De natuur is zo mooi maar ze moeten niet aan mijn plantjes komenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat sowieso , geen ontkomen aan![]()
Oh witte vliegjes ieuww
Eens!!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De natuur is zo mooi maar ze moeten niet aan mijn plantjes komen
Ja dat snap ik. Is zo zonde altijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens!!
Ik had ooit Oost-Indische Kers leuk op mijn balkon ,... zag er prachtig uit en toen ineens na een nacht was er niets meer van overRupsen
![]()
Toen baalde ik enorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja dat is echt balenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Is zo zonde altijd.
Ik had ook hele mooie hortansia's staan lila, en blauwe een hele rij zo prachtig
Kwam ook een ziekte in kon ze er allemaal uithalen deed mij ook pijn om dat te doen
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo blijven mensen wel even bij je graf stilstaan.
[ afbeelding ]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
Het is zover, SBE laat eindelijk zijn ware aard zien?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo blijven mensen wel even bij je graf stilstaan.
[ afbeelding ]Je moet er maar opkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nou wilde je het gisteren nog niet hebben over die aparte kamer voor jou en je parkiet,quote:
Wat er in die kamer gebeurd blijft tussen mijn parkiet en mij.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou wilde je het gisteren nog niet hebben over die aparte kamer voor jou en je parkiet,
nu wel begrijp ik?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou wilde je het gisteren nog niet hebben over die aparte kamer voor jou en je parkiet,
nu wel begrijp ik?
Oke, dus die kamer is er, weten we weer iets meerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat er in die kamer gebeurd blijft tussen mijn parkiet en mij.
Het heeft even geduurd, maar nu weten wat meer over die eend en zijn parkietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, dus die kamer is er, weten we weer iets meer
en gezien de selfie die je net post hoeven we ook niet meer dan dat te weten hoor
Dit klinkt veelbelovendquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat er in die kamer gebeurd blijft tussen mijn parkiet en mij.
Lolquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
zou eindelijk iemand musk op zijn bek hebben getimmerd?
[ afbeelding ]
https://www.bild.de/polit(...)00ad5f7a8d25a5be9177
Mme. Macronquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn zoon Xquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
En de zon schijnt niet eensquote:
Dat wordt geen lepeltje-lepeltje liggen.quote:
Nee ieuwwwwquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wordt geen lepeltje-lepeltje liggen.
Kan je deze ook uitleggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Dat schijnt vaker zo te zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
Die code geel hier is tot nu toe niet heel nuttig.
Het is vooral warm en benauwd buiten
Code geel!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
Die code geel hier is tot nu toe niet heel nuttig.
Het is vooral warm en benauwd buiten
Ik heb een positieve grondhouding ten opzichte van Johnny en weet niet wie Macel isquote:
Je weet niet dat de assistent van Heitinga Marcel Keizer wordt, voormalig trainer van Ajax 1?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een positieve grondhouding ten opzichte van Johnny en weet niet wie Macel is
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet niet dat de assistent van Heitinga Marcel Keizer wordt, voormalig trainer van Ajax 1?
Vandaag is een mooie dagquote:
Zonder te googlen.. houd ik het nog ff er op dat het naar de man zelf genoemd is... en laat je vraag in ere.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
De gatsometer, een uitvinding van Nederlandse bodem.
Heeft vele levens gered?
Maar, zonder googlen, wie van jullie is blij met die uitvinding?
Wappie?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vandaag is een mooie dag
Deze wappie heeft autonoom waterjaren over gedaan... mijplaal
Ach.. tegenwoordig is het verschil tussen een wappie en de waarheid nog maar een maand of vierquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Leuke naam , ik zou er trots op zijn ja![]()
lolquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach.. tegenwoordig is het verschil tussen een wappie en de waarheid nog maar een maand of vier
Zit naar een interview met Bono te luisteren ondertussen.... heb standaard jeuk van die man, maar ben open minded... en geef ook hem een kansje.quote:
Ik niet , met zijn Monsanto clanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit naar een interview met Bono te luisteren ondertussen.... heb standaard jeuk van die man, maar ben open minded... en geef ook hem een kansje.
Ja die is al een jaartje of 40 de weg wat kwijt, hoor er niet heel veel mee vanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit naar een interview met Bono te luisteren ondertussen.... heb standaard jeuk van die man, maar ben open minded... en geef ook hem een kansje.
Het klinkt wel spannendquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:13 schreef pullup het volgende:
Autonoom water
Wat moet ik me daar bij voostellen?
Dat het gratissss en altijd er voor mijn egoïstische ik beschikbaar isquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:13 schreef pullup het volgende:
Autonoom water
Wat moet ik me daar bij voostellen?
+5quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die is al een jaartje of 40 de weg wat kwijt, hoor er niet heel veel mee van
Zoveel als je wil?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat het gratissss en altijd er voor mijn egoïstische ik beschikbaar is
Technisch jaquote:
Nice!!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat het gratissss en altijd er voor mijn egoïstische ik beschikbaar is
Aha zolang je er geen zwembaden mee wil vullen zal het dus wel ok zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Technisch ja
Na testen blijkt dat ik tot nog toe het met de electrische pomp niet leeg krijg, en dat betekend met de hand pomp al helemaal niet.
Al zit er uiteindelijk wel een grens aan... maar die ligt ver van mijn behoeften
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Dat word afgeraden, maar meer om de looks van de poolquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha zolang je er geen zwembaden mee wil vullen zal het dus wel ok zijn
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:24 schreef pullup het volgende:
Komt alleen de hele buurt wel bij je langs als het echt droog gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Gatsometer was een bedrijf.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
De gatsometer, een uitvinding van Nederlandse bodem.
Heeft vele levens gered?
Maar, zonder googlen, wie van jullie is blij met die uitvinding?
We hebben nog zo'n uitvinding die over de hele wereld gebruikt wordt en waar iedere automobilist een hekel aan heeft.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar het gaat m mij vooral om een gevoel van zelfredzaamheid.. Roept de overheid dat ook niet? Hier heb je meer aan dan die 80 euro als de shit hits de fan
Dat het 15x goedkoper is help ook als ik mijn fruitboompjes water geef
En the best.. ik vind het gewoon leuk!!
Ik droom al jaren van een beekje in mijn tuin, zonder vijverfolie...
Als de zon schijnt, pompt de pomp water in het beekje... en dat zakt weer de grond in.
Voorkomt uitdroging en laat mij ook nog genieten.Klinkt wel leuk, ik woon niet zodanig dat ik dat soort dingen verzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze hippie kant is wel nieuwBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Een speedbumpquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben nog zo'n uitvinding die over de hele wereld gebruikt wordt en waar iedere automobilist een hekel aan heeft.
Jij hebt grachten en een trap... ik zie dat als kansen!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, ik woon niet zodanig dat ik dat soort dingen verzin![]()
Deze hippie kant is wel nieuw
Dat gaat wel gewaardeerd worden door mijn buren in ons gemeenschappelijke trappenhuis jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Correctie ( vergat ff dat pul van de topsport is)
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat wel gewaardeerd worden door mijn buren in ons gemeenschappelijke trappenhuis ja
Dat weet ik niet, ik bedoelde de parkeermeter. Die was uitgevonden om het parkeerprobleem bij schiphol tegen te gaan.quote:
Wat keek je ook al weer?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
3/4 ondertussen... wordt een beetje uitzitten nu
Ah ja Bonoquote:
Een of andere rechtse podcaster met heel veel kijkersquote:
Nee, denk het niet,quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Een of andere rechtse podcaster met heel veel kijkers
Neuh, ik vind het al heel wat dat ik die andere kenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, denk het niet,
Rogan Josh is echt iets heel anders
Haal maar eens door google
Toch doen, denk dat jij hier ook wel blij van kan wordenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het al heel wat dat ik die andere ken
Nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch doen, denk dat jij hier ook wel blij van kan worden
Ik krijg in eerste instantie toch weer die lelijke kale kop te zienquote:
Hey Drakinquote:
Morguh Chanelquote:
Morningquote:
Heerlijk. Door drank en andere dingen laatste jaren niks gelezen wel blijven kopen. Heb geteld en had 140 boeken te gaan uit eigen bibliotheek. Ben met m'n sportboeken begonnen. Daar nu 25 van achter de rug. Nu aan het afwisselen............Heerlijk. Uren in bed met een boek ipv een kater.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:46 schreef drakin het volgende:
Gisteravond alweer de boekenkast veranderd, dat is nu 3 keer.
Nu tijd om te lezen
Goedemorgen Tong.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk. Door drank en andere dingen laatste jaren niks gelezen wel blijven kopen. Heb geteld en had 140 boeken te gaan uit eigen bibliotheek. Ben met m'n sportboeken begonnen. Daar nu 25 van achter de rug. Nu aan het afwisselen............Heerlijk. Uren in bed met een boek ipv een kater.
Goeiemorgen
Ik post het sinds kort ook in 'Wat heb je gelezen' in LIT.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Goedemorgen Tong.
Jaren terug had ik een leesdip, met moeite een boek in een jaar.
Nu dat voorbij is vind ik dit ook een stuk fijner leven. Ik kom nu wel tot 50 boeken per jaar. Een aantal ervan post ik ook in LIT
Die bestaat niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post het sinds kort ook in 'Wat heb je gelezen' in LIT.
Hey heerquote:Op zondag 1 juni 2025 08:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk. Door drank en andere dingen laatste jaren niks gelezen wel blijven kopen. Heb geteld en had 140 boeken te gaan uit eigen bibliotheek. Ben met m'n sportboeken begonnen. Daar nu 25 van achter de rug. Nu aan het afwisselen............Heerlijk. Uren in bed met een boek ipv een kater.
Goeiemorgen
Ach, zo ben ik. Eigen repertoire Ha ha haquote:
Lees je liever boeken vanuit de ik persoon of vanuit de verteller?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik. Eigen repertoire Ha ha ha
Morguh kampeerdertquote:
Maakt me niet uit. Als het maar niveau heeft. De verteller was laatst Cor van Hout maar door Peter R. de Vries geschreven. Zelden zoiets tenenkrommend gelezen. Ik schreef ooit een briljant opstel op de middelbare school. Pas in de laatste zin bleek de ik-vorm vrouwelijk te zijn en kreeg ik een 10.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Lees je liever boeken vanuit de ik persoon of vanuit de verteller?
Heb je het opstel nog?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Als het maar niveau heeft. De verteller was laatst Cor van Hout maar door Peter R. de Vries geschreven. Zelden zoiets tenenkrommend gelezen. Ik schreef ooit een briljant opstel op de middelbare school. Pas in de laatste zin bleek de ik-vorm vrouwelijk te zijn en kreeg ik een 10.
Nee, aan de oud-burgemeester van Rotterdam meegegeven.quote:
quote:
quote:
O wat leuk gefeliciteerdquote:Op zondag 1 juni 2025 10:30 schreef engine het volgende:
[..]
[..]![]()
En sinds gisteren ook oommn nichtje is gisteren geboren.
Jij zuigt je repertoire ter plekke uit je duim, dan kan er een discussie ontstaan die niet te winnen valt.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik. Eigen repertoire Ha ha ha
Feli oom engine.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:30 schreef engine het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik was een hele tekst aan het typen. Maar dat duurt te lang. Gewoon.....Wie heeft er ook een eigen FOK!-forum gehad ?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zuigt je repertoire ter plekke uit je duim, dan kan er een discussie ontstaan die niet te winnen valt.
Ik heb wel eens een topic geopend. Telt dat ook?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was een hele tekst aan het typen. Maar dat duurt te lang. Gewoon.....Wie heeft er ook een eigen FOK!-forum gehad ?
Tong80 topic verzameling
Ja, briljante onzekere users tellen dubbel.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een topic geopend. Telt dat ook?
quote:Op zondag 1 juni 2025 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was een hele tekst aan het typen. Maar dat duurt te lang. Gewoon.....Wie heeft er ook een eigen FOK!-forum gehad ?
Tong80 topic verzameling
Toen was FOK! nog het Ajax van het internet.quote:
Is er zoveel veranderd dan, ik was er toen niet?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen was FOK! nog het Ajax van het internet.
Aww Ome engie!! Van harte gefeliciteerdquote:Op zondag 1 juni 2025 10:30 schreef engine het volgende:
[..]
[..]![]()
Geen idee wat je bedoelt.quote:
Nu is hij vast wakkerquote:Op zondag 1 juni 2025 13:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat mij maar even.
[ afbeelding ]
Je kan niet gapen als je wakker bent?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet , je was nog zo aan het gapen
Kan kan.. goedemiddagquote:Op zondag 1 juni 2025 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan niet gapen als je wakker bent?
Kan je eigenlijk wel gapen als je slaaptquote:
Ik denk het niet, geen ideequote:Op zondag 1 juni 2025 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk wel gapen als je slaapt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Het kan maar gapen is nog één vd grote mysteries van het lichaam.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk wel gapen als je slaapt![]()
Heb je je feestmuts al op?quote:
Die zijn niet te vretenquote:
Nee dat zie ik gewoonquote:
Leuk he dat voetballen en zijn supportersquote:Op zondag 1 juni 2025 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk man, zo'n CL winnen.
Parijs had na de invasie van de Duitsers minder schade geloof ik
Wat heb je daarmee gedaan?quote:Op zondag 1 juni 2025 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet ik mijn stopcontacten maar eens vervangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem weggehaald.Op maandag 30 december 2024 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jij en Domni is een gevaarlijke combi... Dat rijmt *O*
Tegenaan geplast.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 18:20 schreef Domnivoor het volgende:
Eergisteren kwam ik dit tegen bij het klussen.And so the world comes to an end ...............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem weggehaald.
stupidity has become as common as common sense was before
Het was fijn hem gekend te hebben.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
And so the world comes to an end ...............
Ik wel maar die heb ik al heel lang niet meer gehad.quote:
Eigenlijk wel jaquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 1 juni 2025 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wel maar die heb ik al heel lang niet meer gehad.
Geen idee, de reclame schoot ineens in mijn hoofd,quote:Op zondag 1 juni 2025 23:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Wat voor viezigs is daarmee dan?
quote:Op zondag 1 juni 2025 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Geen idee, de reclame schoot ineens in mijn hoofd,
na een jaar of 100 dus
Ik zou ook niet weten of ze het hier hebben.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:45 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik moet zeggen dat mijn appie aan de overkant dat spul gewoon ook niet heeft, is ook al heel lang geleden dat ikhetin huis gehaald heb ondertussen
Heeft het niet of je weet niet of ze het hebben?quote:Op zondag 1 juni 2025 23:45 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik moet zeggen dat mijn appie aan de overkant dat spul gewoon ook niet heeft, is ook al heel lang geleden dat ikhetin huis gehaald heb ondertussen
BoonDockSaint komende week. Maar daar horen we niets meer van.quote:
Zou zijn met kippengevulde r**bunker zijn ingestort?quote:Op zondag 1 juni 2025 23:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
BoonDockSaint komende week. Maar daar horen we niets meer van.
Hij was wel in één keer verdwenen.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou zijn met kippengevulde r**bunker zijn ingestort?
Hoi.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was wel in één keer verdwenen.
Oh ja maar dat is alweer even geleden.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi.
Niet. Hij kwam nog ff buurten na een flinke tijd afwezig te zijn geweest.
Maar waar is ie nu dan?quote:Op maandag 2 juni 2025 00:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi.
Niet. Hij kwam nog ff buurten na een flinke tijd afwezig te zijn geweest.
Dat welquote:Op maandag 2 juni 2025 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja maar dat is alweer even geleden.
13-03-2024 is zijn laatste post.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Had je echt tegen dat stopcontact aan gezeken?
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden en geen gedoe met verplichtingen als het gaat om beperkingen m.b.t. kippen volproppen met hormonen en antibioticsquote:
Je bent niet bang dat ze hem aanzien voor een kip?quote:Op maandag 2 juni 2025 00:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden en geen gedoe met verplichtingen als het gaat om beperkingen m.b.t. kippen volproppen met hormonen en antibiotics![]()
Hoe is ie met Marcus?
We kunnen 'm ook gaan zoeken daar in Zeeland. Moet kunnen. Soort van meet/miet! We hebben fotomateriaal van z'n uiterlijk middels die clip van Joezie.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
13-03-2024 is zijn laatste post.
Die muur heeft wel eens lekkage gehad. De andere stopkontakten zijn in orde.
Mooi!quote:Op maandag 2 juni 2025 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent niet bang dat ze hem aanzien voor een kip?
ssdd hier wel
En bij jou?
Vaag volk. Afschieten.quote:Op maandag 2 juni 2025 00:48 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, ze gaan in parijs verder waar ze gisteren gebleven zijn
Goedemorgen Dotquote:Op maandag 2 juni 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Pullup. Bedankt weer voor de mooie vogeltjes
Veel zon denk ikquote:Op maandag 2 juni 2025 09:04 schreef Puzzie het volgende:
Wat gaat het weer ons vandaag brengen, ik ben benieuwd.
Hier voorspellen ze 0,5mm dat is niet veelquote:Op maandag 2 juni 2025 09:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets over regen, maar zon is goed
Ooooooh das niets iddquote:Op maandag 2 juni 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier voorspellen ze 0,5mm dat is niet veel
Nee, daarom. demoeite niet om een paraplu op te zettenquote:
Dat doe ik sowieso al nooitquote:Op maandag 2 juni 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, daarom. demoeite niet om een paraplu op te zetten
Ik ook niet. Heb voor hele harde buien een lekkere regenjas/cape die kan ik over mijn hoofd aantrekken en kan gaan zitten op de scoot en de onderkant van de jas/cape kan ik dan onder mijn voeten zettenquote:
Scootmobiel is een ander verhaal, dat was ik ff vergetenquote:Op maandag 2 juni 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb voor hele harde buien een lekkere regenjas/cape die kan ik over mijn hoofd aantrekken en kan gaan zitten op de scoot en de onderkant van de jas/cape kan ik dan onder mijn voeten zetten
Enige nadeel is dat er best wijde mouwen inzitten
Geeft toch ook niet. IK doe hem echt zelden aan, althans voor kleine stukkiequote:Op maandag 2 juni 2025 09:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Scootmobiel is een ander verhaal, dat was ik ff vergeten
Ik ook niet , behalve als het echt heel erg hard regent op de heenwegquote:Op maandag 2 juni 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft toch ook niet. IK doe hem echt zelden aan, althans voor kleine stukkie
Ik vind op zich regen n iet zo erg
Ja dat wel, daar heb ik dus die regencape/jas voorquote:Op maandag 2 juni 2025 09:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook niet , behalve als het echt heel erg hard regent op de heenweg
Er zitten idd nadelen aan een regencape , ik heb er zelf ook eenquote:Op maandag 2 juni 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wel, daar heb ik dus die regencape/jas voor
Echt wel handig. Had eerst een kortere maar altijd natte onderbenen en de regen drupte van de cape in mijn schoenen. Schoot niet op dus
Daarom is die hele lange een ideale oplossing, zit je helemaal inquote:Op maandag 2 juni 2025 09:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zitten idd nadelen aan een regencape , ik heb er zelf ook een
Ik heb ook een redelijk lange cape maar tijden het lopen of fietsen worden mij onderbenen nog zeiknatquote:Op maandag 2 juni 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom is die hele lange een ideale oplossing, zit je helemaal in
Morgen heerquote:
Ik denk dat ik mijn werk maar weer opzeg, het valt hier gelijk dood.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:02 schreef Domnivoor het volgende:
Wat een drukte hier. Niet meer bij te houden.
Gefeliciteerd oom enginequote:Op zondag 1 juni 2025 10:30 schreef engine het volgende:
[..]
[..]![]()
Gefeliciteerd engine! Ben je al langs geweest?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:30 schreef engine het volgende:
[..]
[..]![]()
Ben jij er ook al moe van?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:02 schreef Domnivoor het volgende:
Wat een drukte hier. Niet meer bij te houden.
Omdat het een mannenwereld is jonguhquote:Op maandag 2 juni 2025 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
Rare jongens weer die vrouwen
Hun hart veranderd op een andere wijze als dat van mannen bij topsport
En waarom is dit onderzoek al niet veel eerder gedaan?
Briljantquote:
En toch begint me dat steeds meer te verbazen ......quote:
Het is te zot voor woorden dat alle onderzoek nog steeds gebaseerd/gericht is op mannenquote:Op maandag 2 juni 2025 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
Rare jongens weer die vrouwen
Hun hart veranderd op een andere wijze als dat van mannen bij topsport
En waarom is dit onderzoek al niet veel eerder gedaan?
Gefeliciteerd oom engine!quote:Op zondag 1 juni 2025 10:30 schreef engine het volgende:
[..]
[..]![]()
Nee nog niet. Heb haar zaterdag wel even gezien toen mn broer videobelde. Ze zijn nog in het ziekenhuis. Eigenlijk alles goed maar ze wachten nog op resultaten van wat onderzoeken. Onze ouders en haar ouders zijn gisteravond wel eventjes geweest en ik zal komende week wel keertje gaan als ze weer thuis zijn.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd engine! Ben je al langs geweest?
Videobellen is echt een uitkomst, zo leuk dat je haar al op die manier hebt kunnen zien. En wat leuk voor je ouders, hun eerste kleinkind, het is zo bijzonderquote:Op maandag 2 juni 2025 21:31 schreef engine het volgende:
Dankje voor alle felicitaties nog
[..]
Nee nog niet. Heb haar zaterdag wel even gezien toen mn broer videobelde. Ze zijn nog in het ziekenhuis. Eigenlijk alles goed maar ze wachten nog op resultaten van wat onderzoeken. Onze ouders en haar ouders zijn gisteravond wel eventjes geweest en ik zal komende week wel keertje gaan als ze weer thuis zijn.
Ik zie geen vogels op deze paginaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:21 schreef pullup het volgende:
Niet veel gepost gisterenDe vogels komen op dezelfde pagina
Ik heb 50 posts per pagina al default, dan welquote:
De nieuwe pagina begon bij post 251quote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb 50 posts per pagina al default, dan wel
We leven tegenwoordig van vogels tot vogelsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 06:21 schreef pullup het volgende:
Niet veel gepost gisterenDe vogels komen op dezelfde pagina
Het is overal op FOK! er rustig momenteelquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We leven tegenwoordig van vogels tot vogels![]()
Daartussen is het rustig.
Denk je dat we nu een beter kabinet gaan krijgen?quote:
Ik kan alleen in het nu levenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat we nu een beter kabinet gaan krijgen?
Ik geloof het nooit
Voorlopig krijgen we alleen maar chaos.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat we nu een beter kabinet gaan krijgen?
Ik geloof het nooit
Ja en kunnen we de huurbevriezing ook wel vergeten gaat ons een hoop geld kostenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voorlopig krijgen we alleen maar chaos.
Daar rekende ik toch al niet op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en kunnen we de huurbevriezing ook wel vergeten gaat ons een hoop geld kosten
Ik had de hoop nog niet helemaal opgegevenquote:
Doorstart bedoel je ?Weinig kans op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Hoor net dat het ook nog zo kan zijn dat ze verder gaan met andere partijen
Ja een doorstart, de kans is klein maar is er wel.quote:
Ik ben ook blijquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een doorstart, de kans is klein maar is er wel.
VOLT is blij, die wil zo snel mogelijk naar de stembus
Dat was duidelijkquote:
Lekker zo voor de navo topquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
Een minderheidskabinet zonder PVV is nog wel een mogelijkheid ja.
We zien het allemaal wel.
Goedemorgen tongerdquote:
Ik wissel tussen de twee. Zeg maar strategisch........quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goedemorgen tongerd![]()
Ik heb vroeger altijd SP gestemd ( ik heb zelfs nog SP tomaten schaaltjes![]()
Maar ik stem inmiddels al jaren PvdD
Ik ook ooit nog eens Piratenpartij gestemdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wissel tussen de twee. Zeg maar strategisch........
Ik op 'Jezus redt.' Ben nog steeds benieuwd wie de andere was die er in Bommel op had gestemd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook ooit nog eens Piratenpartij gestemd
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik op 'Jezus redt.' Ben nog steeds benieuwd wie de andere was die er in Bommel op had gestemd.
Jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:39 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb een keer blanco gestemd![]()
We konden ooit in Utrecht rechtstreeks een burgemeester kiezen.
De keuze was PvdA of PvdA. Wat een farce
Ik heb genotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |