JA DACHT JE DAT IE OUWE WOUquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:20 schreef SuperNeger het volgende:
Mijn Vader At Meestal Jonge Spruitjes Uit Nieuwe
UIT NIEUWE WAT?!?!?!??!!
Je moeder sprak je gisternacht tegen.quote:
Taalonderwijs kon je ook niet boeien zo te zien?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:45 schreef Nober het volgende:
Wetenschappers, boeiend. Weten we inmiddels dankzij een griepsvirusje.
Slimme mensen zijn in staat het toch wel te ontleden en jij bent heel slim.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:35 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Taalonderwijs kon je ook niet boeien zo te zien?
Hij heeft in die 19 jaar niet veel van die rondjes gedraaid hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar wat deed Pluto toen? Hij bleef gewoon waar hij was. Hey bleef gewoon lekker rondjes draaien rond de zon. Pluto interesseerde het niks. Pluto gaf geen fuck.
Als je een man bent dan pijp ik je, als je een vrouw bent dan lik ik je. Geen probleem. Ik neem hem diep in mijn mondje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:24 schreef Rodgrod het volgende:
Sommige users menen dat ik een man ben maar zie je mij daar een fuck om geven?
Staan jullie ook weleens bij de visboer te hangen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:17 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Als je een man bent dan pijp ik je, als je een vrouw bent dan lik ik je. Geen probleem. Ik neem hem diep in mijn mondje.
Ik ben een visboer.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Staan jullie ook weleens bij de visboer te hangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |