Die is vooral bezig geweest met z'n eigen top-10 klassement. Echte knechten waren met Del Toro meegegaan totdat ze ontploft waren.quote:
Met andere termen kan ik me daar ook wel in vinden ja, memorabel sowiesoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien is "betere" niet de juist term, eerder uniek of memorabel. Zie je toch niet vaak, een grote ronde op zo'n flagrante manier gewoon weggeven.
Werkelijk alles kaputtquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:15 schreef AllesKaputt het volgende:
Topictellertje heeft het ook opgegeven.
Ik vind dit ook wel een anticlimax, dat de beste twee zich inhouden in de laatste rit en daarom de derde wint.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met andere termen kan ik me daar ook wel in vinden ja, memorabel sowieso![]()
Goed...Mwah, ik zie toch liever strijd en spanning (tot Del Toro ineens besloot het op te geven vond in het ook genieten vandaag).
Dat vind ik wat oneerlijk richting Carapaz.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel een anticlimax, dat de beste twee zich inhouden in de laatste rit en daarom de derde wint.
Stuurklop en allesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:17 schreef Szura het volgende:
Ik wil wel een ziedende Toro na afloop om het af te maken
Matten met Richie achter de finishquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:17 schreef Szura het volgende:
Ik wil wel een ziedende Toro na afloop om het af te maken
Ja, dat bedoel ik dus. Niet dat dit snel vergeten wordt ofzoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel een anticlimax, dat de beste twee zich inhouden in de laatste rit en daarom de derde wint.
Dit soort 'Ja maar hij is nog zo jong en gaat in de toekomst vast nog wel een keer winnen' komt eigenlijk zelden uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:17 schreef Marcoss het volgende:
Del Toro is nog jong en zal vast een grote ronde (of meerdere) winnen in de toekomst, maar dat wordt wat als over 10 jaar blijkt dat hij er nooit meer zo dichtbij komt
(Ik had er uiteindelijk toch niet zoveel zin in)quote:
Dan moet hij naar een andere ploeg en bij zo'n andere ploeg haalt hij dit niveau natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:17 schreef Marcoss het volgende:
Del Toro is nog jong en zal vast een grote ronde (of meerdere) winnen in de toekomst, maar dat wordt wat als over 10 jaar blijkt dat hij er nooit meer zo dichtbij komt
Eens. Ik had het daarnaast ook spannender verwacht. Secondenspel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kampioen van de armoedequote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:20 schreef Aguero het volgende:
Yates lijkt ook niet te weten wat hij er van moet vinden
Die dacht vast dat Marc Reef weer een achterlijke totaaldebiel was die geen Engels kan toen hij de tijdsverschillen doorgaf.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:20 schreef Aguero het volgende:
Yates lijkt ook niet te weten wat hij er van moet vinden
Je moet voetbal nageven dat de mensen in de top zich daar wel verdiepen in tactiek.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:20 schreef superniger het volgende:
FLOPSHOW.
Ik zie jullie wel over een paar uurtjes in het Champions League topic.
100%quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen zet dankzij Wout van Aert heel erg in op de tactische perfectie van Visma, maar dat moet niet het verhaal zijn dat blijft hangen. Dit moet de geschiedenisboeken ingaan als een blunder van epische proporties van Del Toro en UAE.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:21 schreef wimderon het volgende:
Gemiste kans om Wout mee te nemen naar de streep en zo te finishen.
[ afbeelding ]
En de rest van de dag een camera bij hem.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoop na vandaag wel dat Del Toro nooit meer een koers wint.
Die stijgt echt met stip op de shitlist.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoop na vandaag wel dat Del Toro nooit meer een koers wint.
Ehm, Simon is geboren in Bury, net buiten Manchester, UKquote:
dat moet van instagram en tiktokquote:
Zou ie het niet weten?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:26 schreef Marcoss het volgende:
Wat is del Toro toch allemaal aan het doen..
Dat zou wel heel grappig zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |