Nouja, monsterlijke uithaal, hij krijgt het ook nog eens cadeau.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Liever een onzichtbare winnaar met één monsterlijke uithaal dan UAE-aids, al zeg ik het zelf.
Marc Reef is een fenomeen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:42 schreef Szura het volgende:
Daar is WOUT, droomplan van Visma, @:pistolero geheel in shambles
Schandalig weer dat hij enthousiast isquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:42 schreef H.Vviv het volgende:
Jeroen veert helemaal op omdat Wout is gevonden
Achteraf een duidelijke fout gemaakt door UAE en EF door die kopgroep tien minuten voorsprong te geven. Maar alsnog knap van Van Aert.quote:
krijgt straks extra lintje van de koning (als ie dat nog niet had)quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:43 schreef OProg het volgende:
Aleen pushbericht uitgezonden dat WOUT is opgedoken?
Het is niet alsof ze niet weten wat WOUT kan als hij goed isquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:43 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Achteraf een duidelijke fout gemaakt door UAE en EF door die kopgroep tien minuten voorsprong te geven. Maar alsnog knap van Van Aert.
EF was alleen maar bezig om er voor te zorgen dat er geen UAE in de vlucht zat, en omgekeerd ook.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:43 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Achteraf een duidelijke fout gemaakt door UAE en EF door die kopgroep tien minuten voorsprong te geven. Maar alsnog knap van Van Aert.
Opgegeven en nu voor de tweede plaats?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Del Toro pokert nu nog steeds.
Idioot.
Koekoekquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Yates 59:20. Nieuw wereldrecord. Ja.
Yates staats slechts ~15 seconden virtueel in het roze. Nog alles om voor te spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Opgegeven en nu voor de tweede plaats?
Visma bonus levert!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zou het je niet kunnen vertellen. Volkomen onbegrijpelijk, als je het mij vraagt. Als je in dezelfde ploeg als Ayuso en Pogacar zit kun je deze buitenkans echt niet op deze manier weggooien. Geen enkel excuus.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Opgegeven en nu voor de tweede plaats?
Die zitten te verquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:46 schreef TheArt het volgende:
Zou Del Toro niet gewoon wachten op Majka en McNulty?
Die moeten toch haast een eeuwigheid achter hem rijden?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:46 schreef TheArt het volgende:
Ik moest toch even denken aan de US Postal trein die sprintend de Alp d Huez op ging. EF goden als springplank voor dit WR ❤quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar Gee zit er al minuut achter. Dan moeten ze straks 2+ minuten inlopenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:46 schreef TheArt het volgende:
Misschien dat-ie Reichenbach ook nog kan gebruiken in de afdaling.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:46 schreef TheArt het volgende:
Of op Reichenbachquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:46 schreef TheArt het volgende:
Ik heb geen idee, we krijgen daar nul informatie over.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die moeten toch haast een eeuwigheid achter hem rijden?
hij is 21 en dit is zijn 2de grote rondequote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen vertellen. Volkomen onbegrijpelijk, als je het mij vraagt. Als je in dezelfde ploeg als Ayuso en Pogacar zit kun je deze buitenkans echt niet op deze manier weggooien. Geen enkel excuus.
Tja, dit gebeurt eigenlijk zo vaak toch? Hoe kan een Denz een minuut pakken op een groep van 10 man?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:46 schreef Columbiafan het volgende:
Is Iscaac Del Toro verstandelijk beperkt of ligt het aan mij? Ik snap hier echt helemaal niets van.
Dat zei ik gisteren al ja (alleen dan dat UAE dat niet met EF moest doen). UAE had de bruggenhoofden gemakkelijk buitenspel kunnen zetten door het kort te houden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:43 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Het is al weer bijna 2 minuten. Behalve Pogacar, kunnen klimmers op het terrein de komende 10 km echt niet mee met top klassieke renners als het man tegen man is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:46 schreef Kloit het volgende:
[..]
Yates staats slechts ~15 seconden virtueel in het roze. Nog alles om voor te spelen.
Laatste informatie is dat ze zijn gelost door Caruso en Pellizzari, dus die moeten op minstens drie minuten rijden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, we krijgen daar nul informatie over.
Wout rijdt nog bergaf, die neemt nu ook zijn tijd nog wat te herstellen en dan op d e klim volle bak.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout loopt niet in op Chris Harper.
Chris Harper.
Je hebt niet heel veel ervaring nodig om te weten dat je de koers aan het verliezen bent.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hij is 21 en dit is zijn 2de grote ronde
excuus dat ie nog geen ervaren veteraan is op die leeftijd
Maar dat is toch vooral een geldig excuus voor een situatie waarin je wél moet pokeren en dat wellicht nog niet goed kunt? Dat is nu juist niet aan de orde.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hij is wielrenner. Hier hoef je niet ervaren voor te zijn. Maar de grootste fout ligt bij de ploegleiders.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hij had gewoon kop over kop moeten fietsen met Carapazquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik krijg er er heimwee van naar de wintersporten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Kap eens lekker met deze Winterbeelden impressie.
Misschien hebben ze nog wat reclames over Israel over van paar jaar geleden!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:49 schreef vaarsuvius het volgende:
ja lekker laten we even een sponsorfilmpje instarten als de giro beslist wordt...
Vandaag nog alpineskiën gekeken, heb het seizoen nog niet helemaal gezien, niks heimweequote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik krijg er er heimwee van naar de wintersporten.
Je blijft een aparte jongenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag nog alpineskiën gekeken, heb het seizoen nog niet helemaal gezien, niks heimwee
Hij is heel relaxed de Girozege aan het weggooien vandaag.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:46 schreef Columbiafan het volgende:
Is Iscaac Del Toro verstandelijk beperkt of ligt het aan mij? Ik snap hier echt helemaal niets van.
Dat is wel heel extreem ver achterlopenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag nog alpineskiën gekeken, heb het seizoen nog niet helemaal gezien, niks heimwee
Toch kan ik me niet voorstellen dat hij een tweede plaats zo ver boven een derde plaats zet dat hij een nog reëele kans op de eindzege ervoor weggooit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is al weer bijna 2 minuten. Behalve Pogacar, kunnen klimmers op het terrein de komende 10 km echt niet mee met top klassieke renners als het man tegen man is.
Of hij denkt zoveel overschot te hebben dat hij zo 2 minuten dichtpoeftquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Even in het wiel zitten bij Kielich, lekker man. Mooi weertje hè, Thimo? Wat ga je morgen doen?
Misschien dacht ie dat het Kelderman was die vooruit isquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:51 schreef TheArt het volgende:
Zou Del Toro zelf weten wat ie aan het doen is?
Pragelato nu, dan krijg je toch ook gelijk weer zin in wintersport kijken.quote:
Te veel of te weinig pokeren, ik snap niet echt wat voor verschil dat maakt voor het eindoordeel?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is toch vooral een geldig excuus voor een situatie waarin je wél moet pokeren en dat wellicht nog niet goed kunt? Dat is nu juist niet aan de orde.
Of hij is helemaal naar de klote en volgen is de enige optie? Dat zou na 3 weken op zijn leeftijd menselijk zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:50 schreef Kloit het volgende:
[..]
Toch kan ik me niet voorstellen dat hij een tweede plaats zo ver boven een derde plaats zet dat hij een nog reëele kans op de eindzege ervoor weggooit.
Dit zegt meer over Harper.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Aert is nog niet echt bezig gezwind het gat op Harper te dichten.
Dit..eigenlijk hele ronde was chaosquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:52 schreef franklop het volgende:
Heel eerlijk, of het nou Karrepats of Yeets of DT wordt, blijft een mooiere ontknoping dan vele andere GT's van de laatste jaren
De auto van de koersdirecteur op 20 meter ervoor doet wonderen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Aert is nog niet echt bezig gezwind het gat op Harper te dichten.
dat heeft ie vorige week al verteld, hij heeft niks te verliezen als debutant en elke dag in het roze was een mooie bonus.... /squote:
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is de grootste disasterclass in de geschiedenis van de wielersport.
Marc Gereeformeerd die de Giro gaat winnen, we staan in ons hemd.quote:
Nee precies. Prima geprobeerd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens hulde voor Richie. Geprobeerd, mislukt en nu geen fuck meer geven. Te vaak zie je renners die dan alsnog gaan rijden voor hun 2e plekje. Niks van dat.
De enige echte killer. Altijd juichen voor Carapazquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens hulde voor Richie. Geprobeerd, mislukt en nu geen fuck meer geven. Te vaak zie je renners die dan alsnog gaan rijden voor hun 2e plekje. Niks van dat.
Het verschil is bijna 4 minuten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:57 schreef franklop het volgende:
Enige gevaar is als Majka/McNulty en de andere Yates binnen nu en 15 seconden aansluiten
Ze rijden bijna op 4 minuten, hè.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:57 schreef franklop het volgende:
Enige gevaar is als Majka/McNulty en de andere Yates binnen nu en 15 seconden aansluiten
op dat moment 3,5. Als ze dan volle bak gaan rijden met 3 dan kan er een hoop.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze rijden bijna op 4 minuten, hè.
Haha en dan nog 3 minuten terug rijden zekerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:57 schreef franklop het volgende:
Wij kijken naar de autopsie van een patiënt die nog leeft.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik nu naar zit reckijken.
Die juist wel denk ikquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef vaarsuvius het volgende:
Wout adoratie is wel een beetje terecht, ik zie een keldermercx of dergelijke renner dit nog niet nadoen
Meer dan 3 minuten voor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Yates heeft deze Giro totaal gedomineerd als je straks naar de einduitslag kijkt
Voorkant, achterkant, maakt weinig verschilquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:01 schreef AllesKaputt het volgende:
Wat is Simon Y. toch lelijk van de zijkant.
Vind het ook terecht na vandaag, en de strade bianchi rit gewonnen. Wout is een heldquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef vaarsuvius het volgende:
Wout adoratie is wel een beetje terecht, ik zie een keldermercx of dergelijke renner dit nog niet nadoen
0 etappes en 1 dagje in het roze.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Yates gaat met zodanige voorsprong de Giro winnen dat je denkt dat hij volledig gedomineerd heeft. Buiten Pogacar heeft niemand zoveel voorsprong gehad afgelopen 10 jaar
En 19 ritten nauwelijks in beeld gereden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
0 etappes en 1 dagje in het roze.
Wie was de laatste groterondewinnaar die geen enkele etappe won?
Bonis gaat ie nog pakkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:03 schreef Blik het volgende:
[..]
En dat zonder ritwinst en/of bonificatieseconden
Froome in de Tour van 2017?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Met een grote smilequote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Aguero het volgende:
Wout kan nu even uitrusten en dan bij Del Toro in het wiel gaan zitten
Geloof Contador eens in de Giroquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
die heeft het wel eens geprobeerd , maar in mijn herinnering ging dat altijd mis , of hij was die dag slecht en loste te vroeg uit de kopgroep, of hij was wel goed, maar dan was de kopman weer niet op de afspraakquote:
Gaan we boven of onder de 10 artikelen blijven op Sporza?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen die aan het klappen was.
Dit is de overwinning van WOUT, niet van Yates. Dat we het weten.
Nu EISEN ze dat Simon iets terug doet voor Wout bij de Tourquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gaan we boven of onder de 10 artikelen blijven op Sporza?
Het is dat Karrel net heeft bijgetekend (geen leuk nieuws), anders zou je denken dat deze Giro een grote sollicitatie van Jeroen was bij de VRT.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
dit is een van de weinige wielermomenten die het echt waard is om terug te kijken, vanaf meteen het begin van de Finestrequote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kon helaas niet kijken en schakel net in. Ik ben sprakeloos.
Die moet nu de sprint aantrekken voor Woutquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu EISEN ze dat Simon iets terug doet voor Wout bij de Tour
Maar ik lees op de top van de Finestre een ruime minuut voor Yates. Hoe dan nu 5,5?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dit is een van de weinige wielermomenten die het echt waard is om terug te kijken, vanaf meteen het begin van de Finestre
Opgave Del Toro. Die stopte maar gewoon met trappen in de afdalingquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar ik lees op de top van de Finestre een ruime minuut voor Yates. Hoe dan nu 5,5?
WOUT en een disasterclass van Del Toroquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar ik lees op de top van de Finestre een ruime minuut voor Yates. Hoe dan nu 5,5?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan helaas de post niet meer vinden waarin ik voorspelde dat Yates de Giro ging winnen na zijn overstap naar Visma. De eeuwige cynicus is vaak toch een visionair.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt heel veel zin om S. Yates volgend jaar de Giro te zien winnen bij Visma.
Woutquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die gun ik bezoek van wat kartel-leden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Opgave Del Toro. Die stopte maar gewoon met trappen in de afdaling
Zou er geen Arabier nu aan de lijn hangen om om uitlevering van Del Toro te eisen? Die zien we nooit meer terug.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:08 schreef Szura het volgende:
En maffioso Mauro G staat straks gewoon te lachen
Eensquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze Giro krijgt van mij een 9/10. Misschien niet helemaal eerlijk omdat het dan op vergelijkbare hoogte staat als de fenomenale editie van 2010, maar in het licht van de laatste jaren een onvergetelijke ronde.
Erg gênant. Je gaat bijna terugverlangen naar Wuyts.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond een ingelaste Vive le Velo: Leve Wout?
Moest kotsen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch wel een paar keerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:10 schreef Devolder het volgende:
Hoe vaak hebben we een betere ontknoping van een ronde gezien?
Ik zag ergens een statistiekje voorbij komen dat Simon tot nu toe in alle 19 etappes voor Adam is gefinisht.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:10 schreef Momo het volgende:
Wel fijn dat Adam Yates vandaag niet te zien was als knecht
Uiterst vaak lijkt me, dit is toch een anticlimax van epische proportiesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:10 schreef Devolder het volgende:
Hoe vaak hebben we een betere ontknoping van een ronde gezien?
Jij bent per ongeluk de etappe van gisteren aan het kijken?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiterst vaak lijkt me, dit is toch een anticlimax van epische proporties
Misschien is "betere" niet de juist term, eerder uniek of memorabel. Zie je toch niet vaak, een grote ronde op zo'n flagrante manier gewoon weggeven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit kan je niet meenenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zit jij te roken?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee. Het is wel bijzonder, maar zo'n bizarre 'opgave' is toch ongekend? Als hij nou strijdend ten onder ging, ok.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:12 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Jij bent per ongeluk de etappe van gisteren aan het kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |