Brennan die Christen en van Gils makkelijk kan volgens op een slotklim van 2,4km aan 7.7% is er alsnog wel tamelijk over, vind je niet?quote:
Dat vind ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Brennan die Christen en van Gils makkelijk kan volgens op een slotklim van 2,4km aan 7.7% is er alsnog wel tamelijk over, vind je niet?
En dan mag Wout weer leadout zijn, de Vlaamse media kan dat niet aan johquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vind ik.
Ik vind ook dat Visma hem mee moet nemen maar de Tour. IJzer smeden als het heet is.
Pff, arme Robert. Wat een tegenslagen en erger dan dit gaat het niet wordenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:44 schreef Remco het volgende:
Als ik de Instagram van Gesink zelf mag geloven is zijn vrouw overleden, wat triest
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:44 schreef Remco het volgende:
Als ik de Instagram van Gesink zelf mag geloven is zijn vrouw overleden, wat triest
Dit ja. Was ze ernstig ziek of totaal onverwacht?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Pff, arme Robert. Wat een tegenslagen en erger dan dit gaat het niet worden
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:44 schreef Remco het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)ng-in-de-lappenmand/quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jezus wat heeft die jongen allemaal al te verduren gehad
Aldus Wielerflits.quote:Pas enkele weken geleden werd een agressieve ziekte bij haar ontdekt waar de artsen helaas niets meer tegen konden doen.
Sowieso bij 1 van de kinderen ja, toen stapte Gesink om die reden uit de Vueltaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:44 schreef Momo het volgende:
Jeetje Robert, wat een klap weer. Nog 2 jonge kinderen. Ze was al ziek in verleden en had slecht gelegen bij de geboorte van hun kinderen dacht ik te herinneren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |