Uitzending van vanavond wederom overgeslagen toen ik hier las dat Lammers te gast zou zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een hoop praatjes heeft die Victor Vlam Olcay Gulsen zeg. Waar heeft zij gespeeld precies?
En toch had hij wel gelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:50 schreef VEM2012 het volgende:
Frank Lammers stelde weer niet teleur. Wat een over het paard getilde kwal is dat zeg!
Ik vond dat Lammers erg zwak overkwam, beetje vanuit de emotie proberen Raymond te overschreeuwen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:16 schreef -XOR- het volgende:
Gelukkig dat Lammers tegen de onzin van wappie Mens inging.
Altijd een fijn geluid inderdaad.quote:
Steunde hij Trump weer. Of speelde hij dat hij neutraal is n?quote:
Ha, je hebt Mens ook door ? Hij heeft over alles een mening behalve Trump.quote:Op donderdag 12 juni 2025 05:05 schreef GM78 het volgende:
[..]
En toch had hij wel gelijk.
Zeg gewoon eerlijk dat je een fanboy ben van Trump, ipv dat ontkennende gedoe van Raymond
Belangrijker is wat Raymond zeiquote:Op donderdag 12 juni 2025 07:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vond dat Lammers erg zwak overkwam, beetje vanuit de emotie proberen Raymond te overschreeuwen.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:31 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Raymond niet zei dat Frank een b-acteur is die nooit een hoofdrol speelt
Deze begrijp ik niet. Ik ken hem alleen maar van hoofdrollen. Tot in reclame's toe. Ik vind die Raymond juist een tweederangs doctor Clavan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:31 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Raymond niet zei dat Frank een b-acteur is die nooit een hoofdrol speelt
Het is echt een griezel. Vanavond zit die enge, kale oorlogshitser er ook weer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind die Raymond juist een tweederangs doctor Clavan.
We begrijpen elkaarquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is echt een griezel. Vanavond zit die enge, kale oorlogshitser er ook weer.
Zou het?quote:
Ik weet het. Ik plaats soms een bommetje in dat extreem rechtse bastion. Je moet ze zien steigeren. Ook bij heel normale posts. Het is gewoon zoals Derksen. is. Eén mening, één gedachte en geen discussie.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou het?Je moet voor de grap die Facebook van VI eens bekijken. Een groot rechts mafkezenparadijs.
Heb ik ook eens gedaan en kreeg meteen allerlei doodsbedreigingen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik plaats soms een bommetje in dat extreem rechtse bastion. Je moet ze zien steigeren. Ook bij heel normale posts. Het is gewoon zoals Derksen. is. Eén mening, één gedachte en geen discussie.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan en kreeg meteen allerlei doodsbedreigingen.
Helemaal mee eens. Ze papegaaien Johan na of hun grote, blonde gespoten leider na.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herkenbaar.Het is ook het Tokkie volk dat is overgebleven na de Voetbal Insite. En Derksen maar beweren dat het onschuldig kantinepraat is. Ze worden gehersenspoeld. Niet om stoer te doen, maar ik zag al snel dat VI totaal de verkeerde kant op ging. Ik postte dat hier en kreeg veel weerwoord. Ondertussen is het op FOK! ook doorgedrongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |