abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217830547
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2025 14:17 schreef DeeBee het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Speciaal voor @:Rellende_Rotscholier, een documentaire uit de mobiele rukbunker

Refinery89 (wie?) gaan op de shitlist vanwege de monetizationaids
Mani?
  Moderator maandag 2 juni 2025 @ 18:17:52 #102
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217830745
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2025 14:17 schreef DeeBee het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Speciaal voor @:Rellende_Rotscholier, een documentaire uit de mobiele rukbunker

Refinery89 (wie?) gaan op de shitlist vanwege de monetizationaids
Dit is een van de meest tenenkrommende filmpjes die ik de afgelopen tijd heb gezien.

Steef ziet nog genoeg mogelijkheden om de site verder te optiemaaizen. Er zijn een paar plekjes over om het volk nog meer reclame door de strot te duwen, met andere woorden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_217830795
Tsarenko wint de Trofeo Alcide Degasperi. Die gaat best aardig dit seizoen. Sowieso doet die hele ploeg het best aardig in vergelijking met vorig jaar als Corratec.
  maandag 2 juni 2025 @ 18:28:57 #104
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217830829
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dit is een van de meest tenenkrommende filmpjes die ik de afgelopen tijd heb gezien.

Steef ziet nog genoeg mogelijkheden om de site verder te optiemaaizen. Er zijn een paar plekjes over om het volk nog meer reclame door de strot te duwen, met andere woorden.
Optiemaaizen :')
Optiemalaaizen _O_

Kek muziekje ook :')
pi_217831007
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 11:51 schreef Halcon het volgende:
Vandaag en morgen geen wielrennen op TV? :{

Tusveld een DNF in de Ronde van Estland trouwens. Beat zou daar even makkelijk punten op gaan rapen, aldus Thijs Z. Dat werden uiteindelijk 15 punten van Sintmaartensdijk.

Nu is de Ronde van Estland geen parcours voor Tusveld, maar toch... Paar maanden geleden jammerde hij dat geen WT-ploeg hem wilde hebben en baalde hij dat INEOS voor Caleb koos.

Maar wat had hij daar überhaupt willen gaan doen :?

8 koersdagen dit jaar tot nu toe. 3 keer een DNF en beste resultaat een 61e plek in een 1.2 wedstrijd in Slovenië waar twee ploegmaten van hem één en twee werden. En Tusveld op twee minuten eindigde (wel lek meen ik)...
Vroeg me dit laatst nog eens af, hoe doet Tusveld het. Maar jij geeft ‘t antwoord al. Ben wel benieuwd , wat verwachten ze eigenlijk van hem dit seizoen?
pi_217831033
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 18:50 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Vroeg me dit laatst nog eens af, hoe doet Tusveld het. Maar jij geeft ‘t antwoord al. Ben wel benieuwd , wat verwachten ze eigenlijk van hem dit seizoen?
" Het voelt alsof we op een paar minuten voor het sluiten van het transferwindow toch nog een tweebenige middenvelder uit de Champions League hebben binnengehengeld" en "
Heel, heel veel dank aan de partners die het mogelijk hebben gemaakt om extra budget te vinden voor een renner die ons als ploeg direct op zoveel vlakken beter maakt.".

Dit zei Thijs er over. Misschien dat Tusveld geweldig werk levert in de mentale begeleiding van jonge renners (want dat zou hij ook gaan doen), maar prestaties op de fiets vallen vies tegen.

Zijn Strava niet heel aandachtig bekeken, maar echt echt volle bak trainen lijkt 'ie ook niet te doen. Hoop ritjes in Frankrijk met z'n vriendin om dan in Estland de finish niet te halen...

Zoals in het verleden wel vaker met afgedraaide ex-WT-renners, kun je je als CT altijd wel afvragen hoe gemotiveerd ze nog zijn.
  maandag 2 juni 2025 @ 19:09:34 #107
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217831134
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 18:54 schreef Halcon het volgende:

[..]
" Het voelt alsof we op een paar minuten voor het sluiten van het transferwindow toch nog een tweebenige middenvelder uit de Champions League hebben binnengehengeld" en "
Heel, heel veel dank aan de partners die het mogelijk hebben gemaakt om extra budget te vinden voor een renner die ons als ploeg direct op zoveel vlakken beter maakt.".

Dit zei Thijs er over. Misschien dat Tusveld geweldig werk levert in de mentale begeleiding van jonge renners (want dat zou hij ook gaan doen), maar prestaties op de fiets vallen vies tegen.

Zijn Strava niet heel aandachtig bekeken, maar echt echt volle bak trainen lijkt 'ie ook niet te doen. Hoop ritjes in Frankrijk met z'n vriendin om dan in Estland de finish niet te halen...

Zoals in het verleden wel vaker met afgedraaide ex-WT-renners, kun je je als CT altijd wel afvragen hoe gemotiveerd ze nog zijn.
De renners die zich na terugvallen naar CT hebben terug geknokt zijn zeldzaam.

Ik kom tot Delettre, Malucelli (2x!), Reinders, Vermote, Kudus, Carboni, Molenaar, waar het heeft gewerkt.
pi_217831143
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 17:28 schreef DeeBee het volgende:

[..]
[..]
Ja, dat was wel duidelijk. Wel een extreem verkrachte gebruikerservaring met die troep altijd gelijk...

Wat vooral bizar is, is dat STEEF technisch er dus geen klote van kan en alles aan z'n vriend of zwager te danken heeft. :') En dan iedereen altijd maar de maat nemen...
Ja, sinds je die filmpjes moet kijken is het veel minder gebruiksvriendelijk geworden.

@STeeF lees je mee?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 2 juni 2025 @ 19:12:11 #109
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217831148
Overigens heb je gasten als Bert-Jan Lindeman die jarenlang nog verdienstelijk hebben gekoerst als liefhebber, op een lager niveau, maar wel met veel grinta.
pi_217831171
Alexys Brunel heb je ook nog. Julius Johansen, die weer is opgevist door UAE in Portugal.

Budding, als je die mee telt. Is bij TDT begonnen toen dat nog een CT was. Nu PRT, omdat z'n contract nog liep (maar bakt er niet veel van).

Guerin zal misschien volgend jaar in dit lijstje komen te staan.
pi_217831180
Coen Vermeltfoort heeft na twee jaar Rabobank ook nog jaren (en nog steeds) goed gereden op CT-niveau. Onderbreking van twee jaar Roompot, omdat 'ie de topcompetitie won en Roompot 'm toen een contract moest geven.
pi_217831201
  maandag 2 juni 2025 @ 19:22:51 #113
194695 franklop
Fran knock
pi_217831232
quote:
AI?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_217831946
quote:
81s.gif Op maandag 2 juni 2025 19:22 schreef franklop het volgende:

[..]
AI?
quote:
“Hij had zijn training speciaal uitgesteld om te kunnen volgen”: Remco Evenepoel ziet renner uit jeugdploeg Belgisch kampioen worden en belt hem meteen op

Na een bijzonder spannende eindspurt was het Mathias De Keersmaeker die zondag in Hoogstraten de Belgische titel pakte bij de juniores. De Keersmaeker rijdt voor het R.EV Cycling Team, dat is de junioresploeg van Remco Evenepoel. Die laatste had speciaal zijn trainingsritje uitgesteld om de koers van zijn jonkie te kunnen volgen.

Het was na een massasprint dat Mathias De Keersmaeker (18) zich zondag wist te kronen tot Belgisch kampioen bij de junioren. Een nieuw succes dus voor het R.EV Cycling Team, de junioresploeg die Remco Evenepoel uit de grond stampte. Evenepoel volgde gisteren dan ook aandachtig - vanuit Spanje - mee. “Remco is altijd heel nauw betrokken”, vertelde De Keersmaeker achteraf bij RTV. “Hij weet de resultaten altijd heel snel.”

Echter is Evenepoel zo betrokken, dat hij zijn trainingsritje in Spanje uitstelde om zijn ploeg te kunnen volgen. “Hij had zelfs speciaal gewacht om te gaan trainen om te kunnen bellen als we zouden winnen. Patrick (de vader van Remco, red.) zei dat Remco het voorspeld had.”
pi_217833715
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 18:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik kan me ook wel voorstellen dat je niet meer de motivatie hebt om je ballen er af te draaien op training voor koersjes in Estland wanneer je in het verleden de Tour hebt gereden.

Vermeltfoort is idd wel een mooi voorbeeld. Die heeft een prachtige carrière op CT niveau.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 06:55:06 #116
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217834372
0 (nul) koersen vandaag. Heeft het leven nog wel zin?
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 07:33:34 #117
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217834562
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 06:55 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 07:23 schreef Koffieplanter het volgende:
0 (nul) koersen vandaag, niet eens een amateurwedstrijd ergens. Heeft het leven nog wel zin?
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 13:09 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 07:07 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 11:15 schreef Koffieplanter het volgende:
pi_217834683
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 07:33 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Wel Gullegem Koerse vandaag.
pi_217834802
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 23:18 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat je niet meer de motivatie hebt om je ballen er af te draaien op training voor koersjes in Estland wanneer je in het verleden de Tour hebt gereden.

Vermeltfoort is idd wel een mooi voorbeeld. Die heeft een prachtige carrière op CT niveau.
De meeste renners stoppen dan. Maar hij liet toch wel blijken eind vorig seizoen en begin dit seizoen dat hij graag verder zou gaan.

Dit heeft zo weinig zin.

Vermeltfoort zelfs twee keer teruggevallen naar CT. Eerste keer vanuit de Rabobank en daarna vanuit Roompot. Ondanks dat 'ie bij Roompot best goed reed.

Die traint ook gewoon prima, stukken beter dan Tusveld. Gravelen erbij, strandracen er nog bij. Zelfs op z'n 37e. Wordt nu wel minder. Nationaal nog steeds een topper, maar in UCI-wedstrijden eindigt 'ie niet echt meer van voren.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 10:26:53 #120
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_217836367
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 07:33 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Dit is een kortere compilatie dan ik dacht.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 10:33:59 #121
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217836471
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 10:26 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Dit is een kortere compilatie dan ik dacht.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Wat ga jij nu doen op maandag- en vrijdagavonden? Heeft het leven nog wel zin?
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Zowel vandaag als morgen geen koers. Heeft het leven nog wel zin?
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 10:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen enkele koers vandaag. Heeft het leven nog wel zin?
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Elden Ring delayed. Heeft het leven nog wel zin?
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Remco is pas over tien dagen weer te zien. Heeft het leven nog wel zin?
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 10:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen enkele koers vandaag. Heeft het leven nog wel zin?
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen 0 (nul) koersen op de agenda. Heeft het leven nog wel zin?
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen 0 (nul) wedstrijden op het programma. Heeft het leven nog wel zin?
pi_217836978
pi_217837651
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 23:18 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Vermeltfoort is natuurlijk een erg succesvolle CT renner die even heeft mogen proeven van het hoogste niveau, soort bonus. Tusveld heeft het grootste deel van zijn carrière op het hoogste niveau gefietst. Voor hem zal CT niveau een degradatie zijn. Ik denk dat dat wel een verschil is op mentaal vlak. Sowieso twee verschillende type renners, de ene een afmaker, de andere een knecht.
pi_217838427
Gisteren heb ik de aflevering van In de Waaier beluisterd waarin Richard Plugge te gast was.

Zitten we nu echt te wachten op meerdere divisies binnen het wielrennen? Dus echte scheiding tussen WT, PCT en CT. Ik niet in ieder geval. Ook een ranglijst van ploegen met op het einde een beker en gala boeit me niet echt.

Natuurlijk zijn er nog wel stappen te maken om het wielrennen beter in de markt te zetten maar linksom of rechtsom blijft het 'slow tv' met een grote diversiteit aan type wedstrijden.

Voor mij hoeft het niet perse maar als ik dan iets zou doen is het herintroduceren van een wereldbeker van 8 tot 10 wedstrijden met een flinke prijzenpot en een vast tv format.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 13:44:47 #125
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_217838547
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 13:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Gisteren heb ik de aflevering van In de Waaier beluisterd waarin Richard Plugge te gast was.

Zitten we nu echt te wachten op meerdere divisies binnen het wielrennen? Dus echte scheiding tussen WT, PCT en CT. Ik niet in ieder geval. Ook een ranglijst van ploegen met op het einde een beker en gala boeit me niet echt.

Natuurlijk zijn er nog wel stappen te maken om het wielrennen beter in de markt te zetten maar linksom of rechtsom blijft het 'slow tv' met een grote diversiteit aan type wedstrijden.

Voor mij hoeft het niet perse maar als ik dan iets zou doen is het herintroduceren van een wereldbeker van 8 tot 10 wedstrijden met een flinke prijzenpot en een vast tv format.
Ik heb die podcast niet geluisterd, maar bedoelen ze dat aan WT-koersen alleen WT-ploegen meedoen, et cetera? Dat zou niet eens werken aangezien er 4 niveaus (semi-)profwedstrijden zijn (WT, Pro, 1 en 2) en maar 3 niveaus (semi-)profploegen (WT, PCT, CT). En dan daaronder heb je de nationale koersen en clubteams enzo.

Een harde knip vind ik sowieso een slecht idee, maar ik zou het niet erg vinden als CT wat meer als een officieel profniveau wordt beschouwd. Er vinden daar ook hartstikke mooie wedstrijden plaats met meer dan genoeg sportieve waarde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')