Het klinkt wel spannendquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:13 schreef pullup het volgende:
Autonoom water
Wat moet ik me daar bij voostellen?
Dat het gratissss en altijd er voor mijn egoïstische ik beschikbaar isquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:13 schreef pullup het volgende:
Autonoom water
Wat moet ik me daar bij voostellen?
+5quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die is al een jaartje of 40 de weg wat kwijt, hoor er niet heel veel mee van
Zoveel als je wil?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat het gratissss en altijd er voor mijn egoïstische ik beschikbaar is
Technisch jaquote:
Nice!!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat het gratissss en altijd er voor mijn egoïstische ik beschikbaar is
Aha zolang je er geen zwembaden mee wil vullen zal het dus wel ok zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Technisch ja
Na testen blijkt dat ik tot nog toe het met de electrische pomp niet leeg krijg, en dat betekend met de hand pomp al helemaal niet.
Al zit er uiteindelijk wel een grens aan... maar die ligt ver van mijn behoeften
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Dat word afgeraden, maar meer om de looks van de poolquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha zolang je er geen zwembaden mee wil vullen zal het dus wel ok zijn
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:24 schreef pullup het volgende:
Komt alleen de hele buurt wel bij je langs als het echt droog gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Gatsometer was een bedrijf.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
De gatsometer, een uitvinding van Nederlandse bodem.
Heeft vele levens gered?
Maar, zonder googlen, wie van jullie is blij met die uitvinding?
We hebben nog zo'n uitvinding die over de hele wereld gebruikt wordt en waar iedere automobilist een hekel aan heeft.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar het gaat m mij vooral om een gevoel van zelfredzaamheid.. Roept de overheid dat ook niet? Hier heb je meer aan dan die 80 euro als de shit hits de fan
Dat het 15x goedkoper is help ook als ik mijn fruitboompjes water geef
En the best.. ik vind het gewoon leuk!!
Ik droom al jaren van een beekje in mijn tuin, zonder vijverfolie...
Als de zon schijnt, pompt de pomp water in het beekje... en dat zakt weer de grond in.
Voorkomt uitdroging en laat mij ook nog genieten.Klinkt wel leuk, ik woon niet zodanig dat ik dat soort dingen verzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze hippie kant is wel nieuwBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Een speedbumpquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben nog zo'n uitvinding die over de hele wereld gebruikt wordt en waar iedere automobilist een hekel aan heeft.
Jij hebt grachten en een trap... ik zie dat als kansen!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, ik woon niet zodanig dat ik dat soort dingen verzin![]()
Deze hippie kant is wel nieuw
Dat gaat wel gewaardeerd worden door mijn buren in ons gemeenschappelijke trappenhuis jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Correctie ( vergat ff dat pul van de topsport is)
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat wel gewaardeerd worden door mijn buren in ons gemeenschappelijke trappenhuis ja
Dat weet ik niet, ik bedoelde de parkeermeter. Die was uitgevonden om het parkeerprobleem bij schiphol tegen te gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |