkom, toch?
Ik ga voor je duimenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Moeders zijn daarbij niet welkom, toch?
James Herriotquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De muziek van de A-kant is o.a. gebruikt als tune voor de televisieserie "James Herriot", Engelse titel "All Creatures Great and Small. De serie gaat over de belevenissen van dierenarts "James Herriot" in "Darrowby". Dierenarts James Alfred Wight, die werkte in Thirsk, Yorkshire, Engeland, schreef verschillende boeken over gebeurtenissen die hij dagelijks meemaakte, de leidraad van de televisieserie. Ook is de muziek gebruikt als tune voor een koffiereclame op televisie rond 1976.
Ik word er heel blij vanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Riskant, zo'n nummer om 23:07 uur instarten.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen
Once upon a time in the west![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Riskant, zo'n nummer om 23:07 uur instarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |