De natuur is zo mooi maar ze moeten niet aan mijn plantjes komenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat sowieso , geen ontkomen aan![]()
Oh witte vliegjes ieuww
Eens!!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De natuur is zo mooi maar ze moeten niet aan mijn plantjes komen
Ja dat snap ik. Is zo zonde altijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens!!
Ik had ooit Oost-Indische Kers leuk op mijn balkon ,... zag er prachtig uit en toen ineens na een nacht was er niets meer van overRupsen
![]()
Toen baalde ik enorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja dat is echt balenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Is zo zonde altijd.
Ik had ook hele mooie hortansia's staan lila, en blauwe een hele rij zo prachtig
Kwam ook een ziekte in kon ze er allemaal uithalen deed mij ook pijn om dat te doen
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo blijven mensen wel even bij je graf stilstaan.
[ afbeelding ]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
Het is zover, SBE laat eindelijk zijn ware aard zien?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo blijven mensen wel even bij je graf stilstaan.
[ afbeelding ]Je moet er maar opkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nou wilde je het gisteren nog niet hebben over die aparte kamer voor jou en je parkiet,quote:
Wat er in die kamer gebeurd blijft tussen mijn parkiet en mij.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou wilde je het gisteren nog niet hebben over die aparte kamer voor jou en je parkiet,
nu wel begrijp ik?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou wilde je het gisteren nog niet hebben over die aparte kamer voor jou en je parkiet,
nu wel begrijp ik?
Oke, dus die kamer is er, weten we weer iets meerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat er in die kamer gebeurd blijft tussen mijn parkiet en mij.
Het heeft even geduurd, maar nu weten wat meer over die eend en zijn parkietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, dus die kamer is er, weten we weer iets meer
en gezien de selfie die je net post hoeven we ook niet meer dan dat te weten hoor
Dit klinkt veelbelovendquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat er in die kamer gebeurd blijft tussen mijn parkiet en mij.
Lolquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
zou eindelijk iemand musk op zijn bek hebben getimmerd?
[ afbeelding ]
https://www.bild.de/polit(...)00ad5f7a8d25a5be9177
Mme. Macronquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn zoon Xquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
En de zon schijnt niet eensquote:
Dat wordt geen lepeltje-lepeltje liggen.quote:
Nee ieuwwwwquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wordt geen lepeltje-lepeltje liggen.
Kan je deze ook uitleggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Dat schijnt vaker zo te zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
Die code geel hier is tot nu toe niet heel nuttig.
Het is vooral warm en benauwd buiten
Code geel!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
Die code geel hier is tot nu toe niet heel nuttig.
Het is vooral warm en benauwd buiten
Ik heb een positieve grondhouding ten opzichte van Johnny en weet niet wie Macel isquote:
Je weet niet dat de assistent van Heitinga Marcel Keizer wordt, voormalig trainer van Ajax 1?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een positieve grondhouding ten opzichte van Johnny en weet niet wie Macel is
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet niet dat de assistent van Heitinga Marcel Keizer wordt, voormalig trainer van Ajax 1?
Vandaag is een mooie dagquote:
Zonder te googlen.. houd ik het nog ff er op dat het naar de man zelf genoemd is... en laat je vraag in ere.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
De gatsometer, een uitvinding van Nederlandse bodem.
Heeft vele levens gered?
Maar, zonder googlen, wie van jullie is blij met die uitvinding?
Wappie?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vandaag is een mooie dag
Deze wappie heeft autonoom waterjaren over gedaan... mijplaal
Ach.. tegenwoordig is het verschil tussen een wappie en de waarheid nog maar een maand of vierquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Leuke naam , ik zou er trots op zijn ja![]()
lolquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach.. tegenwoordig is het verschil tussen een wappie en de waarheid nog maar een maand of vier
Zit naar een interview met Bono te luisteren ondertussen.... heb standaard jeuk van die man, maar ben open minded... en geef ook hem een kansje.quote:
Ik niet , met zijn Monsanto clanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit naar een interview met Bono te luisteren ondertussen.... heb standaard jeuk van die man, maar ben open minded... en geef ook hem een kansje.
Ja die is al een jaartje of 40 de weg wat kwijt, hoor er niet heel veel mee vanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit naar een interview met Bono te luisteren ondertussen.... heb standaard jeuk van die man, maar ben open minded... en geef ook hem een kansje.
Het klinkt wel spannendquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:13 schreef pullup het volgende:
Autonoom water
Wat moet ik me daar bij voostellen?
Dat het gratissss en altijd er voor mijn egoïstische ik beschikbaar isquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:13 schreef pullup het volgende:
Autonoom water
Wat moet ik me daar bij voostellen?
+5quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die is al een jaartje of 40 de weg wat kwijt, hoor er niet heel veel mee van
Zoveel als je wil?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat het gratissss en altijd er voor mijn egoïstische ik beschikbaar is
Technisch jaquote:
Nice!!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat het gratissss en altijd er voor mijn egoïstische ik beschikbaar is
Aha zolang je er geen zwembaden mee wil vullen zal het dus wel ok zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Technisch ja
Na testen blijkt dat ik tot nog toe het met de electrische pomp niet leeg krijg, en dat betekend met de hand pomp al helemaal niet.
Al zit er uiteindelijk wel een grens aan... maar die ligt ver van mijn behoeften
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Dat word afgeraden, maar meer om de looks van de poolquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha zolang je er geen zwembaden mee wil vullen zal het dus wel ok zijn
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:24 schreef pullup het volgende:
Komt alleen de hele buurt wel bij je langs als het echt droog gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Gatsometer was een bedrijf.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
De gatsometer, een uitvinding van Nederlandse bodem.
Heeft vele levens gered?
Maar, zonder googlen, wie van jullie is blij met die uitvinding?
We hebben nog zo'n uitvinding die over de hele wereld gebruikt wordt en waar iedere automobilist een hekel aan heeft.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar het gaat m mij vooral om een gevoel van zelfredzaamheid.. Roept de overheid dat ook niet? Hier heb je meer aan dan die 80 euro als de shit hits de fan
Dat het 15x goedkoper is help ook als ik mijn fruitboompjes water geef
En the best.. ik vind het gewoon leuk!!
Ik droom al jaren van een beekje in mijn tuin, zonder vijverfolie...
Als de zon schijnt, pompt de pomp water in het beekje... en dat zakt weer de grond in.
Voorkomt uitdroging en laat mij ook nog genieten.Klinkt wel leuk, ik woon niet zodanig dat ik dat soort dingen verzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze hippie kant is wel nieuwBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Een speedbumpquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben nog zo'n uitvinding die over de hele wereld gebruikt wordt en waar iedere automobilist een hekel aan heeft.
Jij hebt grachten en een trap... ik zie dat als kansen!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, ik woon niet zodanig dat ik dat soort dingen verzin![]()
Deze hippie kant is wel nieuw
Dat gaat wel gewaardeerd worden door mijn buren in ons gemeenschappelijke trappenhuis jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Correctie ( vergat ff dat pul van de topsport is)
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat wel gewaardeerd worden door mijn buren in ons gemeenschappelijke trappenhuis ja
Dat weet ik niet, ik bedoelde de parkeermeter. Die was uitgevonden om het parkeerprobleem bij schiphol tegen te gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |