Ja de ramen zijn weer heel maar je gelooft het niet de afwerkingquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemiddag dot
Is alles goed gegaan met de ramen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de ramen zijn weer heel maar je gelooft het niet de afwerking![]()
En ze hebben de kozijnen stuk gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jeeeetjequote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de ramen zijn weer heel maar je gelooft het niet de afwerking![]()
En ze hebben de kozijnen stuk gemaakt
Heb de eerste foto even opnieuw er in gezet die deed het nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jeeeetje![]()
![]()
het is echt niet normaal bij jou gaat het nooit in 1x goed en dit krijg je niet eens goed hersteld lijkt me.
pff wat een gedoe weer!!!
Nou hier zou je wel een film over kunnen maken!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de eerste foto even opnieuw er in gezet die deed het niet
Ja het is toch niet te filmen he
Nope heb me afgemeld bij grrrrr zijn eigenlijk maar een paar die ik echt wel wilde zien en er gaan er meer die ik nooit hoef te zien.quote:
Oei die eerste foto is ook erg! Rot dat je weeeer gedoe hebt nadat ze iets komen maken ook nog.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de eerste foto even opnieuw er in gezet die deed het niet
Ja het is toch niet te filmen he
Ja ik ook had boodschappen gedaan. Moet ook gebeuren hequote:
Onze eigen meet is toch veel leukerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope heb me afgemeld bij grrrrr zijn eigenlijk maar een paar die ik echt wel wilde zien en er gaan er meer die ik nooit hoef te zien.
Over mijn hele leven wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou hier zou je wel een film over kunnen maken!
Ja, ik snap ook niet dat ze tegenwoordig zo werken. Het is allemaal rouswerk snel snel en vooral nergens naar kijkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei die eerste foto is ook erg! Rot dat je weeeer gedoe hebt nadat ze iets komen maken ook nog.
Ik mag toch hopen dat de huisarts dit ook uitgelegd heeft aan hem.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
En Een nuchtere suikerwaarde, of nuchtere bloedsuiker, is de bloedsuikerwaarde gemeten nadat je minstens 8 uur niet hebt gegeten of gedronken. Normaal gesproken ligt deze waarde tussen 3,9 en 6,0 mmol/l. Een waarde tussen 6,1 en 6,9 mmol/l duidt op beginnende diabetes, en een waarde van 7,0 mmol/l of hoger wijst op diabetes
Dus ik zou als ik jou was nu al uit gaan kijken met suikerproducten
Neem aan van welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de huisarts ook uitgelegd heeft aan hem.
Naar de supermarkt zo.quote:
Dingen doensquote:
Fijne middagquote:
Ik hou de wacht..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |